[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
338
Mijn allereerste shot stond op KS gaan we daarop gokken?
Ik lees straks nog wel eens het topic door

Ik weet het niet, ik in tegenstelling tot hem vind ks niet verdacht. Maar het kan ook een afleiding zijn, vol op mij gaan om dan zo niet op te vallen als wolf?
 
Reactiescore
723
Daar heb ik ook al aan gedacht.
Zelfs al aan stel de claim van arbeit is echt en er zit slechts 1 wolf nu in, de infectiewolf, dan is het alsnog arbeit dat we het beste lynchen.
 
Reactiescore
397
Oke volgens mij heeft Dash wel gelijk in zijn conclusie omtrent het bappos stemmen. We winnen als hij wel wolf is en we winnen als hij geen wolf is want dan is het 2 tegen 2 en wordt Dash/Mike burgemeester. Voorwaarde is wel dat Dash of Mike geen wolf is. Ik ben nog steeds vrij overtuigd van DenDuvel en arbeitman, dus het is mij om het even.
 
Reactiescore
1.279
@Tigor93

Verduidelijking rondom die overwinningsvoorwaarde mag van mij part wel even gegeven worden.

Klopt toch wat ik hierboven stel?
 
Reactiescore
1.279
Lees mijn post
Dat weet ik bappos als de wolven idd met 2 zijn en jij bent het niet, dan is de kans reeel dat mike lunch is en dat hij de verkeerde eruit knalt. Maar dat zijn meer keren als dan als bappos wolf is met iemand verliezen we sowieso
 
Reactiescore
1.503
Dus mijn theorie is de beste theorie.

DenDuvel eruit stemmen, Miketijger houdt schot op Arbeitman (of vice versa).
Indien nog niet klaar stemmen we killingsspreee eruit en is het dan klaar.
 
Reactiescore
338
Ge zijt nog me 6, ik eruit is 1 burger minder, mike lunch is miss nog een burger eruit als schot, zijn er 3 goedjes uit en winnen de wolven sws?
Dus ik stem bappos want hoe ik het zie gaat hij de wolfjes laten winnen
 
Reactiescore
338
En daarbij, wolfjes gaan mike niet lunchen... Is in hun eigen nadeel, buiten als arbeit toch juist geclaimd heeft, dan geef je hen gwn de overwinning
 
Reactiescore
723
Ik heb het nog eens doorgelezen.
Ik acht de kans zeer klein dat DenDuvel wolf is.
Mogelijke wolvenparen zijn Bappos en arbeit of Bappos en killingsspreeee


Later toegevoegd dus?

Calamus dan dus burger
Yep.

Minder spelers is minder variantie en waarschijnlijk een hogere kans op een gelijkspel.

Eens, Calamus bevestigde burger.
Ik vind het gekker dat je nu je op je stem wordt aangesproken deze gelijk veranderd.
Vorig potje was ik wolf samen met Sieb en toen vond ik hem vooral heel trollerig spelen? En met heel veel drama toen hij wolf was? Dus ik verdenkt Sieb nog niet echt, wie ik dan wel verdenk, dat weet ik niet, want er is echt nog te weinig
Deze post komt heel raar over op mij. Je geeft aan vorig potje wolf te zijn geweest en dat het goed was voor jullie om op gevoel te stemmen, maar nu ligt het anders want je bent geen wolf? Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar deze post lijkt niet op de post die jij in voorgaande potjes maakte. Het voelt alsof je jezelf heel erg indekt terwijl je enkel om argumentatie vraagt. Eerst vraag je Dash waarom hij sieb stemt en nu vraag je materlotti om argumentatie, ik ben nu wel heel benieuwd hoe jij tegenover een eventuele lynch op sieb staat.

Edit: Het contrast tussen de reactie van Duvel op de stem van Dash op sieb (die overigens eerder al eens onderbouwd was) en de stem van blond op arbeitman vind ik trouwens vrij groot. Bij de ene vraagt hij enkel een 'waarom' terwijl hij bij de ander zichzelf wel heel erg indekt en zoals ILT aangeeft wel heel erg benadrukt dat hij geen wolf is.
Kortom: Beide keren was er geen verklaring. De ene keer antwoord je enkel 'waarom?' en de tweede keer komt dit verhaal:



Jij bent zo wolfs als kan en het zou me niet verbazen als sieb of arbeitman een medewolf is.
Ik ga voor Mater ik geloof misschien wel de claim van arbeitman en blond geeft echt niets van argumentatie
4-3-3 Sieb, arbeitman, materlotti geloof ik.

Denduvel materlotti

Edit: 4-3-4 nu dus. Ik denk dat materlotti met DenDuvel wolf is aangezien het (volgens Duvel genuanceerde) verschil in reactie van Duvel op materlotti en op Dash.
Combino doorstreept

materlotti
Jij maakt het 4-4-4.
Nu ik dit zie bappos wolfje? Bappos wint bm door lunch?
Omdat ik zoek?
KS zorgde voor de kanteling op mater?
Yep, ik heb jou gevangen.
Je gaat je onsterfelijk belachelijk maken met je vangst
De enige keer dat ik je zo gefrustreerd heb horen overkomen is toen jij en al je medewolven vorig potje op gevoel eruit werden gestemd. Wie verdenk jij Duvel?
Ik volgde de verdenkingen op Mike wel, maar zijn verdediging klinkt ook wel plausibel. Ik ben niet gefrustreerd, ik ben echt oprecht benieuwd naar je gezicht, als je men rol te horen krijgt!
Of je hebt ziek veel geluk gehad arbeitman of je bent wolf.

Edit: Zei twee keer hetzelfde.
Je zegt me gewoon na, dat weet je?
Bedankt voor deze toevoeging. Ik zie je post inderdaad. Wat denk jij Duvel, denk je nog steeds dat bappos wolf is?
1. DenDuvel
2. DenDash
5. DenCombino
6. DenZwarten
7. DenMOH
8. Bappos
10. KS
12. miketijger
14. Ci

Lijkt mij dat hier nog twee wolven tussen zitten.

Calamus Incendium is wat mij part vrijgesproken aangezien hij op het laatst toegevoegd is.
Ikzelf ben burger (slechte claim maar het is niet anders).

Dan blijven er dus nog 7 anderen over.
DenDuvel is actief, actiever dan normaal wellicht. Valt daarnaast mij aan net zoals Time deed dus wellicht slechtje.
Dashba lijkt mij geen wolf, speelt zoals hij wel vaker doet.
Combino is in mijn ogen grote kans tot wolf.
Arbeitman zie ik niet als wolf momenteel.
Mohniels is niet heel actief dus zou kunnen maar ook niet.
Killingsspreee gaat vol op Denduvel, wat mij betreft 1 van deze twee wolf.
Miketijger zie ik niet als wolf.

In mijn ogen dus:
Killingsspree OF DenDuvel
Mohniels1 OF Combino

Wat mij betreft is die eerste vergelijking het duidelijkst dus laten we beginnen met DenDuvel
Eens met zowel Mike als bappos. DenDuvel is wolf en waarschijnlijk samen met arbeitman. Onderstaande quote heb ik al meermaals aangehaald. Het contrast tussen het vragen om argumentatie voor de stem van Dash op Sieb en van materlotti op arbeitman is nog steeds opvallend. Daarom nogmaals de volgende post:

Laten we DenDuvel eruit stemmen vandaag, dit bevestigd mij en bappos als goedje en als er een lunch is vanavond dan kunnen we er ook van uit gaan dat DenDuvel samen met arbeitman slechtje is. Een lunch maakt de kans op infectiewolf klein en de kans op burger met zilverbloed miniem.

Edit:

Als het infectiewolf + welp is dan zou de hele theorie niet kloppen natuurlijk, maar zou een infectiewolf niet veel eerder infecteren dan? Om niet geïsoleerd te worden.
KS ik ben eerder geneigd om vandaag op jou te stemmen? Je tunnel is echt dramatisch en lijkt meer geacteerd dan nog echt een tunnel, je blijft met een post afkomen, waarin ik gewoon mijn frustraties van het vorige spelletje heb geuit, want die hadden we toen. Daarbovenop heb ik die nu ondertussen ook, maar dat komt doordat gepush van jou, terwijl je je nu wel ontsterfelijk belachelijk ga maken, moest ik eruit gaan.
Dat zegt niks. Nee, je wacht tot iemand anders stemt in verband met muizenval.

@Combino Pastasaus Speel mee man, je brengt weer eens niks in en dit opgeven is wat potjes zoals deze verknallen. Het is echt belachelijk dat je vandaag met sieb aankomt.

Edit: Goed overzicht Mike, maar laten we ook kijken naar de tijdstippen. Ik denk namelijk dat de meeste muizenvallen op de hele uren worden gezet. Ik stem bijvoorbeeld om 21:00 wat risicovoller is voor een muizenval dan 20:45.
Moh lijkt je goed? Iemand die niks bijbrengt lijkt je goed???
Ja, ik denk dat hij goedje is.
Lynch is Denduvel, stel die is geen wolf dan zijn het dus Killingsspree en Arbeitman.
Stel ze lunchen mij, dan maak ik jou BM is het 2vs2 met BM als goedje.
Stel ze lunchen miketijger, jaagt die arbeitman eruit.
Stel ze lunchen jou, gebeurt er niets.

Stel Denduvel is wel wolf, zelfde als boven alleen dan met Arbeitman of Killingsspreee als wolf.
 
Reactiescore
1.279
@miketijger schot moet je op een van de drie zetten en niet perse op arbeitman. Dat verkleint de kans dat ze jou lunchen als je snapt wat ik bedoel.
 
Reactiescore
723
Lynch is Denduvel, stel die is geen wolf dan zijn het dus Killingsspree en Arbeitman.
Stel ze lunchen mij, dan maak ik jou BM is het 2vs2 met BM als goedje.
Stel ze lunchen miketijger, jaagt die arbeitman eruit.
Stel ze lunchen jou, gebeurt er niets.

Stel Denduvel is wel wolf, zelfde als boven alleen dan met Arbeitman of Killingsspreee als wolf.
Deze theorie is niet het beste.

Je vergeet dat als duvel goedje is, de wolven er een goedje moeten uitlunchen en ze winnen. Dit kan zowel arbeit als killingsspreeee zijn.
 
Reactiescore
1.503
Mij eruit stemmen is verliezen.

Ik eruit, Miketijger lunch en als die verkeerde pakt is het voorbij.
Nogmaals dit is heel dom.
 
Reactiescore
1.503
Deze theorie is niet het beste.

Je vergeet dat als duvel goedje is, de wolven er een goedje moeten uitlunchen en ze winnen. Dit kan zowel arbeit als killingsspreeee zijn.
Deze theorie is verreweg de beste, aangezien ik goedje ben.

Mijn claim enige claim die er al stond. Wolven zijn pas gaan claimen toen dash er naar vroeg of uit nood (DenDuvel)
 
Bovenaan