Het grote complimententopic

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Nee die verplichting ligt bij de Moraalheer, in dit geval is dat THC. Nu is dat account zover ik hieruit kan aflezen onbemand en heeft dat account in ieder geval niet aangegeven bij zijn moraalbreker dat de samenwerking ten einde was. Als hier toch bewijs voor is of er is uitsluitend bewijs dat de Tyrant leiding dit in de plaats van THC heeft gedaan dan is het een illegale CF. Als dat bewijs er niet is dan is het een legale CF. Hoe dan ook deze hele discussie kan gesloten worden door het tonen of niet tonen van een bewijsstuk, ik stel voor dat dit dan ook gebeurd.

Ik heb geprobeerd contact te maken met Coldcase: deze PM's werden genegeerd.
 
Reactiescore
454
Dan zou dit een uitsluitend bewijs stuk moeten zijn, deel deze screens waarin er aangegeven wordt dat de samenwerking ten einde is en de discussie is gedaan lijkt me?

Nee een bewijs dat thc zn moraalbreker ontslaat ik kan ook shelby zn mbs nie zomaar de deur wijzen
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Dan zou dit een uitsluitend bewijs stuk moeten zijn, deel deze screens waarin er aangegeven wordt dat de samenwerking ten einde is en de discussie is gedaan lijkt me?

Is ook over gecommuniceerd naar de leiding van Salt hoor. :)
 
Reactiescore
2.444
Nee een bewijs dat thc zn moraalbreker ontslaat ik kan ook shelby zn mbs nie zomaar de deur wijzen

Een onbemand account kan zijn moraalbreker niet ontslaan, als een account onbemand is dan doet de leiding dat in de plek van het onbemande account doordat deze de verantwoordelijkheid van het account op zich neemt.

Is ook over gecommuniceerd naar de leiding van Salt hoor. :)

Lijkt me een kleine moeite deze op het AF te delen toch? Een eventuele neutrale lezer kan dan ook genieten van de afsluiting van de discussie.
 
Reactiescore
180
Fijn van je om voor elk van bovenstaande speler een afbeelding in te voegen, maar het verandert spijtig genoeg niets aan mijn punt. Al waren er 9 van de 10 Juvy-leden verbonden met een Tyrant-speler, dat maakt nog steeds niet dat Juvy in zijn geheel verbonden is met Tyrant. Dat jullie deze argumentatie willen inroepen om jullie gelijk te halen is begrijpelijk, maar het is en blijft gewoon een aanname. Laten we nu maar gewoon wachten op het bewijs.
Op het AF zijn denk ik wel 90% vd uitspraken aannames. Je moet er alleen naar kijken hoeveel de "aanname" als logisch gewogen kan worden. Als je deze aanname onlogisch vindt, zie ik daar graag een onderbouwing voor.

Ik zelf vind deze aanname namelijk niet onlogisch. Als inderdaad het duidelijke merendeel van Juvy! aantoonbaar mb is voor sommige Tyrant spelers is het niet gek dat Salt spelers aannemen dat dit een mb-stam is voor Tyrant. Dat dit bij jullie intern zwart op wit staat dat het niet zo is veranderd niet "het gewicht van deze logische aanname". Dit is namelijk niet duidelijk naar buiten gecommuniceerd. Salt spelers konden het niet weten.

Als er daarna duidelijk wordt dat de betreffende speler inderdaad geen mb is is het logisch dat er een tegemoetkoming komt. Alleen om hierop moord en brand te gaan roepen omdat het een "illegale actie" is is gewoon onredelijk en erg makkelijk. In dit verhaal vind ik dat Tyrant gewoon duidelijker had moeten wezen om dit soort niet kloppende logische aannames uit te sluiten voordat het kwaad had kunnen geschiedde.
 
Reactiescore
1.283
Die was uiterst suggestief en stond niet duidelijk in dat Coldcase niet meer behoort tot Tyrant.

Ik vind het niet heel suggestief dat hij gewezen word op het feit dat hij met zijn ligging geen mb rol kan vervullen, dat hij gewezen word op mogelijke aanvallen vanuit ons en dat we hem succes wensen verder deze wereld.

Imo niet echt de berichten waaruit hijzelf en ook salt zou kunnen halen dat hij een rol als mb blijft of gaat bekleden.

Edit: om on topic te blijven wil ik mijn complimenten geven voor het optimisme waarmee onze pm ontvangen werd waar het toch echt een negatief bericht had moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik zie toch ook gewoon 'smakelijk'? Wat gewoon meegeeft dat ik ga eten. (dan kan ik easy wat lezen en typen)
Ook zei ik dat ik niemand van het account wil kicken atm.

Ik wacht nog steeds op @noobteam z'n bewijzen. Wat lelijk dat jij de onze zo snel mogelijk opeist :)
@rikkert1234 ik kom er dan later wel op terug. Ben nu aan het werken en zoals al gezegd zit iemand anders van het team nu. (Ga hem niet kicken)

en ja ik kom er, in tegenstelling tot @What the Duck, deftig op terug.

Ik zeg meermaals meerdere bewijsstukken te hebben.

Ik refereerde naar het feit dat je zegt dat je aan het werk en dat er iemand anders zit en daarom kun je geen bewijzen tonen terwijl je wel zegt dat je veel bewijzen zijn. Iets wat de dag van vandaag nog niet is aangetoond door Tyrant. Maar je zit wel doodleuk de hele tijd hier op het AF te typen en te liken wat ik dan frappant vind. Dit neigt heel erg naar dat je het in de doofpot wil stoppen aangezien je huidige AF activiteit.

Tyrant heeft inderdaad Waste-leden gerecruit, die mb's hadden zitten in Juvy!. Dit wil niet zeggen dat Juvy! ineens moraalbrekerstam van Tyrant wordt. Als het zou gaan over een fusie tussen Tyrant en Waste zou ik je gelijk geven, maar dit is dus niet het geval. Daarom ligt er geen verplichting bij de Tyrant-leiding om Juvy! formeel in te lichten dat ze geen moraalbrekerstam zijn van ons.

Coldcase was een MB van een van jullie huidige leden, die tot op de dag van vandaag nogsteeds in Tyrant zit. Dan moet dan in mijn mening de samenwerking formeel opzeggen wat dus niet gedaan is.

Ik vind het niet heel suggestief dat hij gewezen word op het feit dat hij met zijn ligging geen mb rol kan vervullen, dat hij gewezen word op mogelijke aanvallen vanuit ons en dat we hem succes wensen verder deze wereld.

Imo niet echt de berichten waaruit hijzelf en ook salt zou kunnen halen dat hij een rol als mb blijft of gaat bekleden.

Dat konden ik en meerdere andere die het bericht hebben gelezen er niet uit afleiden. Nergens hebben jullie kenbaar gemaakt dat hij niet meer tot Tyrant zal behoren. En zover ik gezien heb heb je het nooit over zijn ligging gehad. Maar was natuurlijk een geknipt plaatje wat jullie hebben gestuurd dus niet alles kunnen lezen.
 
Reactiescore
319
Bedankt voor het compliment @IMakeYouHappy

Verder wil ik alleen zeggen dat ik de new gen strats van Tyrant niet begrijp. Het zal wel aan de gemiddelde leeftijd liggen van Salt zijde dat zij er boven staan. Ze hebben dan ook minder tijd om handen dan jongere spelers.

Daarnaast wil ik graag Tyrant complimenteren voor het uitstellen voor de afspraken voor een leuke wereld. Gaan we ook nog eens wat afspreken? Want zoals het er nu op lijkt is het met Pasen nog niet klaar.
 
Reactiescore
2.039
Bedankt voor het compliment @IMakeYouHappy

Verder wil ik alleen zeggen dat ik de new gen strats van Tyrant niet begrijp. Het zal wel aan de gemiddelde leeftijd liggen van Salt zijde dat zij er boven staan. Ze hebben dan ook minder tijd om handen dan jongere spelers.

Daarnaast wil ik graag Tyrant complimenteren voor het uitstellen voor de afspraken voor een leuke wereld. Gaan we ook nog eens wat afspreken? Want zoals het er nu op lijkt is het met Pasen nog niet klaar.
Miss je leider eens naar de afkickkliniek sturen dan gaat het vast wat sneller :biggrin:
 
Reactiescore
241
@rikkert1234 wil jij aub je bek eens houden? Ik ben geen @What the Duck die iets in een doofpot wil steken. Ik ben wél een werkende mens die gewoon zijn plezier heeft in af en toe TW te spelen. Dat ik snel reageer op GSM wil toch niet zeggen dat ik me ga bezighouden met fucking screenshots? Jesus, zuur manneke.

@noobteam reageert ook gewoon om de feiten maar daar reageer je vervolgens niet op. Subjectiviteit ten top!

1606136588584.png
1606136497439.png
1606136562807.png
1606136537103.png
1606136611884.png
Lange tijd geen antwoord, wel pm gelezen....
1606136635371.png
Lange tijd geen antwoord, wel pm gelezen....
1606136653910.png
1606136673439.png
Nu opeens wel een antwoord... (wat boekdelen spreek)

Het feit dat je gewoon in contact stond met een bespeler van Coldcase geeft het totaalplaatje nog een leukere wending... @noobteam
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Daarnaast wil ik graag Tyrant complimenteren voor het uitstellen voor de afspraken voor een leuke wereld. Gaan we ook nog eens wat afspreken? Want zoals het er nu op lijkt is het met Pasen nog niet klaar.

Afspraken blijken rond te zijn, enige pijnpunt is de (legale) Coldcase CF. Als die niet terug naar kamp Tyrant gaat dan wil de Tyrant leiding geen afspraken meer hebben met Salt. Zeer jammer vooral na de zoveele posts geplaatst door Tyrant leden die graag afspraken zagen.
 
Reactiescore
2.039
Afspraken blijken rond te zijn, enige pijnpunt is de (legale) Coldcase CF. Als die niet terug naar kamp Tyrant gaat dan wil de Tyrant leiding geen afspraken meer hebben met Salt. Zeer jammer vooral na de zoveele posts geplaatst door Tyrant leden die graag afspraken zagen.
Die waren rond ja, tot opeens bleek dat er onderhandeld was met iets waar salt blijkbaar geen invloed op had. :D
 
Bovenaan