Het grote complimententopic

Reactiescore
319
Reactiescore
319
Reactiescore
2.039
Bekijk bijlage 25699

de echte reden waarom we een nap willen, mooi diner met de stam binnenkort #gezellig!!!
Kunnen nu ook mooi Tyrant nieuwjaar vieren in Groningen door de NAP, 4 van onze leden wonen toch al binnen een straal van 150 meter van elkaar!
 
Reactiescore
1.168
Kunnen nu ook mooi Tyrant nieuwjaar vieren in Groningen door de NAP, 4 van onze leden wonen toch al binnen een straal van 150 meter van elkaar!

Komen de Stad niet binnen.
 
Reactiescore
5.701
Schandalig dat je zo’n icoon niet lekker laat liggen, toont het disrespect aan voor een groot speler.
 
Reactiescore
319
xD Dank jullie wel jongens! Dit bericht doet mij deugd. Hier kom ik de koude winterdagen mee door. Much love naar jullie!
 
Reactiescore
1.016
Complimenten aan what the duck voor het wegspelen van de grote demo73!!

Dankjewel voor deze mooie woorden! Ik denk (persoonlijk) dat ik dit in mijn GA-lijstje mee ga nemen als hoogtepunt van deze wereld.
 
Reactiescore
449
Beetje laat maar compliment naar @What the Duck voor de leuke feestdagen PM van enkele dagen geleden. Alleen jammer dat er geen antwoord meer terug kwam en ik de 5 scouts nooit heb mogen ontvangen tijdens het kerstdiner!!! :(
 
Reactiescore
319
Beetje laat maar compliment naar @What the Duck voor de leuke feestdagen PM van enkele dagen geleden. Alleen jammer dat er geen antwoord meer terug kwam en ik de 5 scouts nooit heb mogen ontvangen tijdens het kerstdiner!!! :(
Ja die kon ik helaas niet sturen! Als compensatie komen er 10 scouts met oudjaarsdag!
 
Reactiescore
449
Reactiescore
449
Bovenaan