[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
Lekker gespeelde reactie dit.
Combino waardeloos spelend goedje met zijn leugenachtige gedrag.
ik las ooit dat mensen die anderen beschuldigen van gespeelde reacties in 95% van de gevallen wolf zijn??
 
Reactiescore
1.707
ik las ooit dat mensen die anderen beschuldigen van gespeelde reacties in 95% van de gevallen wolf zijn??
Heb je daar bewijs van. Want ik las dat mensen die procentpunten onder de 100 zitten dit hanteren om hun onschuld te claimen
 
Reactiescore
1.000
Als de goedjes doodvallen bij inactiviteit maar de slechtjes krijgen een vervanger dan gaan we dit potje nooit winnen...

Wolven zijn:
Candiu
Famdecibel
Jo Han
Bappos
Anthraxxol

Groetjes.
 
Reactiescore
1.804
Als de goedjes doodvallen bij inactiviteit maar de slechtjes krijgen een vervanger dan gaan we dit potje nooit winnen...

Wolven zijn:
Candiu
Famdecibel
Jo Han
Bappos
Anthraxxol

Groetjes.
dit lijstje zit er niet zo ver naast overigens denk ik
 
Reactiescore
1.000
Ik stel dan ook voor dat we gewoon dit lijstje afgaan, te beginnen bij Anthraxxol zoals jij zegt.

Candiu

Anthraxxol
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Lekker het potje verpest door ilt

Bedankt
 
Reactiescore
1.000
Nonkel Jos heeft 3 pagina's aan berichten dus dat valt wel mee Bappos. Alhoewel het zeker kan dat nonkel ook wolf is hoor en dat je hem nu aanvalt zodat jij in een later stadium vrijgepleit wordt.
 
Reactiescore
1.707
Wat een onzinstemmen op mij weer. Timeforplanb is bewezen wolf. Hij wou ilt lynchen en toen men zijn zin gaf ging hij tegenstribbelen.

De wolven lachen zich rot in hun chat
 
Reactiescore
1.707
Als de goedjes doodvallen bij inactiviteit maar de slechtjes krijgen een vervanger dan gaan we dit potje nooit winnen...

Wolven zijn:
Candiu
Famdecibel
Jo Han
Bappos
Anthraxxol

Groetjes.
Lees deze post trouwens kritisch door.
DE WOLVEN WORDEN VERVANGEN MAAR IN ZIJN LIJSTJE STAAN 0 VERVANGERS.

HET NET IS GESLOTEN OM MATIGELOTTI
 
Reactiescore
421
ik heb bovendien al meerdere goede theorieën over jo ban geschreven maar jullie willen niet luisteren wat moet ik nog meer zeggen?
 

DeletedUser17472

Guest
dit vind ik een rare opmerking, vooral als ik naar de posts van blue kijk waarin hij oa simeco verdenkt.
waarom vertrouwde jij simeco 200 % nog wel? :O koppeltje? of heeft je medewolf zich niet aan de afspraken gehouden.
Ik had mijn redenen om Simeco 200% te vertrouwen en na die nacht waar er geen lunch is geweest, niet meer. Ik zeg niet dat hij nu geïnfecteerd is. En wat anderen van Simeco denken maakt ook niet uit. Zegt in mijn ogen niets.

Wel weet ik dat jij vervangen bent en dat Combino niet vervangen is. Ik vind dit dus echt not done. Worden enkel wolven vervangen en de slechtjes vallen maar dood? Zo is wel zoals ik erover denk.

Maar nogmaals, mijn tunnel blijft op Mater staan.

Maar ik verdenk Time en Laila ook.
 
Bovenaan