Wederom vies spel op w77, Panda6ever

Reactiescore
1.365
Karmaaa en too hot, hoe is jouw ban rotnoob? :)
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
80
@ we like hot chicks KARMA voor jou :') we weten allemaal dat jij bij de premades hoort en in het begin als spion ons stam probeerde te joinen.
Voelt zeker kut aan om gelijk eruit gespeeld te zijn, zonder informatie van ons gewonnen te hebben?

Zonder ons stam (CHINA) hadden de premades C54 al helemaal overgenomen en was de wereldwinst al duidelijk na vieze acteerspellen van jullie,
Enige wat ik nog kan zeggen is: LEKKER VOOR JULLIE HAHAHAHAHAHAH
ik zal in ieder geval proberen jullie zo lang mogelijk dwars te zitten, om de wereldwinst (waar jullie zo hard op geilen) van jullie af te nemen. Dit verdient een andere stam wel die op een eerlijke wijze tribalwars speelt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
349
@ we like hot chicks KARMA voor jou :') we weten allemaal dat jij bij de premades hoort en in het begin als spion ons stam probeerde te joinen.
Voelt zeker kut aan om gelijk eruit gespeeld te zijn, zonder informatie van ons gewonnen te hebben?

Zonder ons stam (CHINA) hadden de premades C54 al helemaal overgenomen en was de wereldwinst al duidelijk na vieze acteerspellen van jullie,
Enige wat ik nog kan zeggen is: LEKKER VOOR JULLIE HAHAHAHAHAHAH
ik zal in ieder geval jullie zo lang mogelijk dwarszitten, om de wereldwinst (waar jullie zo hard op geilen) in ieder geval van jullie af te nemen. Dit verdient een andere stam wel die op een eerlijke wijze tribalwars speelt.

Lolz
 
Reactiescore
80
de manier waarop ik typ is de harde waarheid. Alle stammen in C54 worden gestabbed door de premades om eerst onderdak te zoeken en daarna snel te groeien en de wereldwinst te pakken.
De rest van de tribalwars community kan maar stikken, Zo zie ik dat jij bij premade van w76 behoort @ global knowledge, Tyrant noobje, Je mag mijn dorpen in w76 hebben, daar kwamen we namelijk telaat achter dat premades (tyrant) bezig waren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
349
de manier waarop ik typ is de harde waarheid. Alle stammen in C54 worden gestabbed door de premades om snel te groeien en de wereldwinst te pakken.
De rest van de tribalwars community kan maar stikken, Zo zie ik dat jij bij premade van w76 behoort @ global knowledge, Tyrant noobje, Je mag mijn dorpen in w76 hebben, daar kwamen we namelijk telaat achter dat premades (tyrant) bezig waren.

Je beseft wel dat in 80% van de eerdere verhalen juist China en co de stabbers waren ?
 
Reactiescore
80
Wij hadden actie ondernomen, omdat wij sinds het start vd wereld al wisten dat: BIDEN , 18+, maaiers, innerbalance, the revolution, Wild west, Et tu brute, Make TW great again, Oelewapper/Looney tunes. samenspeelt. Daarbovenop dat er nog wat stiekem spionnen van jullie in andere stammen bevonden/*nog bevinden*.
Het tegengaan van onze dood early game was een slimme zet, want het stabspelletje wat jullie nu aan het doen zijn hadden wij allang voorspeld.
Nu niet meer huilen over het feit dat wij in de early game een stap eerder waren dan jullie.

Niet te vergeten dat jullie een spion in de stam Sioux hadden, oude vrienden van mij van w76.
Zelfs daar hadden jullie spionnen voor nodig om een klein stam uit te schakelen HAHA, 0 skills @ picobello AKA beastmode/tidal ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
349
Sommige van die stammen bestonden toen niet eens, daar niet van.

En over dat spionnenwerk zou je ook eens moeten stoppen aangezien daar niks van waar is. Niemand heeft info aan wie dan ook gegeven omdat wij eerlijk wilden spelen.
Het acc rivendel heeft destijds de discord verlaten vanaf het moment dat China betreden is en de meeste mensen wisten niet eens wat het plan uberhaubt was. Dus stop met verwijten van bepaalde dingen als je het niet 100% zeker weet. Je probeert nu op een kinderachtige manier mensen zwart te maken wat nergens op slaat.
Dat jij niet tegen je verlies kan is echt niet ons probleem, want binnen jullie stam gaat het beduidend ook niet zo lekker of wel soms? De ene krijgt een ban, ex lid krijgt ook beschuldigingen op zijn dak van stabs en weet ik niet wat. Wat inmiddels ook ontkracht is.
Ga alsjeblieft het nieuwe jaar in op een andere manier en probeer wat van de wereld te maken, mensen domweg zwart maken voor alles en nog wat is nergens voor nodig. Er zijn simpelweg al genoeg negatieve vibes op de wereld momenteel, pak een biertje proost met de mensen om je heen en geniet van kerst en het nieuwe jaar.
 
Reactiescore
80
Zoals eerder al gezegd, wereld winst boeit mij totaal niet, dus niet tegen mijn verlies kunnen?:rolleyes: snap niet wat je daarmee bedoelt.
Ik heb mijn tijd in w76 verspild vooral door premades en had in het beginfase van w77 gemerkt dat dit precies hetzelfde spelletje is.
Hierom besloten maar op w76 Defbunkertje te worden en premades op w77 te trollen tot het einde ;) Niet tegen mijn verlies kunnen? nah niet echt.
Ik haal nu meer plezier uit het spel, door jullie premades niet de wereldwinst te gunnen.

Vieze samenzweringen vanaf het begin en nog multiple accounts bezitten en early game verliezen. DAT is pas niet tegen je verlies kunnen als je met zen alle ons daarna zwart maakt op AF ;)

Eensgelijks, fijne kerst en nieuwjaar
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
349
Waarom maak je er dan zo'n punt van en ga je op de man spelen? Als het je allemaal niet boeit, doe dat dan ook niet want het is nergens voor nodig.

Die wereldwinsten boeien echt de meeste niet hoor, willen gewoon leuke gevechten hebben tegen andere stammen op eerlijke manieren alleen is dat dus niet overal mogelijk.

Early game verliezen neem ik aan dat niet op AT bedoelt is en op de leden van Maai?

Jullie maken mensen zwart zonder harde bewijzen en worden vervolgens ontkracht, mensen die tegen jullie posten werden niet ontkracht door jullie zijnde. Sterker nog jullie gaven het gewoon toe dat het gedaan is op een manier die niet hoort.
 
Reactiescore
80
Ik maak mensen niet zwart, ik gooien FEITEN. zoals bijv : B3astm0d3 een account had in 18+ en ietjes rechts ervan een speler Beastmode heet in de stam revolution, vervolgens die ge-interned wordt door de premades. Lijkt me duidelijk dat jullie samenspelen. Bewijzen zijn niet nodig, alleen gezonde verstand.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
80
Met vpn is alles los van elkaar ;)

Fijne kerst en nieuwjaar, Sorry voor het exposen van jullie samenwerking, heb je te danken aan beastmode die zijn mondje voorbij praatte.
 
Reactiescore
1.365
Hoe voelt het om door CHINA gepakt te zijn geweest, noobje :biggrin: Al die pp die je erin hebt gestoken hops weg hahahahahahahaahhahahahaha:D
Was tbh echt maar 4k pp ofzo :p Dus maakt mij echt niks uit :) En jullie stabten mij dus mooie terugpakking voor jullie <3
@ we like hot chicks KARMA voor jou :') we weten allemaal dat jij bij de premades hoort en in het begin als spion ons stam probeerde te joinen.
Voelt zeker kut aan om gelijk eruit gespeeld te zijn, zonder informatie van ons gewonnen te hebben?

Zonder ons stam (CHINA) hadden de premades C54 al helemaal overgenomen en was de wereldwinst al duidelijk na vieze acteerspellen van jullie,
Enige wat ik nog kan zeggen is: LEKKER VOOR JULLIE HAHAHAHAHAHAH
ik zal in ieder geval proberen jullie zo lang mogelijk dwars te zitten, om de wereldwinst (waar jullie zo hard op geilen) van jullie af te nemen. Dit verdient een andere stam wel die op een eerlijke wijze tribalwars speelt.

Wie ben jij überhaupt? xD Klopt niks van wat jij zegt. Komt nogal irrelevant over mn noobke. Ga jij maar lekker die 1k kata's per dorp maken enzo :D En lekker deftanken, aangezien jij toch niks beters kan in dit spel. :p
 
Bovenaan