[Speeltopic] WvW #322 Met de trein

DeletedUser17472

Guest
Komaan jongens... ik lok Milow uit en totaal geen reactie.. ht is bijna 10 uur :(
 
Reactiescore
32
Aangezien dit mezelf kan redden met de huidige stand van zaken.

Cryptic

Milow
 

DeletedUser17472

Guest
Wat is dit, waarom wisselen we? Milow is goed denk ik.

Edit: Fam kun je terug switchen?
Waarom terugswitchen? Ik daag jullie uit om in actie te komen. Ik zeg eerlijk, ik heb geen idee wie de wolven zijn. Ik weet alleen mijn eigen rol.
 
Reactiescore
32
100% overtuigd fam goed.
95% zeker ks goed.
60% zeker Tigor goed.

Grote kans op slechtje tussen Duvel & Combino.
 
Reactiescore
32
Alright, nu zullen we zien :D
 
Reactiescore
723
Dag 3: Iedereen naar huis

Voorzichtig openden we de bruine enveloppe. In de enveloppe zaten foto's van lichamen, meer bepaald conducteurs. De ontvanger van deze brief had het moeten verbranden stond er. Ze werden verplicht om de sporen te manipuleren, de treinen vertraging op te doen lopen en passagiers te vermoorden. Dat dit het nieuws nog niet had bereikt was raar. Was er dan ook corruptie bij de krantenmaatschappij of werd alles opgedoekt door de politie en/of de overheid?

Cryptic keek Tigor in de ogen, ze vonden beide dat Combino zich nogal vreemd gedroeg. Cryptic haalde zijn revolver naar boven en knalde een kogel door het hoofd. Om zelf zeker te zijn dat Combino stierf besloot Tigor hem nog een doodsdrankje te geven. De jonge conducteur (wolp) kon deze nacht niets meer doen. Killingsspreeee heeft geluk en mag ook naar huis.

Inactiviteitsdoden: Fistbump, Milow en I like trains, maar het potje is voorbij.

Lynch
Cryptic was lynch
Hij nam Combino mee in zijn graf.
Combino was wolp

DenDuvel als ketter kan niet winnen op zichzelf.

Tigor de heks wou Combino vergiftigen, maar Cryptic was eerder.


Wat een snel potje :eek:
 
Reactiescore
32
Daarom stemde ik dus op mezelf :p
 
Bovenaan