[Speeltopic] WvW #318: Betrayal in the Straw hat Fleet

Reactiescore
561
Bedankt voor de leiding.

Opmerking langs mijn kant, premiejager goede rol, maar niet in een claimpotje. Het is onmogelijk om er een bewezen goedje uit te halen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
En idd, thanks Mike en Time, ondanks da chaos was het zeker fijn!

Volgende keer gewoon beter.
 
Reactiescore
338
Inderdaad bedankt voor het potje. Ik denk als je het eerder had gecommuniceerd dat je in tijdsnood zat, dat er dan misschien niet zo fel gereageerd had geweest van onze kant. Maar als je nu eenmaal in de heat zit.. 22h is ook laat tbh, maar ja dat is een keuze
 
Reactiescore
1.707
Moet je niet nerwerken en dag 1 doodvallen?

Voor de rest mag er gerust kritiek geleverd worden op een normale manier. Dan geef ik ook normaal antwoord:)
wellicht zou je bijv als je een fout maakt wat nederiger kunnen zijn en

DIKKE GROTE KOEIENLETTERS KUNNEN GEBRUIKEN ZODAT HET OPVALT?
 
Reactiescore
2.193
Bedankt voor de leiding.

Opmerking langs mijn kant, premiejager goede rol, maar niet in een claimpotje. Het is onmogelijk om er een bewezen goedje uit te halen.

Ik wilde een neutrale rol toevoegen die tegengas aan beide kanten gaf. Eerste keer dat ik deze rol gebruikte en dacht precies hetzelfde midden in potje. Je had er wel een leuke twist aan gegeven iig
 
Reactiescore
2.193
Inderdaad bedankt voor het potje. Ik denk als je het eerder had gecommuniceerd dat je in tijdsnood zat, dat er dan misschien niet zo fel gereageerd had geweest van onze kant. Maar als je nu eenmaal in de heat zit.. 22h is ook laat tbh, maar ja dat is een keuze

22:00 is de standaard tijd hier. Buiten dat had ik het idd wel eerder aan moeten geven.
 
Reactiescore
1.279
Thanks voor het leiden. Foutje kan gebeuren hoort erbij.

Mogelijke tip voor later. Als jullie halverwege er achter komen geen tijd te hebben, vraag iemand die reeds dood is om het potje door te zetten.
 
Reactiescore
2.193
wellicht zou je bijv als je een fout maakt wat nederiger kunnen zijn en

DIKKE GROTE KOEIENLETTERS KUNNEN GEBRUIKEN ZODAT HET OPVALT?

In welke manier nederig? Ik heb toch ook gewoon gezegd dat het een rechtzetting is maw een fout van mij. Ik weet dat je het leuk vind om te trollen maar geef er eens serieus antwoord op.
 
Reactiescore
723
Thanks voor het leiden. Foutje kan gebeuren hoort erbij.

Mogelijke tip voor later. Als jullie halverwege er achter komen geen tijd te hebben, vraag iemand die reeds dood is om het potje door te zetten.
Ik heb last minute besloten een escape room te doen. Dat was leuk. Ik had verwacht dat dit na een uurtje ofzo klaar ging zijn, maar kijk ons 2u later nog bezig =)
 
Bovenaan