Top/flopstammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Allereerst JOUW, satelliet spellen lukte de vorige x ook al niet.

@sosabowski heeft al ontkracht dat wij iemand überhaupt gestabt hebben oid.
Hah lekker. De kleine jongen wordt steeds kleiner.. ga je ook nog inhoudelijk daar op reageren of niet?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dus wat had grizzly moeten doen? Meteen de aanvallen openen op gaatje? Als je fatsoenlijk naar de kaart kijkt is het 360 front gecreerd met het recruiten van llm, mm en MH, waaronder MH luffy rustig kon internen, Nou dan is de cirkel rond, dus je verkondigt hier alleen maar onzin. Daarnaast is grizzly sinds de stab van gaatje gewoon gaan fuseren met wouzlan om wss een sterker account te kunnen vormen. dus stilliggen?
Grizzly kon met Wouzlan, Verdarero en Mad op Mickey of Loco? Die elkaar niet kunnen ossen. Met Blauw op To be? Waarop jullie looptijden veeeeel sneller waren.
Hij kon solliciteren bij Gaatje, en worden aangenomen.
 
Reactiescore
760
Grizzly kon met Wouzlan, Verdarero en Mad op Mickey of Loco? Die elkaar niet kunnen ossen. Met Blauw op To be? Waarop jullie looptijden veeeeel sneller waren.
Hij kon solliciteren bij Gaatje, en worden aangenomen.
er zitten 10 leden in gaatje er kunnen nog 2 bij waarom moet Grizzly dan intern?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ga allemaal bier drinken en niet zo piepen <3

Snap dat je dit zegt als je zelf in Maai zit na deze rekruut, maar zo werkt het niet he :biggrin:

Ik weet dat je in de Tyrant chat erg duidelijk was over bijv de fusie tussen Maai en Gaatje, wat vind je dan van dergelijke recruits?
 
Reactiescore
1.363
Dat Grizzly uit frustratie of woede zijn heil zoekt bij Maai, snap ik dan nog. Alleen is het natuurlijk krankzinnig dat een stam als Maai hier ook op ingaat.
Zij verliezen zo wel echt al hun -resterende- geloofwaardigheid om deze wereld met enige bravoure uit te willen spelen.



Dus mijn lieve naabje Chris, nog meer van dit soort diepgaande statements vanuit Maai?

Haha van zeiken tot ‘Cf’s’ die in geen enkel universum CF zijn naar het recruiten van een account midden in t cluster. Kan niet gekker worden? Maar Maai geen r2w stam inderdaad:biggrin::biggrin:
Net als je dacht dat maai niet lager kon zinken,

oh nee wacht dat dacht ik helemaal niet.
Lekker een speler rekruteren midden in de cluster van een andere stam, lekker bezig :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Wanneer meet Maai zich de naam 'Clowns' aan, want meer zijn het niet.
Overigens echt totaal niet verrassend, gezien wie daar in de leiding zit.

Als het aan mij ligt, valt het acc mr grizzly binnen geen enkele wereldafspraak en mogen de :cata: sjablonen aan ( @Global Knowledge )
Maai, wat ben je trots als je daarmee mag winnen straks zeg.
 
Reactiescore
57
Grizzly kon met Wouzlan, Verdarero en Mad op Mickey of Loco? Die elkaar niet kunnen ossen. Met Blauw op To be? Waarop jullie looptijden veeeeel sneller waren.
Hij kon solliciteren bij Gaatje, en worden aangenomen.

Hahaha LLM en MM wisten dondersgoed dat de off van wouzlan en grizzly al zo goed als op was geraakt tegen 4rus, zij konden dus echt geen enkele vuist maken tegen 2 accounts van 1 mil punten. Het is ook allemaal geen toeval wanneer de overstap gepland is hoor. Op de dag van de overstap stond er notabene een massa gepland om MH die ineens afgekapt werd door de overstappers. Je kunt dus echt van alles roepen hierover, maar het is echt allemaal onzin.

Had grizz de aanval geopend valt de NAP direct weg met LLM en MM, daarna hield de NAP ook op met GAATJE, mooi offensief van 2 dagen vormen wellicht en dan een stam van 9 mil over je heen krijgen als 2 accs (inmiddels 1 acc) van 1 mil punten. Dat is de domste zet die je kan maken. Daarnaast is het ook wel logisch met een 360 front dat grizz wellicht full deff is gegaan?
 
Reactiescore
57
Reactiescore
438
Dat Grizzly uit frustratie of woede zijn heil zoekt bij Maai, snap ik dan nog. Alleen is het natuurlijk krankzinnig dat een stam als Maai hier ook op ingaat.
Zij verliezen zo wel echt al hun -resterende- geloofwaardigheid om deze wereld met enige bravoure uit te willen spelen.



Dus mijn lieve naabje Chris, nog meer van dit soort diepgaande statements vanuit Maai?

Hey schat, speel je nog :O ?
 
Reactiescore
5.591

Deleted User - 81360

Guest
Dat Grizzly heil zoekt bij maai snap ik ebst wel hoor. Dat maai er Vvd of zelfs spelers plaatst prima. Maar een account in de enemy hun stam cluster rekruteren is gewoon not done. Als je dat niet snapt ben je gewoon heel simpel.

Nogmaals, Grizzly had ook prima de optie om bij Gaatje te komen, dus t is gewoon moedwillig heel vies spel van Maai :’)
Als je LLM en MM toelaat in Gaatje. Dan recruiteer je toch ook midden in het cluster van Orde? Je split Wouzlan, Mr Grizzly & Verdadero. Iets met pot en ketel :D
 
Reactiescore
5.591
Ik ben beter post-niveau van je gewend dan ik deze wereld mag (moet) aanschouwen, dringende verzoek tot beterschap.
Mijn excuus Jannes, ik wist tot twee dagen terug amper dat deze wereld bestond, dus alvorens ik weer (fatsoenlijk) kan posten moet ik eerst wat van de wereld afweten. Tot die tijd moeten we het met een minder post-niveau doen helaas! Ik hoop op je begrip.
 

Deleted User - 81360

Guest
Mijn excuus Jannes, ik wist tot twee dagen terug amper dat deze wereld bestond, dus alvorens ik weer (fatsoenlijk) kan posten moet ik eerst wat van de wereld afweten. Tot die tijd moeten we het met een minder post-niveau doen helaas! Ik hoop op je begrip.
Succes op deze wereld
 
Bovenaan