Golden Awards

Reactiescore
19
Binnen Tyrant heb ik hier geen zicht op. Ik ga hier voor @DragonShield3 omdat hij toch verscheidene vv's heeft gedaan om accounts te deffen. Ook mienmaaiers voor het deffen op TAS.

"Jambers, 20 jaar later. Laurens speelt nog steeds Tribalwars. Eindelijk krijgt hij erkenning voor zijn werk nu de playerbase bestaat uit ééncellige wezens die in een toetsenbord op de vuilnisbelt leven als gemuteerde fungi"
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
"Jambers, 20 jaar later. Laurens speelt nog steeds Tribalwars. Eindelijk krijgt hij erkenning voor zijn werk nu de playerbase bestaat uit ééncellige wezens die in een toetsenbord op de vuilnisbelt leven als gemuteerde fungi"
Oei. Een fan.

Eigenlijk werd ik vroeger meer erkend dan tegenwoordig. Dat hoor je te weten.

Edit: nathan. Je suckt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Oei. Een fan.

Eigenlijk werd ik vroeger meer erkend dan tegenwoordig. Dat hoor je te weten.

Edit: nathan. Je suckt

Inderdaad, Laurens de rat was een welgekend fenomeen!
 
Reactiescore
1.094
Dat is niet nathan
 
Reactiescore
2.064
Echt een noob die Laurens pfoe
 
Reactiescore
1.167
Grootste clown award? : Melvin.
 
Reactiescore
1.167
Mag trouwens naar meer van Tyrant. Wat een hoop kleuters.
 
Reactiescore
1.167
Als jullie niet kunnen in zien wat Elko en Dotn allemaal voor Tyrant hebben gedaan, hebben jullie echt een plaat voor je kop.

@Memorized. Geen idee waar jij opeens vandaan komt, maar volgens mij was jij maar een MB'tje en heb jij geen flauw benul wat er allemaal gebeurd is.
 
Reactiescore
1.167
Alsof jullie dat tijdens/na w73 niet wisten...
En toch er mee samen spelen :O

Was in eerste instantie ook nooit de bedoeling, zoals Elko eerder in een post aangaf. Een aantal zeiden dat het wel OK moet zijn en besloten om kans te geven. Helaas heeft hij nu wat moeite met relativeren en blamet hij nu voor alles Elko en DOTN. Poh, zou eens moeten weten hoe vaak wij kritiek hadden, hoevaak wij ergens op tegen waren en hoe vaak onze principes overboord werden gedaan. Dan heb ik het nog niet eens over het aantal momenten dat wij water bij de wijn moesten doen. Ohja; tipje van de sluier; zelfs RIM aan Melvin afgestaan!
 
Reactiescore
1.918
VOOR DE WINST KYLE VOOR DE WINST
 
Reactiescore
461
Als jullie niet kunnen in zien wat Elko en Dotn allemaal voor Tyrant hebben gedaan, hebben jullie echt een plaat voor je kop.

@Memorized. Geen idee waar jij opeens vandaan komt, maar volgens mij was jij maar een MB'tje en heb jij geen flauw benul wat er allemaal gebeurd is.
Alsnog meer gelogd dan jij maatje, denk dat niet eens veel mensen weten dat je speelt op DOTN, buiten dat je naam vermeld staat op het profiel dan. En heb vrijwel alles meegekregen hoor.
 
Bovenaan