Het grote complimententopic

Reactiescore
2.878
Reactiescore
1.237
Reactiescore
449
Reactiescore
972
Complimenten Maks! Ook complimenten voor het terugkeren naar het forum van het spel waar je mee gestopt bent!

Man man man, moet gelijk weer zo negatief!!!! Ik wilde gewoon even kijken of iemand eindelijk deze noob wereld gewonnen had, maar ze zijn liever druk met CF's nemen
 
Reactiescore
1.226
Man man man, moet gelijk weer zo negatief!!!! Ik wilde gewoon even kijken of iemand eindelijk deze noob wereld gewonnen had, maar ze zijn liever druk met CF's nemen

Ho ho ho, dit is een compliment dat louter positief bedoeld was! Dit salty forum kan wel een beetje Maks optimisme gebruiken!
 
Reactiescore
972
Ho ho ho, dit is een compliment dat louter positief bedoeld was! Dit salty forum kan wel een beetje Maks optimisme gebruiken!

Nou, als ik toch degene ben die optimisme moet brengen, dan is dit wel echt een kut wereld. Denk eerder dat ze mijn IG kwaliteiten hier wel kunnen gebruiken :cool:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Welke IG kwaliteiten? Ragequiten? Zeiken? Nou zoals je misschien hebt gemerkt hebben we er daar genoeg van hier!
 
Reactiescore
449
Reactiescore
5.686
ik wil graag Thomas Stabber Shelby bedanken voor het stabben. Ik eis compensatie.

Screen Shot 2021-01-06 at 9.45.13 PM.png
Screen Shot 2021-01-06 at 9.42.44 PM.png
PP nog niet verkregen
 
Bovenaan