- Reactiescore
- 354
Dit is mijn laatste wereld vandaar dat ik maar een simpele ‘mb’er ben. Dus verwacht niet dat we elkaar nog tegenkomen.
kan ik dit zwart op wit krijgen? Vooral dat dit je laatste wereld is
Dit is mijn laatste wereld vandaar dat ik maar een simpele ‘mb’er ben. Dus verwacht niet dat we elkaar nog tegenkomen.
Ja dat begrijp ik, maar ik heb geen idee wie zich dan gestabt voelen haha
Nou toevallig speel ik daar niet Bjorn dus een excuus lijkt mij wel op zijn plaats.Maar na 75 en als inge 78 op chuchu speelt verbaasd me dat niks
Dan oprecht sorry. Want ik verwachten van wel.Nou toevallig speel ik daar niet Bjorn dus een excuus lijkt mij wel op zijn plaats.
Haha ja is goed, zal ik doen. Was slechts benieuwdeven ingame Pheonix posten, dan krijg je antwoorden.
Hiervoor hoeven we geen discussie of weer woorden op het forum te klappen.
we hebben dit gehoord maar we weten niet wat het contact tussen chuchu en zijn oude stam was.
het kan zijn dat ze dit nu sturen om zo hoop op lang leven te hebben.
@TheTrainGoesChuChuuu bedankt voor je post en je hebt het zeer netjes gespeeld. We komen elkaar nog wel tegen in andere werelden iguess!
Congratz aan de stammen die mijn dorpen hebben, heel netjes hoor, 2 stammen en hulpjes vs 1 speler. En dan nog de enige stamgenoot die ons zou kunnen ondersteunen ompraten om met jullie mee te doen.
Congratz aan de stammen die mijn dorpen hebben, heel netjes hoor, 2 stammen en hulpjes vs 1 speler. En dan nog de enige stamgenoot die ons zou kunnen ondersteunen ompraten om met jullie mee te doen.
JupCare to elaborate? Een stamgenoot die je dus gestabt heeft?
Nee die moeite krijgen ze nietIk voel een schandpaal post aankomen
Welke bekende namen zijn dat dan?OLW blijft maar leden aannemen, met 21 man spelen en daardoor overmachtje nemen.
Wat heb je dan aan een 7 mans wereld diep triest!
Zitten toch wel echt paar bekende accounts tussen hebben die geen normen dan!
Hoorde ik daar kata s vliegen ?
OLW blijft maar leden aannemen, met 21 man spelen en daardoor overmachtje nemen.
Wat heb je dan aan een 7 mans wereld diep triest!
Zitten toch wel echt paar bekende accounts tussen hebben die geen normen dan!
Hoorde ik daar kata s vliegen ?
Poh hoe zal dat gaan midgame met de edellijnen?Pugna speelt met 6 of 7 stammen dus 21 man is niks
Die lopen vast bijna verticaal met hier en daar een dom ondoordacht stukje gejumpte rimdorpenPoh hoe zal dat gaan midgame met de edellijnen?
Die lopen vast bijna verticaal met hier en daar een dom ondoordacht stukje gejumpte rimdorpen
Pugna speelt met 6 of 7 stammen dus 21 man is niks
Welke bekende namen zijn dat dan?
Het is ergens wel sneu dat met deze nieuwe instelling ( Max 7 in stam) er evengoed op de oude voet wordt verder gespeelt,zeker voor de beginnende speler die eigenlijk amper een kans krijgt om te overleven.
Je weet zelf dat het er 11 zijn....Ik hoorde 8 Of 9 in de wandelgangen
Die stam is in ieder geval niet waterdicht of men is niet loyaal naar elkaar. Dat of ze hebben een roddelkoning in het midden.Interessant