[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.468
Ik zag ook net dat ik nog niet gestemd had. Het doel was terug op Ctrl te gaan, maar dat vind ik niet eerlijk. Dus ik ga voor een andere kandidaat, pastasaus is vandaag al meermaals online geweest en heb hem nog niets zien posten? Pastasaus
Allen, excuses, ik had lang les vandaag en de 23 pagina's zijn vooralsnog redelijk demotiverend om opnieuw te lezen. Morgen heb ik sowieso meer tijd. :)
Ik doe m'n best om er nog iets van te maken.
Ik wil niet stoken, maar doe het wel :s
Wat is dit nu weer voor absurd toeval binnen 3 minuten?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Was niet de planning dat ik mee zou doen, heb net even snel het topic half gelezen/gescand. Niet heel grondig, dus mijn excuses alvast als ik dingen over het hoofd heb gezien oid. En sorry voor de lengte, de volgenden zullen wat korter zijn nu ik wat meer bij ben.

Andere mensen jochie en onvolwassen noemen maar dan wel met een kemel van een spelfout afkomen, je zou bijna denken dat je erom doet? Heb je een slecht weekend gehad dat je je frustraties even moet gaan ventileren? Blijkbaar ben je tevens niet verstandig / wijs / emotioneel intelligent genoeg om het verschil te zien tussen iemand zijn gedrag in een spel-topic en iemand zijn gedrag ernaast? Ik heb met je te doen ll0llking. Als ik je een raad mag geven: ga een luchtje scheppen, trap eens tegen een bal of sla je gezicht eens tegen de muur, alles beter dan hier mensen komen irriteren en persoonlijk aanvallen want daar heeft niemand wat aan. Als je daarvoor terug op het forum bent zijn we je liever kwijt dan rijk. Wegwezen.

Jij hebt het over iemand die onvolwassen doet en ondertussen draag je als argument voor de onvolwassenheid een spelfout aan? Wauw.

Huijssen vind ik ook het meest verdacht.
Argument heb ik al reeds genoemd. Zal straks nog wat meer kijken

Wat een onnuttige teksten allemaal. Ben er maar even snel doorgegaan.


Huijsen lijkt mooie lynch voor vandaag omdat ik vind dat enkele spelers hem subtiel aan het verdedigen zijn/uit de wind zetten. Indien hij wolf is kan ik meteen 2 andere namen droppen. Genoeg voor dag 1.

Goed ik zie dat huijsen niet meer online lijkt te komen. Ik wilde graag achterhalen wie onder dit alibi voor een account speelt, zodat ik mogelijk beter de connectie kan vinden, maar helaas. Voor mij is het vooral de verdediging van lolking terwijl ze elkaar niet lijken te kennen. Iets zegt me dat hier meer speelt.

Huijsen.


Huijsen lijkt mij dan de beste lynchoptie. Speelt inderdaad opvallend anders dan in het begin van vorig potje, en het is denk ik tijd dat we Stefan terug wat serieus nemen na de vorige potjes.

Mijn excuses voor mijn mindere activiteit trouwens, had vanavond iets anders te doen. Zal vanaf morgen terug beter zijn.

ik kom vanavond niet meer online (dus gelieve geen extra DL om 24u in te lassen). Het gaat tussen johan en huijsen en dan vind ik huijsen zijn gedrag voorlopig iets opmerkelijker

Lol

Huijsen[/S]

Tja het vorige potje was ik wolf, maar ik kan je wel toegeven dat ik nu geen wolf ben.
Dat ik niks heb bijgedragen dat klopt ik voelde me er ook niet geroepen toe eerlijk gezegd.

Vandaag zal ik mijn lynch stem puur op gevoel zetten en dat is op Huijssen voorlopig viel hij me het meest op.
Daarbij houd ik Killingspreee ook in de gaten, ik kon zijn lynch stem op Famdecibel niet echt begrijpen.
Zal het topic nog even doorspitten of ik nog opmerkelijke dingen ga tegenkomen.

Jo Hans stem kan ik nog wel snappen, kwestie van eigen huid redden. Maar al de rest van de stemmen zijn niet alleen verdacht omdat ze heel erg meelopen, maar ook omdat ik me bijna niet kan voorstellen dat mensen zich die stemmen nog herinneren. Huijssen heeft alleen 's ochtends rond 10u een paar posts gemaakt. Aangezien wij een slecht korte termijn geheugen hebben en er na die tijd nog veel is gepost, ga ik niet geloven dat bijv. ILT of Simeco daadwerkelijk nog weten hoe Huijssens gedrag was in de ochtend.

@Calamus Incendium jij weet dondersgoed dat het vanavond ook lynch/lunch is. Het sarcasme straalt er vanaf

met een opmerking dat je het morgen wel leest wat er tot nu toe is gepost, geeft aan dat je weet dat je veilig bent voor lunch en je post niet teveel, waardoor je ook geen lynchtarget wordt.

Misschien spreekt mijn jaloerse ik, want jij krijgt dit elk potje weer voor elkaar. Beetje op de achtergrond ‘mee’spelen. En dag na dag verder komen.

eigenlijk vraag ik hierboven “Hoe doe je dit toch? “ :rolleyes:

Ik meende me van jou te herinneren dat je best aardig speelde een aantal potjes terug. Niet helemaal wat ik van jou verwachtte te zien?

Hier heb ik antwoord op gegeven.

Oke, overige spelers ik geloof niet dat Huijsen slecht is. Zijn er nog mensen die iemand anders verdenken en waar wij onze stemmen op kunnen zetten? Ik zit te denken aan een Jo Han en CI. Eventueel vind ik ItsDash of Jokersbrain nog een optie vanwege deze makkelijke stemmen.

Het enige opmerkelijke aan deze post vind ik dat hij op dag 1 al vier verdachten heeft, mij lukt dat nooit (zowel als goedje als als slechtje niet). Maar verder zie ik de wolf niet zo in deze post.

Eens

Killingspree

slaapwel

Sta je nog steeds achter deze stem?

Als je naar de rollen omschrijving kijkt zie je overal namen staan en ook bijvoorbeeld 2 namen bij infectiewof. Betekent dat er in het slechtste geval 9 slechtjes zijn en qua balans kan dit goed. Mijn vermoeden is dus dit:

2 woffen
2 infectiewoffen
2 weppen
1 kleine wilde

Aangezien er al 2 zilverbloed dood zijn, vermoed ik dat de infectiewoffen sowieso juist zijn. Voor later wel belangrijk om te weten.

Wat een onzin post. Ik verwacht beter van je.

Ik had zo'n vermoeden dat het daarom was, maar rukurt doet dit nu ook? Koppeltje of toeval

Waarom hebben mensen zo'n fascinatie met het zoeken van een koppeltje? Gisteren ook al hier en daar wat opmerkingen erover. Nergens voor nodig.

Overigens ook opvallend hoeveel mensen er makkelijk op mij gaan, omdat ik meerdere malen heb gepost zonder inhoud. Kijk eens om je heen zou ik zeggen, want dat is 90% van de spelers dit potje. De andere 9% post helemaal niet.

Puur nieuwsgierig: wat doet de laatste 1%? :p

Ik doelde hier op het feit dat je naast je schoenen loopt, gezien je volledige zelfvertrouwen dat je na een goedjes-rol-potje het nu ook als slechtje wel aan kan. Als slechtje heb je natuurlijk meer informatie over de goedjes en dat straal je dan ook uit, zoals andere spelers gisteren/vandaag ook hebben aangekaart.
Dus nee, ik bedoelde het zeker niet als dat je nu weer een goed goedje kan spelen, én dáárom naast je schoenen loopt.


Het valt mij op, dat na de DL van gisteren dezelfde mensen op jou een stem plaatste en ook andere spelers, maar dat dat in de loop van deze dag toch wat verschuift. Misschien is dat inderdaad door jouw activiteit, dat mensen daar iets goeds in zien. Maar ik zie ook net als gisteren tegen de avond een verschuiving ontstaan.

Mijn stem blijft op je staan, omdat ik het niet vertrouw hoe soepeltjes jij deze 22 pagina's doorloopt.
killingspree

En ook hier val je me weer tegen Candiu. Killing loopt er soepeltjes doorheen? Vandaar dat hij al zo ongeveer de hele dag op lynch staat en gisteren (dacht ik?) ook wel wat stemmen kreeg.
 
Reactiescore
397
Dat is een vrij nutteloze/betekenisloze lynchstem. Aangezien Pasta sws al niet de lynch zal gaan worden. Beter op mij, Killing, Bappos of Lolking ofzo.
Eens.

@Blue Misschien dat het handig is als jij ook nogmaals kijkt naar je lynchstem. Die staat op Ctrl (die vervangen is) en de redenatie namelijk dat je meer kans hebt om hem eruit te stemmen, lijkt ook niet op te gaan.
 
Reactiescore
3.586
Aangezien Killing al heel de dag op lynch staat en veel mensen met beide handen een makkelijke lynchstem op mij plaatsen voor niets ruik ik een pottentiele reddingsactie in het voordeel voor Killing.

Doet er mij aan denken ik wellicht voor Killing zal gaan evenals om mezelf te redden. Toch pols ik even of er mss mensen bereid te zijn om mee op Bappos te gaan, mijn brein kan onmogelijk vatten dat zijn posten geplaatst zijn in het perspectief van een goedje.

Indien Bappos geen lynch kandidaat is zal ik gewoon mee op Killing gaan.


Ps: Welkom aan lieve (kleine) Susan!
 
Reactiescore
338
Dat is een vrij nutteloze/betekenisloze lynchstem. Aangezien Pasta sws al niet de lynch zal gaan worden. Beter op mij, Killing, Bappos of Lolking ofzo.

Tussen killing, lolking of jou weet ik niet te kiezen. Ik zie van beide pro's en contra's. Bappos speelt naar mijn mening vrij gelijkaardig als anders.
 
Reactiescore
1.014
@Capricorno
Klopt, ik zit er zeker nog niet lekker in.. Heb het privé drukker dan gewenst, en op t werk te druk.
Normaal lees ik altijd mee en post ik overdag mee, maar dat is nu ma en di nog niet gelukt.

Morgen vrij :cool: dan kan ik volop meedoen. Ook al vind ik dat dag 1 voornamelijk over de deelname van ll0llking ging en vandaag weet ik er nog geen touw aan vast te knopen. Het blijft nogal grijs gebied...

maar bedankt voor je motivatie :cool:
 
Reactiescore
1.707
Ok, heeft iemand toevallig een kleine samenvatting over wie verdacht wordt en waarom? Of een gequote bericht?

killingspree doet te goed zijn best.
jokersbrain doet alsof hij de tldr post van killingspree gelezen heeft
lloll king was op dag 1 hyperactief en is nu erg rustig geworden.
 
Reactiescore
723
Je bent zeker je geen reddingsactie uitvoert?
Voorlopig ook op Killing alvast om de druk te verhogen.
Killingsspreeeezijn verdediging is prima. Drm mijn lynch stem Bappos, doen mensen toch wat extra moeite.
jokersbrain Posts zoals deze vind ik verdacht, is totaal niet jokersbrain. Maar dat is al hoevaak gezegd.

Verder viel Blue me in de tweede helft van de dag op, maar ik kan er niet echt iets uit halen, maar anderen misschien wel.
johan al iets beter, maar nog niet van mijn lijstje
killingspree denk ik goedje.
 
Reactiescore
397
Aangezien Killing al heel de dag op lynch staat en veel mensen met beide handen een makkelijke lynchstem op mij plaatsen voor niets ruik ik een pottentiele reddingsactie in het voordeel voor Killing.

Doet er mij aan denken ik wellicht voor Killing zal gaan evenals om mezelf te redden. Toch pols ik even of er mss mensen bereid te zijn om mee op Bappos te gaan, mijn brein kan onmogelijk vatten dat zijn posten geplaatst zijn in het perspectief van een goedje.

Indien Bappos geen lynch kandidaat is zal ik gewoon mee op Killing gaan.


Ps: Welkom aan lieve (kleine) Susan!
Enkel bereid om voor ItsDash te gaan, maar mijn stem zal waarschijnlijk ook naar jou gaan. Ik neem het je niet kwalijk,

@Combino Pastasaus Sorry zat te kloten met quotes. Je moet even door klikken voor de theorie, als je de theorie rondom mij wilt zien moet je even pagina doorlezen geloof ik.

Verdenkingen Killingsspreee:

Deze post geeft goed ziin wolf zijn aan :)

Verdenkingen Jokersbrain & Itsdash:

Okay. Momenteel is het duidelijk dat ik op slachtbank lig. Ik benieuwd hoeveel mensen mee zullen stemmen. Ik vind dat ik in elk geval andere potentiële wolven moet aandragen, omdat ik op de slachtbank lig. Iedereen weet wat ik van Jo Han denk, dus daar zal ik me verder niet over uitlaten, mede omdat ik wellicht in een tunnel zit. Daarom twee andere mensen die mij na het bekijken van de afgelopen 10 pagina's in het oog springen. Twee actieve spelers, die normaliter hun eigen mening vormen en ik dit potje op de achtergrond vind meespelen. Beide hebben ze naar mijns inziens geen spannende dingen gedaan op dag 1 en hebben ze enkel op de achtergrond wat kleine steken uitgedeeld. Zij zijn ook twee spelers, die in een potje dat ze goedje zouden zijn hun vraagtekens bij een Huijsen lynch hadden gezet. Ik vind ze veilig spelen en enkele makkelijke steken uitdelen aan mensen die al op de grond liggen en op de slachtbank liggen.

Verdenkingen Jokersbrain & .Time:

Voor mij zijn er momenteel 2 hoofdverdachten en 2 bijverdachten.
Qua hoofdverdachten: TimeforplanB en Jokersbrain, bijverdachten: DenDuvel en Killingsspreee
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2265087

Guest
Ps: Welkom aan lieve (kleine) Susan!

Zeg, wil jij nog mee naar Zweden eller hur?

Ok, heeft iemand toevallig een kleine samenvatting over wie verdacht wordt en waarom? Of een gequote bericht?

Heb je een tip gekregen in de wolvenchat dat mensen jouw naam begonnen te noemen?

@Capricorno
Klopt, ik zit er zeker nog niet lekker in.. Heb het privé drukker dan gewenst, en op t werk te druk.
Normaal lees ik altijd mee en post ik overdag mee, maar dat is nu ma en di nog niet gelukt.

Morgen vrij :cool: dan kan ik volop meedoen. Ook al vind ik dat dag 1 voornamelijk over de deelname van ll0llking ging en vandaag weet ik er nog geen touw aan vast te knopen. Het blijft nogal grijs gebied...

maar bedankt voor je motivatie :cool:

Laat maar zien morgen dan.
 
Reactiescore
3.586
Tussen killing, lolking of jou weet ik niet te kiezen. Ik zie van beide pro's en contra's. Bappos speelt naar mijn mening vrij gelijkaardig als anders.

Kwestie van een standpunt innemen. Je zou maar een beslissende stem op een slechtje staan en soort van bewezen goedje worden, kan natuurlijk ook omgekeerd uitdraaien. Maar je afzijdig houden levert geen informatie op wat niemand ten goede komt.
 
Reactiescore
3.586
jokersbrain Posts zoals deze vind ik verdacht, is totaal niet jokersbrain. Maar dat is al hoevaak gezegd.

Ik sta voor wispelturigheid in dit spel eens te meer als goedje. Dus dat dit niet jokersbrain is zou willen betekenen jij mij beter kent dan ik mezelf. Killing moet wel een heel sterk slechtje zijn?
 
Reactiescore
1.014
Ik vind het net verdachter dat hij net na men stem hier opduikt. Net alsof ze in de chat zeggen van praat wat, je wordt aangeduid...
Waarom zouden wolven dat aanduiden? Hij staat nu niet door jouw stem op lynch.

ik neem aan dat wolven dit pas doen, als er nood aan de man is?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
Ik vind het net verdachter dat hij net na men stem hier opduikt. Net alsof ze in de chat zeggen van praat wat, je wordt aangeduid...
:biggrin: , als je mijn online tijden toch zo goed in de gaten houdt, dan wist je ook dat ik al 5 minuten voor jouw post aan het bijlezen was? Je slaat tilt?
 
Reactiescore
338
Waarom zouden wolven dat aanduiden? Hij staat nu niet door jouw stem op lynch.

ik neem aan dat wolven dit pas doen, als er nood aan de man is?

Als iemand, in dit geval ik, dat aanbrengt en verdacht wordt beschouwen, is het toch beter dat er iets op gezegd wordt door combino?
 
Bovenaan