Top/flopstammen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Inderdaad stabs van andere oplossen si echt laag spel klopt.

valentijn zegt hier zelf op het AF dat er opties waren. Nou bij deze.

Lekker een speler rekruteren midden in de cluster van een andere stam, lekker bezig :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Wanneer meet Maai zich de naam 'Clowns' aan, want meer zijn het niet.
Overigens echt totaal niet verrassend, gezien wie daar in de leiding zit.

Als het aan mij ligt, valt het acc mr grizzly binnen geen enkele wereldafspraak en mogen de :cata: sjablonen aan ( @Global Knowledge )
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja want als je 3 leden aanneemt die daarmee hun stam stabben moet je wel trots zijn.
Goede p&p man. Knap van je.
meneer simpel is ook weer van de partij. Maai krijgt subsidies voor jou toch?
 
Reactiescore
363
Lekker een speler rekruteren midden in de cluster van een andere stam, lekker bezig :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Wanneer meet Maai zich de naam 'Clowns' aan, want meer zijn het niet.
Overigens echt totaal niet verrassend, gezien wie daar in de leiding zit.

Als het aan mij ligt, valt het acc mr grizzly binnen geen enkele wereldafspraak en mogen de :cata: sjablonen aan ( @Global Knowledge )
Een lid dat gestabt is door jullie nieuwe recruits, dat vergeet je enkel even te vermelden. Dat is natuurlijk de essentie waarom dit gebeurd.
 
Reactiescore
57
Lekker een speler rekruteren midden in de cluster van een andere stam, lekker bezig :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Wanneer meet Maai zich de naam 'Clowns' aan, want meer zijn het niet.
Overigens echt totaal niet verrassend, gezien wie daar in de leiding zit.

Als het aan mij ligt, valt het acc mr grizzly binnen geen enkele wereldafspraak en mogen de :cata: sjablonen aan ( @Global Knowledge )

Whahaha mrgrizzly wordt genaaid door ORDE en GAATJE, vervolgend roept GAATJE heletijd zoek dan contact met andere stammen zoals clowns en MAD om op gaatje te knallen terwijl GAATJE en MAD/CLOWNS/HOUSE gewoon een BG hebben en als mrgrizzly dan er alles aan doet om GAATJE een hak te zetten, dan is grizzly ineens het kut account?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Goed inhoudelijk argument
Ja want daar ben jij wel van natuurlijk. Aka meneer ik lees wat steekwoorden en interpeteer dan wat ik zelf wil. Even terug komend op hoe zielig de rest van orde zou zijn, ik heb grizzly gister rgewoon aangeboden ons te joinen. Maarja dat wouden ze niet aangezien Maai al huilie huilie deed en ze allang hadden betrokken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik snap het probleem ook niet zo. Het is niet alsof het verboden is voor het account om andere oorden op te zoeken? Als je dit wou vermijden had je het account moeten recruiten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik snap het probleem ook niet zo. Het is niet alsof het verboden is voor het account om andere oorden op te zoeken? Als je dit wou vermijden had je het account moeten recruiten.

Speel jij in Maai laurens? :biggrin:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Toevallig sinds een paar minuten wel, if you know what I mean
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik snap het probleem ook niet zo. Het is niet alsof het verboden is voor het account om andere oorden op te zoeken? Als je dit wou vermijden had je het account moeten recruiten.

Het account niet, dat een andere stam een recruit aanneemt dat volledig in de cluster van een andere stam ligt
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Ik snap het probleem ook niet zo. Het is niet alsof het verboden is voor het account om andere oorden op te zoeken? Als je dit wou vermijden had je het account moeten recruiten.
Het ding is meer dat het account (doelbewust) geen sollicitatie heeft ingediend bij Gaatje, in tegenstelling tot de andere accs die toegetreden zijn.
 
Bovenaan