Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
1.380
Ik moest het toch even kwijt.

Dit is in en in triest en het liefst zou ik AAO op delete zetten.
Hoe kan je als speler je nog vertonen onder de TW community als je iemand een ban aansmeert.

Dat @Narcissistic Illy zo dom is om zulke dingen te typen is 1 ding maar om als een kleuter dit te rapporteren kan totaal niet.
Ik snap serieus ook niet dat Planet gaat aanvallen. Dit is echt een dieptepunt van deze wereld en zo heeft een ww al helemaal geen betekenis.

Ik schaam me serieus kapot voor de stam. Dit was nooit de insteek die we hadden toen we Planet opgericht hebben.
Tuurlijk snap ik de frustratie en het vuile spel van FIX, Fix is gewoon een trieste stam en dat ze cf's niet leegzetten is ook laag, maar ik vind dat geen rede om een ban aan te smeren. Een account waar toch geld in gegaan is en vooral tijd zo te slopen nee daar trek ik mijn handen van af.

Ik zit nog steeds te denken om op delete te gaan want ik wil mijn naam hier niet aan verbinden.
Aan fix wil ik zeggen dat dit jullie eigen schuld is en dat je hierdoor misschien in de toekomst de regels wel naleeft en als er iets beloofd is je ze ook meteen uitvoert dan zou dit nooit gebeurd zijn.

We kunnen allen super trots zijn wie dan ook maar deze ww te pakken krijgt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik moest het toch even kwijt.

Dit is in en in triest en het liefst zou ik AAO op delete zetten.
Hoe kan je als speler je nog vertonen onder de TW community als je iemand een ban aansmeert.

Dat @Narcissistic Illy zo dom is om zulke dingen te typen is 1 ding maar om als een kleuter dit te rapporteren kan totaal niet.
Ik snap serieus ook niet dat Planet gaat aanvallen. Dit is echt een dieptepunt van deze wereld en zo heeft een ww al helemaal geen betekenis.

Ik schaam me serieus kapot voor de stam. Dit was nooit de insteek die we hadden toen we Planet opgericht hebben.
Tuurlijk snap ik de frustratie en het vuile spel van FIX, Fix is gewoon een trieste stam en dat ze cf's niet leegzetten is ook laag, maar ik vind dat geen rede om een ban aan te smeren. Een account waar toch geld in gegaan is en vooral tijd zo te slopen nee daar trek ik mijn handen van af.

Ik zit nog steeds te denken om op delete te gaan want ik wil mijn naam hier niet aan verbinden.
Aan fix wil ik zeggen dat dit jullie eigen schuld is en dat je hierdoor misschien in de toekomst de regels wel naleeft en als er iets beloofd is je ze ook meteen uitvoert dan zou dit nooit gebeurd zijn.

We kunnen allen super trots zijn wie dan ook maar deze ww te pakken krijgt.

Ik hoop dat we de Uni rush kunnen stopzetten en tot een goeie deal kunnen komen verder.

Zijn sws op mijn account en ook in planet en ongetwijfeld mensen in fix die veel te hard legitiem hebben gespeeld om het zo te laten eindigen.
 
Reactiescore
1.380
Ik hoop dat we de Uni rush kunnen stopzetten en tot een goeie deal kunnen komen verder.

Zijn sws op mijn account en ook in planet en ongetwijfeld mensen in fix die veel te hard legitiem hebben gespeeld om het zo te laten eindigen.

gewoon een nap dorpen terug.
geen accounts hacken bij anderen en fair spelen maar of dit nog mogelijk is bij sommige moraalridders hier.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik vind bans aansmeren extreem lullig, zeker wanneer het om milde scheldvormen gaat of iets in die strekking. W60 inderdaad geband omdat mijn co "kut" zei. Zag langskomen dat de ban ditmaal zelfs voor een soort grap werd gegeven over betalen voor dorpen. Vind het in ieder geval extreem hard de strijd verpesten als daarna een partij er gretig gebruik van maakt en iemand opedelt. Die hoeven in ieder geval niet op mijn sympathie te wachten. Als je een man bent boek je winsten dmv massa's en niet dit soort knullige, lage tactieken. Wat de sentimenten ook zijn op de wereld.

Iedere speler weet dat je geen dorpen mag kopen. Ik vind het gewoon dom. Je gaat toch ook niet als je speer/zwaard sturen als aanval?
 

Deleted User - 487948682

Guest
Iedere speler weet dat je geen dorpen mag kopen. Ik vind het gewoon dom. Je gaat toch ook niet als je speer/zwaard sturen als aanval?
Luister, het was duidelijk een grap. Vind je dat echt nodig om deze hele strijd te verpesten?
 
Reactiescore
2.064

Deleted User - 487957162

Guest
Trouwens, ik zie overal dat wij Fix een ban hebben aangenaaid. Heeft iemand vanuit Planet gezegd “doe iets illegaals dan”. Planet heeft nooit een naai actie uitgehaald. Fix ging de fout in. Je moet blij zijn dat wij hier niet van profiteren.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Je bent een grap als je dat doet. Fix moet daar ook keihard tegen optreden

Ja, dus verwijder a.u.b. je andere post. Dan gaan we allemaal in gesprek om de wereld weer eerlijk te maken. Daar spelen we allemaal voor toch, plezier?
 
Reactiescore
1.647
Ja, dus verwijder a.u.b. je andere post. Dan gaan we allemaal in gesprek om de wereld weer eerlijk te maken. Daar spelen we allemaal voor toch, plezier?

Daar word iedereen nu tenminste toe gedwongen. Als gesprekken lopen en langer duren zal ik het niet doen. Als er maar uitkomen en normaal gaan spelen.
 
Reactiescore
2.064
Voor een account hacken lijkt mij maar 1 oplossing, als dit natuurlijk echt waar is :)
 
Reactiescore
270
Ik denk dat iedereen dat wel wilt, alleen waarom komt dit statement van jou? Je bent geen leiding en volgens mij speel je ook al maanden niet meer? Laat de leiding het oplossen. Heb er vertrouwen in dat dat goed komt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik kon Justin zelf niet vinden in discord om hem uit te schelden. En toch praat hij hier alsof hij voor Planet praat?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Daar word iedereen nu tenminste toe gedwongen. Als gesprekken lopen en langer duren zal ik het niet doen. Als er maar uitkomen en normaal gaan spelen.

We proberen de wereld allemaal zo leuk en eerlijk mogelijk te maken. Heb gewoon vertrouwen in Ezra en Fred en gooi dan niet loze bedreigingen. Daar gaat niemand lekker op.

Chaos heeft planet genaaid door een belofte te breken. Reactie van spelers is enkele dorpen te pakken van Illy. Vervolgens een account hacken gaat veel te ver.

Wat mij betreft stoppen we de edels nu. Geeft Chaos zijn CF terug en zijn de gewonnen dorpen gewoon schuld van Chaos. Verder neem ik aan dat Fix mee wilt zoeken naar de hacker, dit account kickt en free terrein voor iedereen is.
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.647
Ik denk dat iedereen dat wel wilt, alleen waarom komt dit statement van jou? Je bent geen leiding en volgens mij speel je ook al maanden niet meer? Laat de leiding het oplossen. Heb er vertrouwen in dat dat goed komt.

Omdat kenbaar niemand anders het doet anders waren we niet op dit punt aanbeland? Iemand moet aan de noodrem trekken en ben wel de slechterik die dat doet. Kan me geen ruk schelen. Ben er al die maanden gewoon, misschien beetje opletten? En pas sinds afgelopen week echt uit de leiding. Enkel ben ik de enige die de stam kan verwijderen dus zegt ook genoeg over mijn positie
 
Reactiescore
2.064
Bovenaan