No Life find Life

Reactiescore
103
Mooie post Justin, jammer dat het zo moest eindigen, maar zoals je zelf aangeeft en ook andere spelers van 24/7 aangeven. Het was op laatst niet meer te doen. We speelden nog met een account of 5 a 6 om alles op te vangen qua deffen/offen/plannen maken/vv's draaien .... en telkens er licht aan het einde van tunnel was gebeurde er weer wel iets, ergens stopt het.

Allereerst proficiat aan Tides met de wereldwinst. Duidelijke de meest stabiele en kwalitatieve stam op w75, vanaf vorming tot einde. Ongeacht dat ook daar een aantal heethoofden bij elkaar zaten (heb ik horen vermelden). Verder een aantal mooi opgezette acties vanuit Tides waarbij toch veelal resultaten behaald werden waar ze verwacht werden. Enkele accounts kan ik nog steeds slecht inschatten qua speelstijl, maar dat zal voor een andere wereld worden.

Verder wil ik toch de stamgenoten van 24/7 bedanken. Ik heb met velen mooie tijden beleefd, jammer genoeg kwam er snel sleet op de verstandhoudingen door interne en externe conflicten waardoor we ons als stam eigenlijk nooit hebben kunnen laten zien. Ik denk niet dat we 1 volledige massa hebben uitgevoerd naar de normen hoe Tides ze uitvoerde. Dit is natuurlijk jammer want zo krijg je geen strijd, maar goed. Ik denk dat iedereen ondertussen de redenen kent.
@Wow Who , iedereen mag beweren over je wat ze willen. Maar je bent een topgozer en een tw-topper. Nagenoeg alles binnen 24/7 deed je. Je maakte de def-plannen, off-plannen, edellijnen, deed talloze vv's en ondertussen moest je de stam nog kalm houden ook. Ik kende je van w73 als een goede speler, maar dit oversteeg de verwachting, jammer dat er niet meer in zat.

@Jekkeuh @the lord of the toilet @BaD AttitudE @Final Flame @jojo1002 @MathiasTheBoss ..... special dank voor oud-Wolves. Jullie hebben een speciaal plaatsje in mijn hart. Ik heb fantastische tijden gehad met jullie en hoop oprecht dat die op andere werelden nog mogen terugkomen. Het was een eer om met jullie te spelen!

Mvg,
Robin | Alexander13
 
Reactiescore
1.647
Mooi geschreven, jammer wel dat je mijn kata’s van afgelopen week hierbij betrekt tot doodsteek. Aangezien ik dit zelf niet eens wou of gedaan heb en ik dit zonder iets van jou medeweten zelf met tides meteen netjes opgelost heb.

Zeg nergens dat jij deze gestuurd heb? Überhaupt noem ik jouw naam niet?
 
Reactiescore
344
vind het netjes dat je een uitgebreide lijst geeft over jou kijk naar het einde van 24/7 en deze wereld. Of het inhoudelijk allemaal klopt of dat je het bij het juiste eind hebt is nog discutabel. Niet dat ik hier aan ga beginnen.
Ik ga ook geen vingers wijzen en de dingen naar boven halen, die gecommuniceerd zijn wat voor ons al 7 week de doorslag had gegeven 75 te laten voor wat het is. Tides is oprecht een winnaar hier geworden, door dat er gewoon meer actieve accounts aanwezig zijn. Massa’s gegooid worden wanneer het moet en niet wanneer je kunt.

gefeliciteerd !

Ps : ben er nog steeds niet uit wat syzofreen inhoud, zal het aan mijn andere ik vragen.
 
Reactiescore
1.647
Wel “mijn” account :’(

Daar kan k helaas weinig aan doen, vermeld het bewust zonder specifiek te bashen.

vind het netjes dat je een uitgebreide lijst geeft over jou kijk naar het einde van 24/7 en deze wereld. Of het inhoudelijk allemaal klopt of dat je het bij het juiste eind hebt is nog discutabel. Niet dat ik hier aan ga beginnen.
Ik ga ook geen vingers wijzen en de dingen naar boven halen, die gecommuniceerd zijn wat voor ons al 7 week de doorslag had gegeven 75 te laten voor wat het is. Tides is oprecht een winnaar hier geworden, door dat er gewoon meer actieve accounts aanwezig zijn. Massa’s gegooid worden wanneer het moet en niet wanneer je kunt.

gefeliciteerd !

Ps : ben er nog steeds niet uit wat syzofreen inhoud, zal het aan mijn andere ik vragen.

Zoiets blijft idd altijd subjectief, binnen huidige stam was iedereen het eens met hoe ik het heb omschreven dus denk rode lijn correct is. Exacte invulling blijft altijd een kwestie van perspectief. Jullie reden ook bekend en zeker begrijpelijk tot zeker hoogte.

PS: verstandig ;)
 
Reactiescore
1.226
Mooi verhaal @Wow Who wo. Vind het enigszins wel zonde voor alle tijd die je er in gestopt hebt (ongetwijfeld vele anderen binnen 24/7 ook). Eveneens zonde dat we als stam nooit echt serieus zijn getest, waar we 24/7 wel een aantal keer een leuke massa gegeven hebben kregen we dat helaas nooit terug :( . Ik denk dat jullie te veel op de indruk van de buitenkant afgegaan zijn want er zijn echt wel veel momenten geweest, vooral in het begin van het samenkomen van Tides, waar een gecoordineerde massa op ons echt wel flink pijn had kunnen doen. Dit is echter altijd uitgebleven en daardoor kon Tides zich steeds sterker neer gaan zetten.

Ik weet zeker mochten jullie het een paar keer geprobeerd hebben als collectief hadden jullie echt wel wat winsten geboekt.
 
Reactiescore
1.647
Mooi verhaal @Wow Who wo. Vind het enigszins wel zonde voor alle tijd die je er in gestopt hebt (ongetwijfeld vele anderen binnen 24/7 ook). Eveneens zonde dat we als stam nooit echt serieus zijn getest, waar we 24/7 wel een aantal keer een leuke massa gegeven hebben kregen we dat helaas nooit terug :( . Ik denk dat jullie te veel op de indruk van de buitenkant afgegaan zijn want er zijn echt wel veel momenten geweest, vooral in het begin van het samenkomen van Tides, waar een gecoordineerde massa op ons echt wel flink pijn had kunnen doen. Dit is echter altijd uitgebleven en daardoor kon Tides zich steeds sterker neer gaan zetten.

Ik weet zeker mochten jullie het een paar keer geprobeerd hebben als collectief hadden jullie echt wel wat winsten geboekt.

Bedankt, is ook hetgeen we zelf beschrijven. Omdat we die gaten zagen en de kwetsbaarheden (zoals met die aanvalsmolen) wilden die groep ook doorgaan in 24/7. Enkel werd uiteindelijk het teveel en waren we gewoon simpelweg te laat begonnen
 
Reactiescore
2.386
Triestige bedoening dit. Het grote 24/7, alles doen om een voorsprong te nemen en bij het minste de spreekwoordelijke handdoek gooien.

Respect voor diegenen die nog moeite hebben gedaan. Jammer voor de mensen die er wel nog zin in hadden.
 
Reactiescore
344
Laten we het over smerige acties maar niet hebben he ;) dat ik niet meer voor rede vatbaar ben na een actie vanuit jullie account is een ander verhaal. Had gerust mij kunnen inhouden en het gesprek aan gaan. Maar wat is nog aanneembaar als er al acties komen vanuit het ander account. Xx
 
Reactiescore
1.962
Laten we het over smerige acties maar niet hebben he ;) dat ik niet meer voor rede vatbaar ben na een actie vanuit jullie account is een ander verhaal. Had gerust mij kunnen inhouden en het gesprek aan gaan. Maar wat is nog aanneembaar als er al acties komen vanuit het ander account. Xx

Vertel, wat is er gebeurd vanaf AAO? Voor zover ik weet ben jij recapped op W78 en ging daarna door het lint. Vervolgens besluit je op een andere wereld maar katas te gaan gooien? Je dupeert hiermee zoveel spelers die er helemaal niks mee te maken hebben. Jij weet bijvoorbeeld ook wel dat ik op wereld 78 niet op AAO speel.
 
Reactiescore
2.329
Laten we het over smerige acties maar niet hebben he ;) dat ik niet meer voor rede vatbaar ben na een actie vanuit jullie account is een ander verhaal. Had gerust mij kunnen inhouden en het gesprek aan gaan. Maar wat is nog aanneembaar als er al acties komen vanuit het ander account. Xx

Welke actie verwijs je naar?
 
Reactiescore
344
Een instant recap op een dorp terwijl we in gesprek waren voor nap bg etc.Maar inhoudelijk met screens en bewijzen komen over hoe ver we waren etc hoeft niet. Want hier is 1 speler compleet verantwoordelijk voor een gehele account. En als het uitkomt weer niet. Dus dat spelletje gaan we niet aan en zeker niet op een 75 forum.

deze topic is gemaakt met een bedoeling van justin om zijn beleving weer te geven van a tot z. Laten we deze topic dan ook verder gewoon toewijden eraan.
En sorry voor de spelers die niet op 78 zitten en wel 75.
 
Reactiescore
45
Jammer dat het zo moet eindigen maar met 5 accs 10 accs onderhouden is gewoon geen doen.

Als er dan ook nog paar gaan runnen of geen zin meer hebben word het alsmaar moeilijker...
 
Reactiescore
1.380
Laten we het over smerige acties maar niet hebben he ;) dat ik niet meer voor rede vatbaar ben na een actie vanuit jullie account is een ander verhaal. Had gerust mij kunnen inhouden en het gesprek aan gaan. Maar wat is nog aanneembaar als er al acties komen vanuit het ander account. Xx

Grappig dat jou eigen co het anders ziet en zelfs Bjorn ziet het anders. Maargoed als je een iq van 20 hebt en een eq van 10 dan valt er weinig te regelen.
Vraag je co maar wat wij wouden maar door jou gedrag niet meer gebeurd.

Je moet eens wat communicatielessen gaan volgen en anger management gaan volgen dat zou je een beter mens maken.
 
Reactiescore
344
Ik ben niet het persoon die buigt of ja nee en amen zegt. Zeker niet als er zulke mooie lovende woorden komen uit iemand. En ben ook niet iemand die impulsief iets roept zoals je merkt ;)
En hun zijn het ook zeker niet eens over de instant recap hoor. Die overige 2 dorpen snel snoepen kunnen ze begrijpen. Maar zoals ik al aangaf wil het niet meer aansporen of extra daadkracht bij geven via het forum.. alles wat ik hierboven vernoemd is, is 100% juist en ook iets waar de rest geen begrip voor getoond heeft.
 
Bovenaan