[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.537
Zoals ik al eerder zei is het in vraag stellen niet mijn probleem met wat je deed. Het probleem is dat jij anderen oproept om ook te claimen.
Ah nee daar ben ik me niet bewust van dat dat onlogisch is? Dat roep ik puur op omdat ik verdenk dat Team Maligator wolf is en dus uit angst een claim doet, met een tegenclaim bevestigd dat het. Heb al eerder gemerkt dat dat niet wordt gewaardeerd, ik weet niet zo goed waarom: je hebt direct 1 à 2 mensen die zichzelf vastzetten toch? Goed. Dit bedoelde ik in het begin overigens ook met 'als volslagen idioot speel', ik doe dit wel waar het me al eerder eens is geadviseerd om niet om een tegenclaim te vragen aangezien anderen het niet handig vinden. Dus serieus spelen en idioot kan best goed samen hoor haha.

Tigor van alles wat ik tot nu toe heb gelezen vind ik je weinig inbrengen, veel switchen en veel akkoord gaan met anderen. Waarom neigde je eerst naar mij bijvoorbeeld en waarom nu toch naar killingspreee?
 
Reactiescore
358
Ah nee daar ben ik me niet bewust van dat dat onlogisch is? Dat roep ik puur op omdat ik verdenk dat Team Maligator wolf is en dus uit angst een claim doet, met een tegenclaim bevestigd dat het. Heb al eerder gemerkt dat dat niet wordt gewaardeerd, ik weet niet zo goed waarom: je hebt direct 1 à 2 mensen die zichzelf vastzetten toch? Goed. Dit bedoelde ik in het begin overigens ook met 'als volslagen idioot speel', ik doe dit wel waar het me al eerder eens is geadviseerd om niet om een tegenclaim te vragen aangezien anderen het niet handig vinden. Dus serieus spelen en idioot kan best goed samen hoor haha.

Tigor van alles wat ik tot nu toe heb gelezen vind ik je weinig inbrengen, veel switchen en veel akkoord gaan met anderen. Waarom neigde je eerst naar mij bijvoorbeeld en waarom nu toch naar killingspreee?

Vooral met de mogelijkheid van welp is het vragen achter claims niet handig. Maar goed, na deze post ben ik bereid je het voordeel van de twijfel te geven.

Speeder Ctrl
 
Reactiescore
1.804
Nog even alles doorgenomen en hierbij mijn mening:

Ik weet niet goed wat ik van Ctrl Alt Del moet vinden. Eerst tilde ik er niet zo zwaar aan, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe minder ik begrijp dat hij geen BM zou willen zijn. Kan je dat nog iets meer toelichten @Ctrl Alt Delete?

Verder valt ook speeder mij op. Speelt naar mijn gevoel zoals hij speelt als hij slechtje is: van de hak op de tak en met rare bokkensprongen. Ook ILT hou ik verder in de gaten, al is dat echt gevoel.

Goed om te zien dat we begonnen zijn! Ik zou graag BM worden, maar ga geen uitgebreide post daarvoor schrijven aangezien die het afgelopen potje COMPLEET genegeerd werd door iedereen.........


Waarom stem jij op Simeco? Ik snap dat het vorige potje goed beviel als wolf, maar ik heb simeco geen nuttige bijdrage zien maken om te pretenderen te gaan wolven vangen?
Heb jij het topic wel doorgelezen? Ik ben de eerste die het lont in het kruitvat heeft gestoken gisteren. En ik ben niet de enige die dat zegt overigens.

Anders59 zeer benieuwd naar wat je ons te bieden hebt zie je eerste observaties graag tegemoet.
Dit vind ik een heel gek stukje in jouw post predator. Eerst verwijt je iemand dat hij op mij stemt terwijl ik nog geen nuttige bijdrage zou hebben geleverd. Nadien stem je zelf op iemand die amper gepost heeft en zoals je zelf zegt nog geeneens een observatie gemaakt heeft.
Het zint me niet dat er zoveel mensen gelijk beginnen met verdedigen voor een ander.
Zeker in combinatie met de claim van jager. dat kan natuurlijk kloppen, maar dat is ook de meest veilige claim die je kan maken
Een ervaren speler weet dat een jager een goede claim is, die ervaring heeft Maligator niet. Dat kan 2 dingen betekenen wolf die dit heeft ingefluisterd gekregen of daadwerkelijk jager.
Ook dit vind ik eigenlijk een gekke post, maar niet perse verdacht. Jouw theorie is dat team maligator wolf is omdat ze jager claimt. Maar eigenlijk is heel jouw post een verantwoording voor het hiaat in die theorie (maligator is vrij nieuw en weet dus helemaal niet dat jager een goede claim is). Daarom moet het wel ingefluisterd zijn door de wolven. Dit doet me een beetje denken dat je een tunnelvisie ontwikkeld hebt.
Beetje sneu dat iedereen op simeco zit te stemmen als BM omdat hij godbetert één goed potje gespeeld heeft.
Anderzijds vind ik het wel mooi aangezien de BM vaak snel gezien wordt en ik een sterk vermoeden heb dat simeco dit keer wolf is.

Verder bedankt bro speeder, joker en team maligator om toch de juiste beslissing te maken.
2 goede potjes op rij?
Verder vind ik het een beetje sneu en opvallend dat je hier zo lang over door blijft gaan. Het lijkt me net beter dat je wolfjes zoekt, niet?

Mijn rol behoort tot de goedjes? :biggrin:
ziezo, ik heb even alles doorgelezen en wat mij vooral opvalt is dat CTRL hier een pak stemmen krijgt omdat hij liever geen bm wou worden. Lijkt mij wel een heel makkelijk target aangezien hij denk ik al een paar potjes niet meer meedoet, dus ik denk dat ik toch voor een andere piste ga gaan

simeco is één van mijn hoofdverdachten door zijn "actief" spel in de beginfase waardoor hij hoop dat dat mensen hem onmiddellijk aan de goedjeskant gaan zetten maar ik zal er niet intrappen!! echter ga ik er geen stem op verspillen aangezien hij waarschijnlijk vannacht toch gezienerd zal worden dus die zet ik even on hold

ik heb een redelijk ongemakkelijk gevoel bij Candiu. Het lijkt wel alsof ze weer wat postjes tussendoor aan het maken is om toch actief over te komen, maar inhoudelijk komt er weer heel weinig uit. Ze is er dus wel, maar je hoort of ziet ze amper, en zo speelt ze vaak wanneer ze slechtje is heb ik al gemerkt

verder ben ik het eens dat er geen 2 jagers gaan inzitten + een wapenspit, maar goed daarvoor moet je ook geen unief gestudeerd hebben om dat in te zien
Aha, dan toch verdenkingen. Maar wel mager. Vorig potje werd ik verdacht omdat ik zogezegd inactiever was dan normaal. Nu ben ik verdacht omdat ik wel actief speel. Bovendien is dit de tweede keer dat je suggereert dat ik gezienerd moet worden vannacht omdat ik BM ben. Waarom wil je de ziener zo erg richting mij pushen? Bang om anders zelf gezienerd te worden?

Verder vind ik @JokersBrain heel erg op de achtergrond spelen. Is daar een reden voor joker?
 
Reactiescore
999
Jij bent ook wel opvallend meer inhoudelijk aanwezig dan de vorige potjes dankzij deze post, is daar een reden voor?

enige reden hiervoor is dat ik nu wat meer tijd heb, in de week ben ik heel druk en is het soms moeilijk om mij echt in een potje in te werken. Vorige 2 potjes was ik vrij inactief maar de potjes ervoor heb ik soms heel erg actief gespeeld (en daardoor krijg ik nu ook soms een BM stem) dus zo verwonderlijk is het niet

zo te zien lijkt het toch CTRL te gaan worden, beetje jammer voor hem om er dan toch door zo'n ongemakkelijke uitspraak direct uit te vliegen maar goed voor de rest zie ik ook op het eerste zicht niet echt een serieuze kandidaat. Van fam en anthraxxol kun je wel verwachten dat ze een simpele stem uitbrengen maar bij de spelers die zo makkelijk volgen moeten we misschien wel eens gaan kijken indien CTRL een goedje blijkt te zijn. Allemaal heel makkelijke meeloopstemmen daar
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ah nee daar ben ik me niet bewust van dat dat onlogisch is? Dat roep ik puur op omdat ik verdenk dat Team Maligator wolf is en dus uit angst een claim doet, met een tegenclaim bevestigd dat het. Heb al eerder gemerkt dat dat niet wordt gewaardeerd, ik weet niet zo goed waarom: je hebt direct 1 à 2 mensen die zichzelf vastzetten toch? Goed. Dit bedoelde ik in het begin overigens ook met 'als volslagen idioot speel', ik doe dit wel waar het me al eerder eens is geadviseerd om niet om een tegenclaim te vragen aangezien anderen het niet handig vinden. Dus serieus spelen en idioot kan best goed samen hoor haha.

Tigor van alles wat ik tot nu toe heb gelezen vind ik je weinig inbrengen, veel switchen en veel akkoord gaan met anderen. Waarom neigde je eerst naar mij bijvoorbeeld en waarom nu toch naar killingspreee?

Ik speel mobiel en lees door heen de dag mee. Kan pas actiever zijn als de dochter slaapt...

Daarbij veel switchen? Veel akkoord gaan?
Citaatjes zouden helpen. Ik ben 1x akkoord gegaan met ILT. En daar in heb ik gezegd op basis van wat er rond ging dat ik eerder naar killing neig dan naar jou. Niet dat ik jou voorheen verdacht vond.


Vooral met de mogelijkheid van welp is het vragen achter claims niet handig. Maar goed, na deze post ben ik bereid je het voordeel van de twijfel te geven.

Speeder Ctrl

Gaan we serieus iemand lynchen omdat die geen bm wilde zijn? Ik denk dat we verder moeten zoeken dan alleen op dit.
 
Reactiescore
1.537
Verder valt ook speeder mij op. Speelt naar mijn gevoel zoals hij speelt als hij slechtje is: van de hak op de tak en met rare bokkensprongen. Ook ILT hou ik verder in de gaten, al is dat echt gevoel.

Of stoppen met trollen of niet doen alsof je serieus aan het meespelen bent als slechtje, welke wordt het?
 
Reactiescore
1.279
Nog weinig concreet. Ik weet wel wie ik nu niet zou willen lynchen.

Ctrl is een target omdat hij geen bm wil worden. Staat me bij dat die dit eerder ook niet wilde om dezelfde redenen.

Maligator is waarschijnlijk jager en wordt dus waarschijnlijk gewelpt

Speeder speelt als een losgeslagen stier, maar zie ik ook niet als slechtje.

Ik moet nog een keer het topic door, maar ik wil wel eens kijken wie makkelijk zijn stem op een van deze 3 zet om de verkeerde redenen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Wie hebben ott nu toe gestemd op ctrl alt delete, volgens mij zijn het nog maar 3 of 4 stemmen?

Moh, Anthraxxis, Fam geloof ik?
 
Reactiescore
338
Naar mijn weten zijn er nog maar 5 stemmen in totaal fzo gebeurt? Er is al heel veel gezegd geweest, maar in hoeverre ik het zie of kan begrijpen nog niets 'concreet'. Niemand heeft op het moment echt een visie, buiten dan wat details die voor sommige wat scheef zitten.
 

Deleted User - 487976997

Guest
Goed, een algemene opmerking en oproep om deze post mee te beginnen: ik zie heel veel emotie bij de verdenkingen en verdedigingen. Laten we proberen zo objectief mogelijk te zijn. Het zou niet uit mogen maken of iemand man of vrouw is, iemand een matige speler is, of diegene jou verdenkt en jij dat vervelend vindt etc etc, ik zie te veel emotie in verdenkingen die totaal ongerealteerd zijn aan het huidige potje of objectiviteit. En we zijn hier om wolven te vinden, niet om onze partner te vinden of de slechtste speler te lynchen of iedereen die ons verdenkt terug te verdenken of zelfs te dreigen die dan maar dood te maken.

9 uur slaap tijdens lockdown? Rookie numbers!
Ondertussen tot in mijn zetel geraakt , onder een deken klaar om terug in slaap te vallen! Vandaag zullen het geen Rookie numbers zijn:cool:!

StealHimSon, ik heb van jou nog werkelijk geen zinnige toevoeging gezien. Waarom maak je berichten als bovenstaande maar doe je verder niet mee met de zoektocht?

Holaatjes!
Weer een nieuw potje. Leuk! En lekker snel!
Veel plezier allen.
Mijn stem gaat naar simeco

en dit viel mij op toen ik de 4e(!!!) pagina opende..



Er word steeds vaker gezegd, dat een BM als eerste gezienderd wordt. Dus iedereen die zich aanbiedt is een zelfverzekerd goedje (?). En ieder die bedankt...niet?

Het is al eerder gezegd, maar ik vind dit een plausibel verhaal.


Goede vrienden of niet, dit is WvW en daar moet je neutraal in gaan. Je goede vriend kan zomaar een wolf zijn.
Daarnaast betekent goede vriend ook niet meteen goede burgemeester.

Ik snap niet waarom je jouw persoonlijke relatie met mensen zo erg laat meespelen in dit spelletje. Komt dat goed uit vanwege je rol of heb je zoveel wrok nog in je?
Als het het tweede is wil ik je vragen dit los te laten en neutraal naar het geheel te kijken.


Wat kan je wel beoordelen?

Zodra iemand iets roept waar ik een mop over kan maken, altijd dus.

anders59 -> bappos

ILT en Simeco w.m.b. ook prima opties gezien het verloop van het potje tot nu toe.

Ik zie dat veel mensen hun vertrouwen stoppen. In simeco. Dus ik er maar vanuit dat hij een goede bm kan zijn.
Simeco

Je gaf aan in je eerste post ervaring te hebben, dan vind ik dit wel een heel erg terughoudende post. 'ik ga er maar vanuit dat' en 'kan zijn'. Beide tonen een matige van afstandigheid van verantwoording. Dat vind ik een wolfse trek.

De stemmen op mij lopen aardig op,
er zitten zeker wolfjes tussen!

Dus actief willen meedoen aan een WvW is niet goed ? De vorige keer kreeg ik commentaar dat ik te inactief was...
Maar wie dan? Waarom zo onspecifiek? "Er zitten zeker wolfjes tussen". Dan kun je net zo goed niets zeggen.

De 2 potjes hiervoor was Simeco een van de betere spelers. Verder was jij vorig potje ook in de wolvenchat aanwezig en weet je maar al te goed dat Simeco als wolf net geen BM wil zijn. Hij lijkt me dan ook veel makkelijker in te schatten als hij inderdaad wolfje zou zijn dit potje.



Serieus?



Speeder

Je kan het niet duidelijker signaleren aan een eventueel welpje. Get out of here.

Sterke post. Zeker voor dag één.

Als ik wolf zou zijn , zou ik wel beetje meer mijn best doen om mij zelf te verdedigen , maar als er geroepen wordt naar een nieuweling dat ze de regels verbreekt en ze daardoor denkt van ow shit ik verpest het potje dan heb ik geen zin meer om me zelf te verdedigen als goedje :) dus ga jullie gang en stem me er maar uit ook al ben ik een goedje

En een tweede potje is in mijn ogen toch nog nieuweling zijn ;)
Bijzonder dat niemand hier nog iets over heeft gezegd. "Als ik een wolf was, dan..." in mijn ervaring zijn mensen die dit zeggen bovengemiddeld vaak wel degelijk wolf.

Ja. Ik heb ook wel een stukje cute in me?

Of is dat omdat je liever vriendjes maakt nu je wolf bent?

Klopt, boeit ook helemaal niets voor het spel. Maar als ik het zo lees was dat het enige waar de verwarring vandaan kwam. Vandaar dat ik het benoemde.

Wat boeit voor jou wel m.b.t. het spel?

Mijn stem gaat vooralsnog naar Speeder
 
Reactiescore
4
@Predator025 ; de ingame rol van mensen? Welk deel van mijn opmerking ben jij het mee oneens en moet verder verklaard worden?

Verder gaat mijn stem ook naar Speeder. Had vanochtend al aangegeven dat dit mij momenteel de meest logische vote lijkt en daarin is vandaag niets veranderd.
 
Reactiescore
1.014
Ik ga mijn stem toch op ctrl alt del zetten, gezien de laatste stemmen op de speeder. Ik denk dat hier ctrl gered gaat worden en dat tussen de speeder stemmen wolfjes zitten.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Goed, een algemene opmerking en oproep om deze post mee te beginnen: ik zie heel veel emotie bij de verdenkingen en verdedigingen. Laten we proberen zo objectief mogelijk te zijn. Het zou niet uit mogen maken of iemand man of vrouw is, iemand een matige speler is, of diegene jou verdenkt en jij dat vervelend vindt etc etc, ik zie te veel emotie in verdenkingen die totaal ongerealteerd zijn aan het huidige potje of objectiviteit. En we zijn hier om wolven te vinden, niet om onze partner te vinden of de slechtste speler te lynchen of iedereen die ons verdenkt terug te verdenken of zelfs te dreigen die dan maar dood te maken.




StealHimSon, ik heb van jou nog werkelijk geen zinnige toevoeging gezien. Waarom maak je berichten als bovenstaande maar doe je verder niet mee met de zoektocht?



Het is al eerder gezegd, maar ik vind dit een plausibel verhaal.




anders59 -> bappos

ILT en Simeco w.m.b. ook prima opties gezien het verloop van het potje tot nu toe.



Je gaf aan in je eerste post ervaring te hebben, dan vind ik dit wel een heel erg terughoudende post. 'ik ga er maar vanuit dat' en 'kan zijn'. Beide tonen een matige van afstandigheid van verantwoording. Dat vind ik een wolfse trek.


Maar wie dan? Waarom zo onspecifiek? "Er zitten zeker wolfjes tussen". Dan kun je net zo goed niets zeggen.



Sterke post. Zeker voor dag één.


Bijzonder dat niemand hier nog iets over heeft gezegd. "Als ik een wolf was, dan..." in mijn ervaring zijn mensen die dit zeggen bovengemiddeld vaak wel degelijk wolf.



Of is dat omdat je liever vriendjes maakt nu je wolf bent?



Wat boeit voor jou wel m.b.t. het spel?

Mijn stem gaat vooralsnog naar Speeder


Je weet toch dat ILT zijn stem veranderd heeft naar CTRL
 
Reactiescore
338
Ik ga mijn stem toch op ctrl alt del zetten, gezien de laatste stemmen op de speeder. Ik denk dat hier ctrl gered gaat worden en dat tussen de speeder stemmen wolfjes zitten.

Daar dacht ik ook onmiddellijk aan, maar ik ben van beide partijen nog niet echt helemaal overtuigd. Ik begrijp waarom erop gestemd wordt, dat zeker, maar toch.

E: overtuigd stond eerst akkoord
 

Deleted User - 487963986

Guest
Nog weinig concreet. Ik weet wel wie ik nu niet zou willen lynchen.

Ctrl is een target omdat hij geen bm wil worden. Staat me bij dat die dit eerder ook niet wilde om dezelfde redenen.

Maligator is waarschijnlijk jager en wordt dus waarschijnlijk gewelpt

Speeder speelt als een losgeslagen stier, maar zie ik ook niet als slechtje.

Ik moet nog een keer het topic door, maar ik wil wel eens kijken wie makkelijk zijn stem op een van deze 3 zet om de verkeerde redenen.

Wat zijn in jou ogen dan verkeerde redenen?
 

Deleted User - 487976997

Guest
@Predator025 ; de ingame rol van mensen? Welk deel van mijn opmerking ben jij het mee oneens en moet verder verklaard worden?

Verder gaat mijn stem ook naar Speeder. Had vanochtend al aangegeven dat dit mij momenteel de meest logische vote lijkt en daarin is vandaag niets veranderd.
Wat me verbaasde in die discussie dat er een aantal posts aan onzin werden besteed en jouw aandeel daarin viel me op.

Je weet toch dat ILT zijn stem veranderd heeft naar CTRL

Ja. En dus mag ik niet meer op speeder stemmen?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik ga mijn stem toch op ctrl alt del zetten, gezien de laatste stemmen op de speeder. Ik denk dat hier ctrl gered gaat worden en dat tussen de speeder stemmen wolfjes zitten.

Redden doe je pas last minute normaal gezien ik snap je punt, maar je kan het ook omgekeerd zeggen.
Dat er tussen de CTRL stemmers wolven zitten.
Beetje vreemde opmerking dit.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Wat me verbaasde in die discussie dat er een aantal posts aan onzin werden besteed en jouw aandeel daarin viel me op.



Ja. En dus mag ik niet meer op speeder stemmen?

Tuurlijk wel, maar in je post leek het of je dat niet gezien had.
 

Deleted User - 487976997

Guest
Ik ga mijn stem toch op ctrl alt del zetten, gezien de laatste stemmen op de speeder. Ik denk dat hier ctrl gered gaat worden en dat tussen de speeder stemmen wolfjes zitten.
Ik moest hier even over nadenken omdat ik flabbergasted was, maar sinds wanneer is het uitbrengen van een stem een reddingsactie? Ik heb niet geteld, maar voor mijn gevoel zijn er (veel ?) meer stemmen op ctrl geplaatst. Wat is jouw beweegreden om Speeder zo intens te verdedigen ineens?

@Tigor93 om helemaal eerlijk te zijn had ik het pas gelezen toen ik mijn post al af had en wat posts nog eens doorlas, maar ik vind dat geen reden om mijn stem aan te passen.
 
Bovenaan