Top/flopstammen

Deleted User - 81360

Guest
Ik wil niet stoken of zo, maar kan iemand mij uitleggen hoe MrGrizzly 360 graden front heeft?
Zeker kan dat. Als je eerst lid bent van Orde. Dan naast je ligt gaatje en boven ligt 4rus. Gaatje recruiteert orde leden en 4rus lid. Resultaat een account met 360 graden front.
 
Reactiescore
5.700
Als ik het goed samenvat is gaatje een r2w noob stam, of hoe moet ik het zien?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Gaatje is ingegaan op de sollicitatie van 3 Orde leden, die weg wouden omdat Orde extreem slecht geleid zou worden en sommige stamleden nog niet eens een trein konden timen, nadat Gaatje geen Fusie ging doen met Maai. Met 6 leden heb je zeker wel wat meer body nodig om tegen een stam als Maai te gaan spelen.

Dit gaat idd tenkoste van oa Grizzly. Die wij verder ook niet gesproken hebben of een solli van hebben gehad. Vind t een sneue situatie hoor, maar iedereen is op tw wel eens in een ruk situatie terecht gekomen. Stonden best open voor oplossingen met Grizzly destijds.

Verder hebben we niemand benaderd en zijn er gewoon sollis van andere accounts afgewezen terwijl we niet vol zitten, unlike Maai en House bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
5.700
Ja ik ken de verhalen niet exact, ik hoor andere dingen, maar wil je best geloven. Alleen spelers zo een front geven blijft vrij treurig, aangezien je weet dat het easy prooi is, maar gebeurd helaas idd veel vaker, w75 net zo.
nl77.png
Blijft natuurlijk bezopen dat je dit wilt creëren, zeker terwijl het acc qua ligging een prima potentiële phalanx bezit, beter dan een Meester Heydrich (ofzo) die notabene in de rim ''van'' grizzly werd gerekruut.

Verder heb ik van horen zeggen dat zodra Mr Grizzly besefte dat zijn oude stamleden achter zijn rug om naar Gaatje zouden gaan, niet gesolliciteerd hebben omdat hun buuraccount werd verteld dat er geen plek is, noch plek zal komen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik join Mr Grizzly!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja ik ken de verhalen niet exact, ik hoor andere dingen, maar wil je best geloven. Alleen spelers zo een front geven blijft vrij treurig, aangezien je weet dat het easy prooi is, maar gebeurd helaas idd veel vaker, w75 net zo.
Bekijk bijlage 26644
Blijft natuurlijk bezopen dat je dit wilt creëren, zeker terwijl het acc qua ligging een prima potentiële phalanx bezit, beter dan een Meester Heydrich (ofzo) die notabene in de rim ''van'' grizzly werd gerekruut.

Verder heb ik van horen zeggen dat zodra Mr Grizzly besefte dat zijn oude stamleden achter zijn rug om naar Gaatje zouden gaan, niet gesolliciteerd hebben omdat hun buuraccount werd verteld dat er geen plek is, noch plek zal komen.
Over grizzly zijn altijd goede woorden gevallen, wij hadden altijd open gestaan voor contact als hij dat initiatief had genomen..

@Kyuka die nu kant kiest voor Grizzly kan ook bevestigen dat wij al een hele tijd spraken met MH en hem dan ook het plaatsje in Gaatje gunnen, ondanks een niet perfecte ligging, aangezien Melvin daar zelf continu bij was en besloot te quitte.

Wij hebben voor drie accounts gekozen die kwamen sollien en een goede aanvulling zijn voor ons clustwr, als Grizzly had gesollid hadden wij die net zo goed overwogen, en wss gezien de goede referenties, zeker proberen te passen in het plaatje destijds.

Al 78 werelden vallen er, in het begin of later in de wereld, accounts buiten de boot door van alles aan redenen, het is vervelend maar helaas ook deel van TW. Je kan ook moeilijk verwachten dat wij met 6 accounts gaan spelen tegen 12 orde en 12 maai aan de andere kant? Grizzly bleef over met oa Gregeory, Wouzlan en verdarero, ook in de rim GTR en Twinz. Waar hun nu kut lagen door onze rekruuts lagen onze rekruuts dat ook door die eerder genoemde accounts die compleet los lagen met een NAP van oud gaatje en hun samenwerking met Sense/Maai was er ook zeker nog wel wat mogelijk.

Nu zijn we zo ver dat grizzly compleet alleen en ingesloten ligt door t weg werken van GTR, Twinz, hijzelf die Wouzlan internt en Sense wat op delete wil. Ja dan ben je wel een beetje laat ook..
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als je de situatie nu laat zien zoals die is dan is het een debiele ligging, maar daar is echt genoeg aan voor af gegaan. Leuk om zon map hier neer te keilen maar daar is wel naar toe gewerkt natuurlijk
 
Reactiescore
903
Reactiescore
363
Als je de situatie nu laat zien zoals die is dan is het een debiele ligging, maar daar is echt genoeg aan voor af gegaan. Leuk om zon map hier neer te keilen maar daar is wel naar toe gewerkt natuurlijk
Lol kan iemand deze gek weghalen?

het kaartje schetst letterlijk de huidige situatie en dan is volgens jou een gevolg?
Een lid wordt achtergelaten met een 360 lol.
 
Reactiescore
157
Verder heb ik van horen zeggen dat zodra Mr Grizzly besefte dat zijn oude stamleden achter zijn rug om naar Gaatje zouden gaan, niet gesolliciteerd hebben omdat hun buuraccount werd verteld dat er geen plek is, noch plek zal komen.

Dat hoeft grizzly er toch niet van te weerhouden om een poging te doen? Hij had alsnog een sollicitatie kunnen sturen.
 
Reactiescore
5.700
Dat hoeft grizzly er toch niet van te weerhouden om een poging te doen? Hij had alsnog een sollicitatie kunnen sturen.
Dus de spelers die nu op grizzly zitten via hun oude acc (fusiepartner) te horen kregen dat er geen plek is en zal komen, hadden ze alsnog moeten solliciteren?
Het had altijd gekund, maar zij kregen terslotte al nee te horen?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Lol kan iemand deze gek weghalen?

het kaartje schetst letterlijk de huidige situatie en dan is volgens jou een gevolg?
Een lid wordt achtergelaten met een 360 lol.
Je leest dus niet wat ik post, wat ik dus precies zeg. Maar fijn dat je zo lekker simpel reageert, laat precies zien wie je bent.

Toen die drie accounts voor Gaatje kozen met een seperate nap van oud gaatje kon Grizzly naast solliciteren toch ook kiezen voor een vuist maken met Sense, GTR, Twinz, Wouzlan, Gregoery en Verdarero, op bijvoorbeeld een oud stamlid of hun rim?

Na hun stam breekt gaan ze op afk, op internen van 1 van hun weinige bontgenoten jnde buurt na, en komen nu nog eens zeggen hoe oneerlijk ze liggen als hun rim is weggespeeld..
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dus de spelers die nu op grizzly zitten via hun oude acc (fusiepartner) te horen kregen dat er geen plek is en zal komen, hadden ze alsnog moeten solliciteren?
Het had altijd gekund, maar zij kregen terslotte al nee te horen?
Net zo goed wat ik hierboven post. Ze konden meerdere kanten op swingen, Hun fusie partner waar je aan refereert werd heel bewust niet betrokken bij hun oud stamgenoten omdat hun op veel vlakken niet zouden klikken. Grizzly was hier compleet tegenover gesteld in, die hadden prima iets kunnen realiseren.

Je kan toch lastig niks doen en dan zodra je aan beide kanten niks meer hebt ineens zeggen hoe vervelend je er voor staat.
 

Deleted User - 81360

Guest
Veel mensen kennen hier waarschijnlijk mr grizzly helemaal niet aangezien iedereen haar een hem noemt :redface:
 
Reactiescore
786
Veel mensen kennen hier waarschijnlijk mr grizzly helemaal niet aangezien iedereen haar een hem noemt :redface:

Zitten meer spelers op dan enkel de haar waar je naar refereert natuurlijk. Maar snap je punt :p
 
Bovenaan