[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
999
zoals eerder gezegd vind ik het heel gemakkelijk om op CTRL te gaan door zijn ongelukkige opmerking. Ik wil graag BM worden omdat ik 1) denk dat ik een goede speler ben en capabel genoeg ben om de goedjes te leiden en 2) omdat ik niets te verliezen heb en het geen probleem vind als de ziener mij zou bekijken

ik heb de indruk dat CTRL door zijn gebrek aan ervaring zijn eigen doodsvonnis heeft getekend, en een domme opmerking gemaakt heeft. Het zou mij dan ook heel erg verbazen moest hij een wolf blijken te zijn, aangezien een wolf zo'n opmerking niet snel zou maken en beter zou nadenken voor hij zoiets post (of door de andere wolven erop gewezen zou worden)

zoals Dash net zegt vind ik zowel de stem op CTRL als de stemmen op speeder ook zware onzin stemmen

ik denk dat we het moeten zoeken bij de mensen die zich meer op de achtergrond houden, zoals bijvoorbeeld een predator, jokersbrain of een simeco die goed gestart was maar dan plots na zijn BM verkiezing direct verdween
 

Deleted User - 487976997

Guest
zoals eerder gezegd vind ik het heel gemakkelijk om op CTRL te gaan door zijn ongelukkige opmerking. Ik wil graag BM worden omdat ik 1) denk dat ik een goede speler ben en capabel genoeg ben om de goedjes te leiden en 2) omdat ik niets te verliezen heb en het geen probleem vind als de ziener mij zou bekijken

ik heb de indruk dat CTRL door zijn gebrek aan ervaring zijn eigen doodsvonnis heeft getekend, en een domme opmerking gemaakt heeft. Het zou mij dan ook heel erg verbazen moest hij een wolf blijken te zijn, aangezien een wolf zo'n opmerking niet snel zou maken en beter zou nadenken voor hij zoiets post (of door de andere wolven erop gewezen zou worden)

zoals Dash net zegt vind ik zowel de stem op CTRL als de stemmen op speeder ook zware onzin stemmen

ik denk dat we het moeten zoeken bij de mensen die zich meer op de achtergrond houden, zoals bijvoorbeeld een predator, jokersbrain of een simeco die goed gestart was maar dan plots na zijn BM verkiezing direct verdween
Op de achtergrond houden? Heb je de laatste paar pagina's wel gelezen voor je deze post maakte? #triggered

EDIT: sowieso een rare post natuurlijk. Je geeft aan Speeder en CTRL niet verdacht te vinden, maar maakt gelijktijdig geen échte aanstalten om een andere optie aan te dragen. Het blijft allemaal ontzettend vrijblijvend.
 
Reactiescore
1.014
zoals eerder gezegd vind ik het heel gemakkelijk om op CTRL te gaan door zijn ongelukkige opmerking. Ik wil graag BM worden omdat ik 1) denk dat ik een goede speler ben en capabel genoeg ben om de goedjes te leiden en 2) omdat ik niets te verliezen heb en het geen probleem vind als de ziener mij zou bekijken

ik heb de indruk dat CTRL door zijn gebrek aan ervaring zijn eigen doodsvonnis heeft getekend, en een domme opmerking gemaakt heeft. Het zou mij dan ook heel erg verbazen moest hij een wolf blijken te zijn, aangezien een wolf zo'n opmerking niet snel zou maken en beter zou nadenken voor hij zoiets post (of door de andere wolven erop gewezen zou worden)

zoals Dash net zegt vind ik zowel de stem op CTRL als de stemmen op speeder ook zware onzin stemmen

ik denk dat we het moeten zoeken bij de mensen die zich meer op de achtergrond houden, zoals bijvoorbeeld een predator, jokersbrain of een simeco die goed gestart was maar dan plots na zijn BM verkiezing direct verdween

Een post die gepost is gepost, daar kunnen medewolven ook niks meer aan veranderen.

De enige invloed die ze hebben is er op reageren, door te zeggen, dat we het met een korreltje zout moeten nemen, het niet serieus moeten nemen,...of zoals jij het zegt: "hij heeft gebrek aan ervaring, en tekent zijn eigen doodvonnis".

Dus eigenlijk laat jij precies het gedrag zien van een wolf, die nog iets van een redding probeert te organiseren..
 
Reactiescore
1.804
zoals eerder gezegd vind ik het heel gemakkelijk om op CTRL te gaan door zijn ongelukkige opmerking. Ik wil graag BM worden omdat ik 1) denk dat ik een goede speler ben en capabel genoeg ben om de goedjes te leiden en 2) omdat ik niets te verliezen heb en het geen probleem vind als de ziener mij zou bekijken

ik heb de indruk dat CTRL door zijn gebrek aan ervaring zijn eigen doodsvonnis heeft getekend, en een domme opmerking gemaakt heeft. Het zou mij dan ook heel erg verbazen moest hij een wolf blijken te zijn, aangezien een wolf zo'n opmerking niet snel zou maken en beter zou nadenken voor hij zoiets post (of door de andere wolven erop gewezen zou worden)

zoals Dash net zegt vind ik zowel de stem op CTRL als de stemmen op speeder ook zware onzin stemmen

ik denk dat we het moeten zoeken bij de mensen die zich meer op de achtergrond houden, zoals bijvoorbeeld een predator, jokersbrain of een simeco die goed gestart was maar dan plots na zijn BM verkiezing direct verdween
1. ik ben nog niet verkozen
2. ik was vandaag overdag bezig ja immers is het een vrije dag? Ook jokersbrain heeft hier net aangegeven de hele dag gewerkt te hebben trouwens. De argumenten van materlotti slaan dus nergens op, hij maakt heel generische posts.
  • Ik was één van je hoofdverdachten omdat ik actief speelde, je roept meermaals op om mij te zieneren
  • nadien zag je plots geen beter alternatief voor lynch dan ctrl alt del
  • nu ben ik plots terug je verdachte, deze keer omdat ik NIET meer actief ben.
Volgens mij heb ik een wolfje gevangen. Vraag is dan of ctrl alt del ook een wolf is die materlotti nu probeert te beschermen of dat hij hier ons vertrouwen probeert te wekken door zijn voorkennis te gebruiken.
 
Reactiescore
397
Tijd moet dit dan ook uitwijzen.



Op zich heeft ze nooit jager geclaimd en zijn er andere rollen buiten jager die ze kan hebben. (Beul, Slechte beul)
De welp kan nog altijd een foute gok maken in nacht 1.
Dus de vraag is, is ze dan lynch voor dag 3?
De aanname is gedaan. Mocht ze niet 'gewelpt' zijn vannacht dan is ze op mijn prioriteiten lijstje voor dag twee, vooral omdat ze naar mijn idee weinig stemmen heeft gekregen.

Hier ben ik ook wel mee akkoord.
Het zelfde als constant de claim herhalen.

Ik neig wel meer naar killings dan speedee op dit moment.
Ik speel mobiel en lees door heen de dag mee. Kan pas actiever zijn als de dochter slaapt...

Daarbij veel switchen? Veel akkoord gaan?
Citaatjes zouden helpen. Ik ben 1x akkoord gegaan met ILT. En daar in heb ik gezegd op basis van wat er rond ging dat ik eerder naar killing neig dan naar jou. Niet dat ik jou voorheen verdacht vond.




Gaan we serieus iemand lynchen omdat die geen bm wilde zijn? Ik denk dat we verder moeten zoeken dan alleen op dit.
Bovenstaande twee posts vind ik bijzonder. Ten eerste natuurlijk omdat ze mij verdenkt terwijl ik goedje bent en daarnaast geen enkele onderbouwing. Voor mijn gevoel komt mijn naam hier uit het niks naar boven. Ik ben wel benieuwd naar je onderbouwing als je kleine op bed ligt. Het lijkt hier alsof puur willekeurig een naam de groep in gooit. Als je mij echt verdacht, zou je dan je post niet meer onderbouwen om eventuele medestanders te vinden? Lijkt me onrust zaaien.

Ik zie ook écht niet in hoe makkelijk mensen 'verbandjes' leggen tussen personen die het ergens bijvoorbeeld over eens zijn. Jij volgt de theorie van ILT, dus dat maakt jou verdacht!!! @JokersBrain
Die verbandjes zijn toch simpel te leggen, mocht één van deze mensen wolf zijn dan staat degene waarmee een 'verbandje' was toch logischerwijs bovenaan de verdachtenlijst. Wolven verdedigen wolven, vliegt er een wolf uit dan zijn de mensen die voor de wolf opkwamen de eerste verdachten.

Ik ga mijn stem wijzigen maar weet nog niet naar wie, momenteel staat hij op Team Maligator (die overigens erg stil is). Haar geef ik nog een dag om te zien of er gewelpt wordt. Ctrl wordt voor mij iets te veel verdacht, dit zal nooit gebeuren mocht hij wolf zijn dan zou dit veel langzamer op gang komen. Tenslotte twijfel ik of ik Speeder. eruit wil stemmen. Als hij er vandaag eruit vliegt en hij welp blijkt geeft dit ons nog steeds geen zekerheid omtrent Maligator.
 
Reactiescore
397
Vooral met de mogelijkheid van welp is het vragen achter claims niet handig. Maar goed, na deze post ben ik bereid je het voordeel van de twijfel te geven.

Speeder Ctrl
Deze post valt mij erg op. Heel hard gaan op Speeder. en uiteindelijk je stem veranderen naar een makkelijke meerderheidsstem.
Ik snap de redenering om op Ctrl te stemmen, maar blijf voorlopig toch bij mijn stem op Speeder. Het expliciet vragen aan anderen om te claimen op dag 1 zint me niet.

Rubriek van wat me opviel:



Jij bent zeer actief begonnen, maar ik heb je niet zien reageren op het feit dat er letterlijk om claims gevraagd werd?



Opvallend. Waarom vraag je dit, in plaats van gewoon zelf alles bij te lezen?



Waarschijnlijk, al is dit wel al het klaarzetten van een makkelijke "gotcha" als ze vanavond niet zou sterven.




Ook deze 2 posts vielen me op - sinds wanneer spenderen we in wvw zo veel tijd en posts om iemands geslacht juist te hebben? Dit voelt eerder aan als posten om maar te posten, zonder echt bij te dragen.



Hier heb je zeker gelijk, en hier is mijn lynchstem dan ook op gebaseerd.



Technisch mogelijk, maar wel heel onwaarschijnlijk. Hier zou ik toch niet al te veel rekening mee houden.



Volkomen mee eens. Echter vraag ik me af of dit onze sterkste lead is vandaag?




Jij bent ook wel opvallend meer inhoudelijk aanwezig dan de vorige potjes dankzij deze post, is daar een reden voor?
Nikszeggende post van ILT. Waarin ik in de twee dikgedrukte zinnen nog eerst zegt op Speeder. te blijven stemmen en in de tweede lees ik tussen de regels door dat hij de lead niet sterk genoeg vind om op te stemmen, maar zijn lead op Speeder. sterker vind. Raar dat hij toch zijn stem verandert.
 
Reactiescore
1.707
gewoon ctrl eruit stemmen en dan weten we na vanavond genoeg medewolven van hem aan de hand van de reacties :)

overigens speelt predator net zo als vorige ronde dus die zal wellicht ook weer wolf zijn
 
Reactiescore
1.279
Goed, een algemene opmerking en oproep om deze post mee te beginnen: ik zie heel veel emotie bij de verdenkingen en verdedigingen. Laten we proberen zo objectief mogelijk te zijn. Het zou niet uit mogen maken of iemand man of vrouw is, iemand een matige speler is, of diegene jou verdenkt en jij dat vervelend vindt etc etc, ik zie te veel emotie in verdenkingen die totaal ongerealteerd zijn aan het huidige potje of objectiviteit. En we zijn hier om wolven te vinden, niet om onze partner te vinden of de slechtste speler te lynchen of iedereen die ons verdenkt terug te verdenken of zelfs te dreigen die dan maar dood te maken.




StealHimSon, ik heb van jou nog werkelijk geen zinnige toevoeging gezien. Waarom maak je berichten als bovenstaande maar doe je verder niet mee met de zoektocht?



Het is al eerder gezegd, maar ik vind dit een plausibel verhaal.




anders59 -> bappos

ILT en Simeco w.m.b. ook prima opties gezien het verloop van het potje tot nu toe.



Je gaf aan in je eerste post ervaring te hebben, dan vind ik dit wel een heel erg terughoudende post. 'ik ga er maar vanuit dat' en 'kan zijn'. Beide tonen een matige van afstandigheid van verantwoording. Dat vind ik een wolfse trek.


Maar wie dan? Waarom zo onspecifiek? "Er zitten zeker wolfjes tussen". Dan kun je net zo goed niets zeggen.



Sterke post. Zeker voor dag één.


Bijzonder dat niemand hier nog iets over heeft gezegd. "Als ik een wolf was, dan..." in mijn ervaring zijn mensen die dit zeggen bovengemiddeld vaak wel degelijk wolf.



Of is dat omdat je liever vriendjes maakt nu je wolf bent?



Wat boeit voor jou wel m.b.t. het spel?

Mijn stem gaat vooralsnog naar Speeder
@Predator025 ; de ingame rol van mensen? Welk deel van mijn opmerking ben jij het mee oneens en moet verder verklaard worden?

Verder gaat mijn stem ook naar Speeder. Had vanochtend al aangegeven dat dit mij momenteel de meest logische vote lijkt en daarin is vandaag niets veranderd.

Goed, hier mijn vangst. We hebben nogal wat nieuwe spelers in ons midden in vergelijking met de afgelopen 10 potjes. Bovenstaande post heeft mijn aandacht getrokken. Deze 2 posts zijn opvolgend aan elkaar. Waarom is dat relevant, door de jaren heb ik heel wat beginnende wolven de eerste dag deze fout zien maken snel meelopen op een stem na een wat grotere post van een andere speler.

Dit is voor mij de grootste opvallendheid tot nu toe. Waarom hier zo op hameren als het voor de goedjes alleen nadelig is als dit bekend wordt? Daarnaast vind ik het tegenargument dat hij altijd als een volslagen idioot speelt niet erg sterk, zeker omdat hij op andere momenten wel serieuze input aanlevert. Ik denk dat mijn lynch stem daarom op Speeder gaat vallen, al blijf ik vooral nog even opletten hier tot die tijd.

Zoals al aangehaald is dit onzin. Maar nog belangrijker ik vertaal hem even, ik wil op speeder stemmen om de verkeerde redenen, maar liever pas nadat andere eerst op hem hebben gestemd.

Geen dank. Wolf 1 gevonden. Huijzer is de naam.
 
Reactiescore
999
Haha zeggen dat ik CTRL loop te redden slaat gewoon nergens op. Voor mij is het zeker prima om hem eruit te kegelen, en dan kunnen we inderdaad heel wat conclusies hieruit trekken. Ik vind het gewoon sneu dat iemand op zo'n manier direct gepakt wordt, maar ja als hij wolf blijkt te zijn hebben jullie gewoon gelijk gehad. Ik zie het eerder als een verloren lynch, omdat ik denk dat er betere kandidaten zijn, en ik ben niet de enige die er zo over denkt.

Overigens vind ik het mooi hoe Simeco zich hier van de lynch onttrekt door op mij te stemmen, terwijl ik nog geen enkele stem heb. Opvallend.
 
Reactiescore
4

Goed, hier mijn vangst. We hebben nogal wat nieuwe spelers in ons midden in vergelijking met de afgelopen 10 potjes. Bovenstaande post heeft mijn aandacht getrokken. Deze 2 posts zijn opvolgend aan elkaar. Waarom is dat relevant, door de jaren heb ik heel wat beginnende wolven de eerste dag deze fout zien maken snel meelopen op een stem na een wat grotere post van een andere speler.



Zoals al aangehaald is dit onzin. Maar nog belangrijker ik vertaal hem even, ik wil op speeder stemmen om de verkeerde redenen, maar liever pas nadat andere eerst op hem hebben gestemd.

Geen dank. Wolf 1 gevonden. Huijzer is de naam.

Maar Dash, je citeert zelf mijn post van vanochtend vroeg er nog bij waarin ik ook al aangeef waarschijnlijk naar Speeder te gaan. Daarnaast stond Speeder op moment van mijn vote 4-1 achter in Lynch votes op CTRL. Ik vind je meeloop argument dus om twee redenen een beetje vaag?

De waan van de dag in dit artikel is dat de stemming naar Ctrl of Speed zou gaan. Zoals je zelf aangeeft leef je je graag in in een onervaren speler, dus zul je van mij begrijpen dat ik tot op enige hoogte de voorgedragen opties volg en daar mijn conclusies in probeer te trekken. Mijn conclusie was (en is) dat Control niet raar handelt. Ik hoef zelf ook geen BM te zijn, zoals jij je van een nieuwe speler wel kunt voorstellen. Überhaupt heeft minder dan 50% van de mensen die meedoet zich verkiesbaar gesteld? Als ik dus een van beide argumentenstromen in dit artikel moet volgen, is dat momenteel diegene richting Speeder.
 
Reactiescore
1.804
Oh blijkbaar ben ik niet de enige die dat een ontzettend wolfse post vond van materlotti

Haha zeggen dat ik CTRL loop te redden slaat gewoon nergens op. Voor mij is het zeker prima om hem eruit te kegelen, en dan kunnen we inderdaad heel wat conclusies hieruit trekken. Ik vind het gewoon sneu dat iemand op zo'n manier direct gepakt wordt, maar ja als hij wolf blijkt te zijn hebben jullie gewoon gelijk gehad. Ik zie het eerder als een verloren lynch, omdat ik denk dat er betere kandidaten zijn, en ik ben niet de enige die er zo over denkt.

Overigens vind ik het mooi hoe Simeco zich hier van de lynch onttrekt door op mij te stemmen, terwijl ik nog geen enkele stem heb. Opvallend.
Je hebt zelf nog niet gestemd als ik me niet vergis?
 
Reactiescore
999
Je hebt zelf nog niet gestemd als ik me niet vergis?

Klopt inderdaad, maar ik heb wel al aangegeven dat ik de stemmen op speeder en CTRL redelijk grote onzin vind. Wat vind jij van deze 2?

Als ik voor nu een stem moet uitbrengen, dan volg ik Dash en ga ik op Huijsen. Hij praat heel erg als een nieuweling die zijn posts heel goed wikt en weegt om zijn mond niet voorbij te praten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Ik ga mijn stem toch op ctrl alt del zetten, gezien de laatste stemmen op de speeder. Ik denk dat hier ctrl gered gaat worden en dat tussen de speeder stemmen wolfjes zitten.

Waarom gered er is totaal 0 theorie op hem...
 
Reactiescore
1.804
Klopt inderdaad, maar ik heb wel al aangegeven dat ik de stemmen op speeder en CTRL redelijk grote onzin vind. Wat vind jij van deze 2?


Als ik voor nu een stem moet uitbrengen, dan volg ik Dash en ga ik op Huijsen. Hij praat heel erg als een nieuweling die zijn posts heel goed wikt en weegt om zijn mond niet voorbij te praten.
En nu is plots huijsen je verdachte? Ik begrijp echt niet hoe jij aan het spelen bent materlotti. Eerst ben ik je verdachte, dan zie je geen alternatief als lynch voor ctrl alt del, dan ben ik terug je verdachte en nu stem je op huijsen? Je verwijt mij dat ik mij aan de stemming onttrek maar doet dan eigenlijk net hetzelfde? Volgens mij ben jij gewoon wolf, materlotti.

Verder heb ik eerder al gezegd wat ik van speeder en ctrl vond. Speeder: zou wolf kunnen zijn maar goed zijn gedrag hier is niet zo uitzonderlijk. Dus op dag 1 zou ik hier niet te veel conclusies aan vasthangen. Ctrl blijf ik een rare uitspraak vinden. Maar aangezien hij niet de enige blijkt die zo redeneert vind ik dit ook wat mager voor een lynch.
 
Reactiescore
723
Een post die gepost is gepost, daar kunnen medewolven ook niks meer aan veranderen.

De enige invloed die ze hebben is er op reageren, door te zeggen, dat we het met een korreltje zout moeten nemen, het niet serieus moeten nemen,...of zoals jij het zegt: "hij heeft gebrek aan ervaring, en tekent zijn eigen doodvonnis".

Dus eigenlijk laat jij precies het gedrag zien van een wolf, die nog iets van een redding probeert te organiseren..
Volgens mij is materlotti ctrl niet echt aan het verdedigen omdat ze evt. 2 wolven zijn. Materlotti is niet de enigste die vindt dat de stemmen op ctrl boelsh*t zijn.


Oh blijkbaar ben ik niet de enige die dat een ontzettend wolfse post vond!
Welke post bedoel je?
 
Reactiescore
1.804
eens overigens dat candiu wel heel goed haar best doet om ctrl alt del te framen.
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan