[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.279
:rolleyes:
Ik doelde eigenlijk meer op de toegevoegde waarde van het lynchen van blond, maar dit is ook een goed antwoord

Volgens mij is vanaf begin de theorie op blond dat hij zo bezig is met het niet bijbrengen van enige waarde in het potje dat hij wel eens wolf kan zijn.

Zit wel wat in, maar ik hoop nog andere targets te vinden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ja, daar zat ik net ook al over na te denken. Gister heb ik een theorie geplaatst waar ik toen volledig achterstond. Namelijk die over Jokersbrain en ItsDash. Ik zat echter compleet mis. Net was ik weet een theorie aan het opstellen, ik kwam er echter gedurende de post achter dat ik hier niet achterstond en heb hem dus achterwege gehouden en heb daarom een post gemaakt waarin ik de mensen die ik wel als goedje heb zitten in mijn hoofd te benoemen.

Ik heb geen flauw idee wie er wolf zijn, maar ik heb zoals ik net liet zien een tiental spelers over waar de wolven naar mijns inziens onder moeten vallen. Gister dacht ik dat het waarschijnlijk beter voor de goedjes zou zijn als ik gelyncht werd omwille van informatie. Iedereen zit echter op mij en het zal dus amper extra informatie opleveren. Daarnaast denk ik dat de mensen die mij verdedigen wellicht worden aangevallen door de mensen met een tunnelvisie en dat ze zullen worden beschuldigd 'voorkennis' te hebben waardoor nog meer goedjes eruit vliegen.

Er is enkele informatie die de goedjes zullen krijgen mocht ik gelyncht worden, dat is dat ik gelijk had en ItsDash en waarschijnlijk Blue beide goed zijn. Mocht ik echter niet gelyncht worden dan is de kans groot dat we een wolf lynchen en dan zal ik een bijna bewezen goedje zijn en hetzelfde geldt voor hen twee. Daarnaast ben ik heel bang dat met het aantal inactieve spelers dat de wolven bij een slechte lynch maximaal één lynch verwijderd zijn van een eventuele overwinning. Vooral na de eventuele infectie, daarnaast hebben we weinig rollen die informatie kunnen vinden en kunnen de wolven makkelijk een lynch sturen, omdat ze in verhouding met de burgers nog veel man over hebben.

Daarnaast weet ik als enige van mezelf dat ik goed ben en zou ik me als goedje nooit opofferen als ik niet zeker weet dat de goedjes dan winnen. Ik denk dat de grootste kans om te winnen is als ik impact op het potje kan blijven houden. Daarnaast ben ik een goedje met zo'n beetje de meeste informatie. Dus ja, ik probeer mezelf te redden maar ik denk dat dit het beste is wat ik kan doen om de goedjes aan een overwinning te helpen.

Waarom weten we nu dat Itsdash en blue wss goed zijn, iemand die dat nog weet uit de posts van killing?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Geen idee. Verwarring, hoogmoed, g/s koppel. Your guess as good as mine.
Nee het heeft denk ik iets te maken met bovengenoemde post van Killing, maar ik moet de zogenaamde dots nog connecten
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Geen idee. Verwarring, hoogmoed, g/s koppel. Your guess as good as mine.

Ik vind het overigens zeer verwarrend en verdacht hoe beleefd en meewerkend je dit potje met me bent. Ik vertrouw dit voor geen meter haha
 
Reactiescore
1.279
@Calamus Incendium

Dat er niet naar mij werd geswitcht. Mocht hij wolf zijn geweest dan waren er ongetwijfeld nog wolven die nog hun stemmen op iemand anders hadden staan (denk aan de stemmen op ll0ll king of de stem op Pastasaus) en die hun stem het laatste half uur aanpasten. Hier zeg ik natuurlijk niks over omdat ik ook op de slachtbank lig en zeker wist dat ik goed was. Wat is die like op de post van de DenDuvel die het leven laat trouwens Candiu, hoe erg wil je laten zien dat je goed bent.

Eerder vandaag heb ik een theorie omtrent ItsDash gemaakt. Ik heb me verder in zijn posts verdiept en ik denk dat hij bij nader inziens toch een goedje is.

Er is natuurlijk een infectie gedaan om te denken dat ik de infectiewolf ben die gered is.

Deze.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hoe interpreteren jullie de klaagmuur?

Stich en kaa vgm, zijn ook rollen die in het spel zitten. Mythomaan en infectiewolf geloof ik.

Ik vind het leuk dat je antwoord geeft op je eigen vraag. Doe dat de volgende keer alleen wel in één post?
Verder, denk dat we weinig waarden hoeven te hechten. Elke avond staat er al op de klaagmuur een plaatje van iets Disney-achtig. De eerste dag is van Snow white and the huntsman, tweede herken ik niet en vandaag weer eentje. Denk dat het eerder toeval is, want waarom zouden wolven deze info in vredesnaam delen?

Hoezo weten die nu weer dat een mythomaan jou gezien heeft

Blue gokte dat en Killing bevestigde dat min of meer. Dat in combi met de plotselinge switch over of Dash goed of slecht was, is een redelijke aanwijzing dat Dash gemytho'd is.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Verder ben ik nu wel benieuwd trouwens, @Calamus Incendium , @.TimeforplanB @bappos en @simeco wie is/zijn bij deze jullie verdachte(n), nu Killing dood is en gewoon burger bleek te zijn.

Wat maak jij er tot nu toe van capri?

Ik vind het tot nu toe een frustrerend potje doordat veel mensen het over een paar verdachten eens zijn (Killing, Candiu, in mindere mate Blond, Jo Han en Bappos). Wat telkens resulteert in twee/drie kampen met veel meelopers. Moeilijk om er wijzer uit te worden.
Maar als ik mensen aan moet wijzen, zijn het Candiu, Blond, ILT en miss Simeco. Killing maakte ergens vandaag wel een goed punt over Simeco. Eens kijken of ik die nog kan terugvinden.

En jij? (Ik hoop dat deze post kort genoeg is voor je om hem helemaal te lezen :p )
 
Bovenaan