Top/Flopstammen

Reactiescore
11
Ja dat begrijp ik, maar ik heb geen idee wie zich dan gestabt voelen haha

even ingame Pheonix posten, dan krijg je antwoorden.
Hiervoor hoeven we geen discussie of weer woorden op het forum te klappen.
we hebben dit gehoord maar we weten niet wat het contact tussen chuchu en zijn oude stam was.

het kan zijn dat ze dit nu sturen om zo hoop op lang leven te hebben.

@TheTrainGoesChuChuuu bedankt voor je post en je hebt het zeer netjes gespeeld. We komen elkaar nog wel tegen in andere werelden iguess!
 
Reactiescore
26
even ingame Pheonix posten, dan krijg je antwoorden.
Hiervoor hoeven we geen discussie of weer woorden op het forum te klappen.
we hebben dit gehoord maar we weten niet wat het contact tussen chuchu en zijn oude stam was.

het kan zijn dat ze dit nu sturen om zo hoop op lang leven te hebben.

@TheTrainGoesChuChuuu bedankt voor je post en je hebt het zeer netjes gespeeld. We komen elkaar nog wel tegen in andere werelden iguess!
Haha ja is goed, zal ik doen. Was slechts benieuwd
 
Reactiescore
461
Congratz aan de stammen die mijn dorpen hebben, heel netjes hoor, 2 stammen en hulpjes vs 1 speler. En dan nog de enige stamgenoot die ons zou kunnen ondersteunen ompraten om met jullie mee te doen.
 
Reactiescore
736
Congratz aan de stammen die mijn dorpen hebben, heel netjes hoor, 2 stammen en hulpjes vs 1 speler. En dan nog de enige stamgenoot die ons zou kunnen ondersteunen ompraten om met jullie mee te doen.

Ik voel een schandpaal post aankomen
 
Reactiescore
37
OLW blijft maar leden aannemen, met 21 man spelen en daardoor overmachtje nemen.
Wat heb je dan aan een 7 mans wereld diep triest!
Zitten toch wel echt paar bekende accounts tussen hebben die geen normen dan!
Hoorde ik daar kata s vliegen ?
 
Reactiescore
3.457
OLW blijft maar leden aannemen, met 21 man spelen en daardoor overmachtje nemen.
Wat heb je dan aan een 7 mans wereld diep triest!
Zitten toch wel echt paar bekende accounts tussen hebben die geen normen dan!
Hoorde ik daar kata s vliegen ?
Welke bekende namen zijn dat dan?:p
Het is ergens wel sneu dat met deze nieuwe instelling ( Max 7 in stam) er evengoed op de oude voet wordt verder gespeelt,zeker voor de beginnende speler die eigenlijk amper een kans krijgt om te overleven.
 
Reactiescore
1.962
OLW blijft maar leden aannemen, met 21 man spelen en daardoor overmachtje nemen.
Wat heb je dan aan een 7 mans wereld diep triest!
Zitten toch wel echt paar bekende accounts tussen hebben die geen normen dan!
Hoorde ik daar kata s vliegen ?

Pugna speelt met 6 of 7 stammen dus 21 man is niks :redface:
 
Reactiescore
106
Die lopen vast bijna verticaal met hier en daar een dom ondoordacht stukje gejumpte rimdorpen :redface:

Interessant
df10a8ae1c7681a36b27752dcf81ef2e.png
 
Reactiescore
1.075
Welke bekende namen zijn dat dan?:p
Het is ergens wel sneu dat met deze nieuwe instelling ( Max 7 in stam) er evengoed op de oude voet wordt verder gespeelt,zeker voor de beginnende speler die eigenlijk amper een kans krijgt om te overleven.

Zie idd ook niet meteen bekende namen, olt, legolas en omfg ken ik maar dat is eerder zware middelmaat.
 
Bovenaan