[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Is het niet mijn probleem, rare reactie tho.
Jij vindt het een rare reactie, maar je zet mij daar neer als slechtje, wat ik niet snap en ik snap ook niet de link met g/g, dus ik vraag naar de andere mogelijkheden. Zo raar is die vraag toch niet. Zet die link hier dan niet zo neer.

De enige manier waarop ze echt gevaarlijk zijn, is als ze S/S zijn
Geen idee of antraxx koppel is of niet. Mijn stem staat op hem. Dat laat ik zo.
 
Reactiescore
2.193
Jij vindt het een rare reactie, maar je zet mij daar neer als slechtje, wat ik niet snap en ik snap ook niet de link met g/g, dus ik vraag naar de andere mogelijkheden. Zo raar is die vraag toch niet. Zet die link hier dan niet zo neer.


Geen idee of antraxx koppel is of niet. Mijn stem staat op hem. Dat laat ik zo.

Wolfje 2
 
Reactiescore
1.014
Goede morgen , daar is ze weer hoor. :p
en nee die stemmen verbazen me weer niet, gezien ik ze al heel het potje krijg.

Ik ga het geen eens citeren, dan is het potje maar klaar.

Vraagje voor @Jo Han
Hoe is het in de tunnel op mij?
of oh nee wacht,, je bent er een aantal x toch uitgestapt.


Je weet niet waar je het zoeken moet, het hele potje al niet. Je weet je in veel situaties geen houding te geven lijkt het, precies het gedrag dat ik van je ken als slechtje. Ik ga de tunnel in en kom er pas weer uit als je bent gelynched.
Combino denk ik sws ook wel, jij wellicht maar daar ben ik nog niet over uit.
Goed verhaal, daarom zit ik al dagen in mijn tunnel op candiu en bappos.
Nu candiu eerst want daar ben ik vrij zeker van. Daarna mag bappos er ook uit.
Ja daaag
Candiu
Simeco
 
Reactiescore
723
Welke mening hebben jullie over rukurt / johan?
Rukurt blijft in zijn tunnel op johan, maar de wolven lunchen hem er niet uit of lunchen johan niet. Nog zijn er 'geen' stemmen voor hen.

Denken jullie dat tussen hen een wolf zit of 2 wolven en dat dit gewoon een act is?

wat @Candiu hierboven dus zegt.
 
Reactiescore
1.577
Welke mening hebben jullie over rukurt / johan?
Rukurt blijft in zijn tunnel op johan, maar de wolven lunchen hem er niet uit of lunchen johan niet. Nog zijn er 'geen' stemmen voor hen.

Denken jullie dat tussen hen een wolf zit of 2 wolven en dat dit gewoon een act is?

wat @Candiu hierboven dus zegt.

Rukurt is een kansloos goedje

JoHan is wat mij betreft ook een wolfke
 
Reactiescore
559
Welke mening hebben jullie over rukurt / johan?
Rukurt blijft in zijn tunnel op johan, maar de wolven lunchen hem er niet uit of lunchen johan niet. Nog zijn er 'geen' stemmen voor hen.

Denken jullie dat tussen hen een wolf zit of 2 wolven en dat dit gewoon een act is?

wat @Candiu hierboven dus zegt.
vond sws jammer dat ze een actieve speler zoals blue eruit gooide ipv 1 van hun.
dus ofwel blue kwam idd te dicht bij, of ze willen iedereen op het verkeerde been zetten. want ze weten dat die post terug bekeken worden.
maar is hetzelfde met nonkel en bappos. al neig ik bij bappos meer naar goed.
van rukurt en johan heb ik eigk geen mening, veel te weinig van gezien
 
Reactiescore
1.577
Ik zoek wel mee, jullie focussen op de actieve mensen maar vergeten hierbij de inactieve als nonkel Jos.
Zelfs simeco noemde nonkel Jos

Lekker makkelijk een minder actieve speler aanvallen. Ook weer typisch dat je er meteen bent zodra je aangevallen wordt, maar verder nul bijdrage levert. Maar ale, for the sake of it... Wie staat er nog op jouw lijstje?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.285
Ik zie hier nu mensen die twijfelen aan de waarneming van het Cherubijntje. Mag ik jullie erop wijzen dat het Cherubijntje er vanuit ging dat het de infectiewolf betrof die we eruit aan het kegelen waren? Dus lijkt het me wijs eerst die wolf te pakken. Mike tijger was mogelijk anthraxxis aan het verdedigen om dan de infectie nog te kunnen uitvoeren.

@.TimeforplanB , ik heb me ogen op jou. Gisterenavond nog overtuigd van anthraxxis en nu heb je het over een G/G koppel... beschamend. Eerst nu anthraxxis eruit wippen.
 
Bovenaan