[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
dit lijstje zit er niet zo ver naast overigens denk ik
anthraxxol
bappos
fam
candiu

mvg uw BM
Ik wilde inderdaad naar het lijstje van jou vragen, maar aangezien je mij op het lijstje hebt gezet, ben ik er vrij zeker van dat je geïnfecteerd bent. Dat was je daarvoor namelijk niet, je was toen 200% goed. Ik hoor niet op je lijstje thuis met rode stemmen.

Mijn verdachten nu dus
Mater
Simeco
Time
Laila
 
Reactiescore
1.804
Ik wilde inderdaad naar het lijstje van jou vragen, maar aangezien je mij op het lijstje hebt gezet, ben ik er vrij zeker van dat je geïnfecteerd bent. Dat was je daarvoor namelijk niet, je was toen 200% goed. Ik hoor niet op je lijstje thuis met rode stemmen.

Mijn verdachten nu dus
Mater
Simeco
Time
Laila
bij deze een lijst van bewezen goedjes waarvoor dank fam!!
waarom heeft nog niemand op jo ban gestemd? Mijn theorie is overtuigender dan alle andere tldr-posten in dit topiks.
joban komt later aan de beurt
doe eerst anthrax
 
Reactiescore
1.000
Ik wilde inderdaad naar het lijstje van jou vragen, maar aangezien je mij op het lijstje hebt gezet, ben ik er vrij zeker van dat je geïnfecteerd bent. Dat was je daarvoor namelijk niet, je was toen 200% goed. Ik hoor niet op je lijstje thuis met rode stemmen.

Mijn verdachten nu dus
Mater
Simeco
Time
Laila

Leuk dat je zelf toegeeft dat je aan het tunnelen bent. Gelieve dit dan ook onmiddellijk te stoppen en op wolven te gaan stemmen in plaats van letterlijk alle goedjes op te lijsten. Aangezien je wolf ben snap ik dat maar zet er dan tenminste nog één andere wolf tussen?

Simeco geïnfecteerd kan natuurlijk wel. Het feit dat hij mij in zijn "team" noemt doet mij vermoeden dat hij mij aan het beetnemen is. Kans is daarom dus dat ik er volledig naast zit, maar aangezien ik geloof in mijn eigen kunnen ga ik toch voor mijn eerst genoemde lijst en ga ik er vanuit dat SIMECO goed IS.

Verder komt Anthraxxol met een non-argument af wat mij er zekerder van maakt dat hij wolf is. Dus laten we hem er gewoon uitstemmen vandaag. Rukurt, Jo Han komt later aan de beurt.
 

DeletedUser17472

Guest
Nu weet ik het zeker aangezien hij mijn post negeert en er enkel uitpikt wat hem uitkomt. Onze BM is geïnfecteerd.

Mater

Simeco
 
Reactiescore
1.804
Nu weet ik het zeker aangezien hij mijn post negeert en er enkel uitpikt wat hem uitkomt. Onze BM is geïnfecteerd.

Mater

Simeco
Waarom negeer jij mij?
oh omdat ik niet geinfecteerd ben, wellicht omdat ik daartoe opgeroepen had in het begin van het spel
dit maakt overigens de kans groter dat nonkel geinfecteerd is?
 
Reactiescore
559
altijd gek overigens als mensen een mogelijk G/G koppeltje willen aanwijzen in het topique. Wil je de wolven beetje lunchvoer geven??
Ik had mijn redenen om Simeco 200% te vertrouwen en na die nacht waar er geen lunch is geweest, niet meer. Ik zeg niet dat hij nu geïnfecteerd is. En wat anderen van Simeco denken maakt ook niet uit. Zegt in mijn ogen niets.

Wel weet ik dat jij vervangen bent en dat Combino niet vervangen is. Ik vind dit dus echt not done. Worden enkel wolven vervangen en de slechtjes vallen maar dood? Zo is wel zoals ik erover denk.

Maar nogmaals, mijn tunnel blijft op Mater staan.

Maar ik verdenk Time en Laila ook.

jouw goed recht.
maar het is een beetje kortzichtig om te denken dat alleen slechtjes vervangen worden.

Ik wilde inderdaad naar het lijstje van jou vragen, maar aangezien je mij op het lijstje hebt gezet, ben ik er vrij zeker van dat je geïnfecteerd bent. Dat was je daarvoor namelijk niet, je was toen 200% goed. Ik hoor niet op je lijstje thuis met rode stemmen.

Mijn verdachten nu dus
Mater
Simeco
Time
Laila
mooi lijstje, ik kan me wel vinden in de bovenste 2.
time iets minder, denk dat hij in het begin goed was.
hoor hem nu veel minder, dus heb mn twijfels nu.
laatste naam valt sws af :confused:
 

DeletedUser17472

Guest
oh omdat ik niet geinfecteerd ben, wellicht omdat ik daartoe opgeroepen had in het begin van het spel
dit maakt overigens de kans groter dat nonkel geinfecteerd is?
Waarom nonkel ?


Door al die wijzigingen ben ik de draad kwijt. Je kunt dat op me afgeven, maar ik behoor niet bij de wolven. En jou vertrouw ik niet zomaar. Dat ik dat voor de lunch wel deed, zegt genoeg. Als wolf had ik ja allang geluched.
 
Reactiescore
1.804
jouw goed recht.
maar het is een beetje kortzichtig om te denken dat alleen slechtjes vervangen worden.


mooi lijstje, ik kan me wel vinden in de bovenste 2.
time iets minder, denk dat hij in het begin goed was.
hoor hem nu veel minder, dus heb mn twijfels nu.
laatste naam valt sws af :confused:
vertrouw gewoon nog even je BM en stem op anthraxx mvg
Waarom nonkel ?


Door al die wijzigingen ben ik de draad kwijt. Je kunt dat op me afgeven, maar ik behoor niet bij de wolven. En jou vertrouw ik niet zomaar. Dat ik dat voor de lunch wel deed, zegt genoeg. Als wolf had ik ja allang geluched.
omdat hier om de een of andere reden de perceptie leeft dat nonkel een goede wolf is? en hij net als ik een geliefd infectietarget is
 
Reactiescore
421
Ok ik ben niet heel principieel over wie we eruit stemmen.

Laat wel genoteerd hebben dat IK degene ben die jo ban ontmaskerd heeft.

groetjes.

jo ban -> anthraxxis
 
Reactiescore
1.804
overigens staat johan lager op mijn lijstje dan candiu/fam en bappos.
 
Reactiescore
1.707
Antra zelfs voor jou doe je nu raar. Ik ben bewezen wolf toch? Stem dan op mij
Lees jij mijn post over materlotti wel??

Nogmaals.
Hij zegt: alle wolven worden vervangen.
Zijn verdachten: allemaal originele spelers.

Zelfs jij zou moeten inzien hoe dubieus en wolfs dit is.

Dit is vele malen erger als jouw gedrag
 
Bovenaan