[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
raar gedrag van calamus overigens, hoezo zet je mij en anthrax in dezelfde lijst?
 
Reactiescore
1.704
Omdat calamua een waardeloze wolvenjager is. We weten allemaal dat jij grote kans op wolf bent en ik niet
 
Reactiescore
723
Misschien een domme theorie ofzo, maar ik denk niet dat Dash goedje is?
Op deze moment verdacht/wolf:
dash
simeco
materlotti
bappos
candiu


Ik heb mixed feelings bij ILT. Ik wil eerdef Bappos eruit voten dan ILT eigk @Time.
Buiten blue denk ik dat wolven ook al eens bappos in de mond genomen hebben om zichzelf in te dekken of paden open te laten.

Candiu
nog steeds idd
Zullen we Blue zn targets goed bekijken, gezien hij lunch was. Hij zal vast in de buurt zijn gekomen..

Simeco
Bappos
Zou candiu het riskeren als wolf om 2 medewolven hier te geven.
Ze staat al op lynch, dus ik denk dat de mogelijkheid erin zit, maar ik denk ook dat 1 van deze 2 een goedje is.

Okee jongens. Na vandaag twijfel ik niet meer. Anthraxxol is een wolfke. Vertrouwt allen uw BM.
Volgens mij heeft Tigor iets gelost van combino laten doodvallen door de ban en aangezien anthrax op combino en candiu stemde en anders juist gaat zitten met candiu, is simeco hier candiu aan het verdedigen.


Mededeling part... (ivm ban)
hierbij heeft ook Combino het leven gelaten in disneyland.

Hij was:
Dorpsoudste
Als de goedjes doodvallen bij inactiviteit maar de slechtjes krijgen een vervanger dan gaan we dit potje nooit winnen...

Wolven zijn:
Candiu
Famdecibel
Jo Han
Bappos
Anthraxxol

Groetjes.
2 mogelijke wolven? candiu en bappos

dit lijstje zit er niet zo ver naast overigens denk ik
Ik stel dan ook voor dat we gewoon dit lijstje afgaan, te beginnen bij Anthraxxol zoals jij zegt.

Candiu

Anthraxxol
Eerst zit materlotti op candiu, maar simeco reageert even en dan verandert materlotti naar anthraxxol.

anthraxxol
bappos
fam
candiu

mvg uw BM
Weer bappos en candiu tussen de lijst

waarom heeft nog niemand op jo ban gestemd? Mijn theorie is overtuigender dan alle andere tldr-posten in dit topiks.


Anthraxx, bappos, fam en candiu wolf.
Blond / Simeco g/s koppel.

Mvg,
Weer eenzelfde lijst als hierboven.

Ok ik ben niet heel principieel over wie we eruit stemmen.

Laat wel genoteerd hebben dat IK degene ben die jo ban ontmaskerd heeft.

groetjes.

jo ban -> anthraxxis
1 van de 2 is volgens mij wolf, rukurt of lloll

Anthraxxis bewezen wolfje.
In de nacht een beetje op het forum zitten en nog geen een wolfje gevangen hebben.

MAAR NU HEBBEN WE JOU GEVANGEN ANTHRAXXIS !!!
Ik geloof niet meer dat dash goedje is en denk dat dash nu express op deze manier reageert.

Er is slechts een welp uit, dus ik denk dat het potje bijna gedaan is en dat de wolven nu erg aan het sturen zijn naar anthraxx.
 

DeletedUser17472

Guest
Je noemt mij wolf maar gaat nu wel op iemand waarvan ik al jaren roep dat het een wolf is?

Ik herhaal: de overgeblijven wolven zijn

Candiu
Bappos
Jo Han
Famdecibel
Anthraxxol
Ik ben geen wolf, sorry

De pot verwijt de ketel. Jij plaatst je lynchstem op mij, een bewezen goedje, en vraagt nu de anderen om te argumenteren. Man man man gekker moet het toch niet worden?

:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:

:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:

:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:

:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:

:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:
Jij bent geen bewezen goedje en blijft op mijn verdachtenlijst staan. Die idiote smileys helpen daar niet aan hoor.
 
Reactiescore
999
Ik ben ook geen wolf, sorry. Je blijft ook op mijn verdachtenlijst staan.

edit:

die smileys tonen wel dat ik enorme moeite heb met het feit dat je er ZO ver naast kunt zitten
 
Reactiescore
1.704
ik ontken ook wolf te zijn en ik geloof dat candiu het ook ontkent, evenals bappos en jo han.

dit kan niks anders betekenen dat Materlotti,

DE MAN DIE zei dat alle vervangers wolven zijn maar geen enkele vervanger in zijn lijstje heeft,

DE WOLF IS JAWEL!!!
 
Reactiescore
1.704
mijn post is serieus de beste verdenking die we op dit moment hebben ik kan niks anders concluderen dat er een reddingsactie gaande is omdat de wolven tegen een meerderheid beginnen aan te hinken?
 
Reactiescore
723
Kun je dat onderbouwen. Hier weer een loze kreet neerzetten heeft niemand wat aan.
We zijn nog steeds niet instaat geweest om er een wolf uit te halen. Er zijn er veel die blijven tunnelen en dat zint me niet.
Het is ook geen sluitend bewijs dat ik denk dat dash geen goedje is. Het kan ook bvb zijn dat dash verkeerd zit en gemanipuleerd is door de slechtjes.
Ik zou dash dan sws niet als eerste lynchtarget nemen uit mijn lijstje.

Je noemt mij wolf maar gaat nu wel op iemand waarvan ik al jaren roep dat het een wolf is?
Das omdat je weet dat candiu wolf is en ik niet.
 
Reactiescore
1.014
Ik ben geen wolf, en nee simeco en bappos zijn dus geen medewolven van mij

en @miketijger jij zegt letterlijk, dat het normaal is om je medewolven op te geven als lynch, als je zelf op lynch staat? Hoe niet-sportief is dat?

Als ik lynch blijf, dan hebben de goedjes
weer iemand minder + een lunch van een goedje. Iedereen weet dat de winst van de wolven dicherbij komt op deze manier.

Dan kan je er bijna op hopen dat ze een welp lunchen? Als die er nog zijn. Dan valt het verlies nog mee voor ons.
 
Reactiescore
1.014
Waarom niet goed kijken naar waarom Blue lunch was?
 
Reactiescore
723
Ik ben geen wolf, en nee simeco en bappos zijn dus geen medewolven van mij

en @miketijger jij zegt letterlijk, dat het normaal is om je medewolven op te geven als lynch, als je zelf op lynch staat? Hoe niet-sportief is dat?

Als ik lynch blijf, dan hebben de goedjes
weer iemand minder + een lunch van een goedje. Iedereen weet dat de winst van de wolven dicherbij komt op deze manier.

Dan kan je er bijna op hopen dat ze een welp lunchen? Als die er nog zijn. Dan valt het verlies nog mee voor ons.
Als je helemaal geen medewolf in je lijst meegeeft, dan is dat toch helemaal verdacht? Of ben ik daar mis in.
 
Reactiescore
999
Laten we vanavond gewoon beginnen met Anthraxxol mensen. Hij loopt al het hele potje te trollen en te doen en zit er keer op keer naast. Normaal is hij een redelijke wolvenvanger en zit hij er vaker op, dus daarom is hij gewoon wolf.

Als hij ook een goedje is houd ik gewoon mijn bek voor de rest van het potje denk ik want het is echt vreselijk. Ik hoop echt dat we achteraf niet gaan zien dat het allemaal inactieve wolven zijn want dat zou echt vreselijk laf zijn
 
Reactiescore
1.804
Waarom niet goed kijken naar waarom Blue lunch was?
omdat je daar naar mijn gevoel heel weinig uit kan afleiden.
Aangezien wij dan kijken naar de verdachten van Blue en hier zo onze conclusies uittrekken.
Zitten we dan nu net goed of niet goed met bappos, simeco?
We zitten zeker goed met bappos, maar dat baseer ik niet op de verdachten van Blue. Dat baseer ik op het feit dat hij niet op anthraxxol stemt terwijl zijn BM hem dat opdraagt.

En jij evenmin overigens als ik me niet vergis. Dus beter volg je me snel?
 

DeletedUser17472

Guest
Laten we vanavond gewoon beginnen met Anthraxxol mensen. Hij loopt al het hele potje te trollen en te doen en zit er keer op keer naast. Normaal is hij een redelijke wolvenvanger en zit hij er vaker op, dus daarom is hij gewoon wolf.

Als hij ook een goedje is houd ik gewoon mijn bek voor de rest van het potje denk ik want het is echt vreselijk. Ik hoop echt dat we achteraf niet gaan zien dat het allemaal inactieve wolven zijn want dat zou echt vreselijk laf zijn
Ik zou niet weten waarom. Ik vertrouw jou niet. Ik snap daarom ook niet waarom Dash op antraxx gaat.
 
Bovenaan