[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.503
Maw jij wilt ze ook graag dood zien? Vreemd...
Ik vind dit eerlijk gezegd bijzonder raar. Het gaat de afgelopen pagina's over niets anders. Maar het valt gewoon steeds in herhaling. Precies of je wilt het extra benadrukken van hej jongens komop deze moet er uit te gevaarlijk voor de slechtjes?

Niet zo zeer dat ik hier Team haar kant kies, maar gewoon het constant naar boven halen van de claim vind ik opmerkelijk.
Ik snap zijn redenatie nog best aardig overigens, een welp gaat minimaal op zoek naar iets van posts waaruit rollen blijken dus als er een welp in zit is Team Maligator (mits ze niet liegt) sowieso de sjaak vannacht.
 
Reactiescore
397
Maw jij wilt ze ook graag dood zien? Vreemd...
Ik vind dit eerlijk gezegd bijzonder raar. Het gaat de afgelopen pagina's over niets anders. Maar het valt gewoon steeds in herhaling. Precies of je wilt het extra benadrukken van hej jongens komop deze moet er uit te gevaarlijk voor de slechtjes?

Niet zo zeer dat ik hier Team haar kant kies, maar gewoon het constant naar boven halen van de claim vind ik opmerkelijk.
Tsja, ik heb niet zoveel anders om op af te gaan. Ik heb een slecht gevoel bij Ctrl, maar niks om dit te onderbouwen. Enige opvallendheden voor mij zijn Speeder. vragen naar claims en Team Maligator hint naar haar rol. Mocht er een welp inzitten dan heeft die de hint naar de rol al lang en breed geconstateerd.
 
Reactiescore
1.279
Op dit moment staat mijn stem op Team Maligator. Ik vraag me echter af hoe handig dit is, omdat mocht er een welp inzitten ze toch dood is vanavond. Daarnaast is de kans aanwezig dat ze een goedje meeneemt als ze echt een goedje is. Mocht ze vanavond niet gedood worden door de welp dan lijkt ze me een lynch voor morgen. Hoe denken jullie hierover?

Ik was hier al op aan het voorsorteren. er is geen reden voor een welp op de jager nog te laten leven. Kans is aannemelijk dat ze dan speeder eruit schiet.
mocht dat uitblijven kunnen we altijd nog besluiten de claim niet te geloven, maar totdat we een andere jager tegen komen geen directe aanleiding voor de lynch IMHAO.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik snap zijn redenatie nog best aardig overigens, een welp gaat minimaal op zoek naar iets van posts waaruit rollen blijken dus als er een welp in zit is Team Maligator (mits ze niet liegt) sowieso de sjaak vannacht.

Klopt maar als goedje zou ik het niet zo benadrukken. Mijn mening is hierover als zo een claim komt, laat ik dat links liggen ipv op te hemelen. Dat de slechtjes hun plan maar trekken. Zeker zls een claim zo vroeg komt. Nu zijn er paginas aan besteed op 1 claim. Terwijl als je het niet op hemelt het misschien niet op gevallen was en we wellicht straks gewoon nog een goedje hadden? Niet? Of ben ik daar mis in.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik was hier al op aan het voorsorteren. er is geen reden voor een welp op de jager nog te laten leven. Kans is aannemelijk dat ze dan speeder eruit schiet.
mocht dat uitblijven kunnen we altijd nog besluiten de claim niet te geloven, maar totdat we een andere jager tegen komen geen directe aanleiding voor de lynch IMHAO.

Zo wolfsssss...
Kunnen best 2 jagers in zitten hoor! Dus beetje kort door de bocht.
 
Reactiescore
4
Zo wolfsssss...
Kunnen best 2 jagers in zitten hoor! Dus beetje kort door de bocht.

22 deelnemers (waarvan 99,99% zeker meerdere burgers en wolven) en 23 mogelijke rollen (meer als je neutraal en bijrollen meerekent). Ik kan er grandioos naast zitten, maar twee jagers lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Ik ga wel mee in de redenatie van Dash.
 
Reactiescore
1.014
Claimt daar iemand wapensmid...

#ominhetthemavandedagteblijven
:p
 
Reactiescore
338
22 deelnemers (waarvan 99,99% zeker meerdere burgers en wolven) en 23 mogelijke rollen (meer als je neutraal en bijrollen meerekent). Ik kan er grandioos naast zitten, maar twee jagers lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Ik ga wel mee in de redenatie van Dash.

Dit kan wel nog zijn, bij de bijrollen heb je wethouder. Dit is dus een speler zonder rol die de rol van de burgemeester krijgt. Als de burgemeester dan jager is, wordt de wethouder dit ook. Dat is in principe nu nog niet het geval, maar er kunnen wel 2 jagers inzitten tegen morgen. Ik was dit namelijk zelf 2 potjes geleden!
 
Reactiescore
1.279
Claimt daar iemand wapensmid...

#ominhetthemavandedagteblijven
:p
als je dat wil geloven moet je dat zeker doen, maar ik ben geen wapensmid.
maar de combo wapensmid plus 2 jagers zie ik niet gebeuren. dat leidt namelijk tot een teveel aantal doden door schoten.
 

DeletedUser17472

Guest
Mijn rol maakt mij goedje alleszins
Leg uit

Wow eeuhm dit had ik niet verwacht.

Iemand even kan zeggen vanaf welke pagina het interessant begint.
Post 1 op blz 1

Voordat ik vergeet te lynchen zet ik mijn lynch voorlopig op ctrl. Het zint me niet dat hij onder de bm uit wil komen, wetende dat een ziener hem dan zal bekijken. Het jouw eigen keuze natuurlijk, maar ik vind het verdacht.
 
Reactiescore
1.000
ziezo, ik heb even alles doorgelezen en wat mij vooral opvalt is dat CTRL hier een pak stemmen krijgt omdat hij liever geen bm wou worden. Lijkt mij wel een heel makkelijk target aangezien hij denk ik al een paar potjes niet meer meedoet, dus ik denk dat ik toch voor een andere piste ga gaan

simeco is één van mijn hoofdverdachten door zijn "actief" spel in de beginfase waardoor hij hoop dat dat mensen hem onmiddellijk aan de goedjeskant gaan zetten maar ik zal er niet intrappen!! echter ga ik er geen stem op verspillen aangezien hij waarschijnlijk vannacht toch gezienerd zal worden dus die zet ik even on hold

ik heb een redelijk ongemakkelijk gevoel bij Candiu. Het lijkt wel alsof ze weer wat postjes tussendoor aan het maken is om toch actief over te komen, maar inhoudelijk komt er weer heel weinig uit. Ze is er dus wel, maar je hoort of ziet ze amper, en zo speelt ze vaak wanneer ze slechtje is heb ik al gemerkt

verder ben ik het eens dat er geen 2 jagers gaan inzitten + een wapenspit, maar goed daarvoor moet je ook geen unief gestudeerd hebben om dat in te zien
 
Reactiescore
1.014
ziezo, ik heb even alles doorgelezen en wat mij vooral opvalt is dat CTRL hier een pak stemmen krijgt omdat hij liever geen bm wou worden. Lijkt mij wel een heel makkelijk target aangezien hij denk ik al een paar potjes niet meer meedoet, dus ik denk dat ik toch voor een andere piste ga gaan

simeco is één van mijn hoofdverdachten door zijn "actief" spel in de beginfase waardoor hij hoop dat dat mensen hem onmiddellijk aan de goedjeskant gaan zetten maar ik zal er niet intrappen!! echter ga ik er geen stem op verspillen aangezien hij waarschijnlijk vannacht toch gezienerd zal worden dus die zet ik even on hold

ik heb een redelijk ongemakkelijk gevoel bij Candiu. Het lijkt wel alsof ze weer wat postjes tussendoor aan het maken is om toch actief over te komen, maar inhoudelijk komt er weer heel weinig uit. Ze is er dus wel, maar je hoort of ziet ze amper, en zo speelt ze vaak wanneer ze slechtje is heb ik al gemerkt

verder ben ik het eens dat er geen 2 jagers gaan inzitten + een wapenspit, maar goed daarvoor moet je ook geen unief gestudeerd hebben om dat in te zien
Dat ongemakkelijke gevoel krijg je alleen maar van mij, omdat ik goedje ben en jij dus een slechtje. En dat dus weet.
 
Reactiescore
358
Ik snap de redenering om op Ctrl te stemmen, maar blijf voorlopig toch bij mijn stem op Speeder. Het expliciet vragen aan anderen om te claimen op dag 1 zint me niet.

Rubriek van wat me opviel:

Okidokes ff snel bijgelezen dus snel mijn eerste bedenkingen. Ik ga straks nog eens opnieuw lezen om het gedetailleerder te bekijken.

Goede samenvatting van de eerste uren ja dank.

Je speelt al enkele potjes dramatisch dus ik snap heel goed dat mensen op mij stemmen ipv op jou.

Teleurstellend dit?

Hele goede keus.

Oh ja dat klopt! Goed opgemerkt dank.

Zucht. Je gaat weer compleet voorbij dat ik er daarvoor 2 wolfjes uithaalde én ongeveer de enige was die doorhad dat nonkel slecht was.


Je verdenkt mij voor de verandering :smile: zie je zelf ook de rode draad? Mijn rol maakt mij goedje alleszins.En zoals killingsspree terecht opmerkt speel ik helemaal hetzelfde als vorig potje, dus helemaal niet anders dan anders.

Hoewel ik je keuze toejuich vind ik de reden opmerkelijk. Je hebt eigenlijk gewoon gewacht tot je stem niet meer uitmaakte. Bang om kleur te bekennen?

Verder valt mij op dat er erg hard op maligator geduwd werd. Wanneer die storm gaat liggen rakelt dash het allemaal opnieuw op zodat we eigenlijk opnieuw in dezelfde discussie belanden.

Jij bent zeer actief begonnen, maar ik heb je niet zien reageren op het feit dat er letterlijk om claims gevraagd werd?

Wow eeuhm dit had ik niet verwacht.

Iemand even kan zeggen vanaf welke pagina het interessant begint.

Opvallend. Waarom vraag je dit, in plaats van gewoon zelf alles bij te lezen?

dat je nu al claimt is gewoon slecht gespeeld hoor, je ligt er vanavond waarschijnlijk al uit is mijn vermoeden.

Waarschijnlijk, al is dit wel al het klaarzetten van een makkelijke "gotcha" als ze vanavond niet zou sterven.

Mohniels gebruikt hij voor een zij, waardoor ik er vanuit ging dat mohniels het over speeder had.
maar dat is dus niet zo.
Het leek daardoor dat mohniels dacht dat speeder claimde. Terwijl speeder dat juist over jij zei.
Zoals ik het lees is dat ook wat Candiu nu aangeeft, toch? Jij refereerde naar Team als ''hij''. Team Maligator is een ''zij''. Daarom ging Candiu ervan uit dat je naar Speeder verwees.

Ook deze 2 posts vielen me op - sinds wanneer spenderen we in wvw zo veel tijd en posts om iemands geslacht juist te hebben? Dit voelt eerder aan als posten om maar te posten, zonder echt bij te dragen.

Klopt maar als goedje zou ik het niet zo benadrukken. Mijn mening is hierover als zo een claim komt, laat ik dat links liggen ipv op te hemelen. Dat de slechtjes hun plan maar trekken. Zeker zls een claim zo vroeg komt. Nu zijn er paginas aan besteed op 1 claim. Terwijl als je het niet op hemelt het misschien niet op gevallen was en we wellicht straks gewoon nog een goedje hadden? Niet? Of ben ik daar mis in.

Hier heb je zeker gelijk, en hier is mijn lynchstem dan ook op gebaseerd.

Zo wolfsssss...
Kunnen best 2 jagers in zitten hoor! Dus beetje kort door de bocht.

Technisch mogelijk, maar wel heel onwaarschijnlijk. Hier zou ik toch niet al te veel rekening mee houden.

Leg uit


Post 1 op blz 1

Voordat ik vergeet te lynchen zet ik mijn lynch voorlopig op ctrl. Het zint me niet dat hij onder de bm uit wil komen, wetende dat een ziener hem dan zal bekijken. Het jouw eigen keuze natuurlijk, maar ik vind het verdacht.

Volkomen mee eens. Echter vraag ik me af of dit onze sterkste lead is vandaag?

ziezo, ik heb even alles doorgelezen en wat mij vooral opvalt is dat CTRL hier een pak stemmen krijgt omdat hij liever geen bm wou worden. Lijkt mij wel een heel makkelijk target aangezien hij denk ik al een paar potjes niet meer meedoet, dus ik denk dat ik toch voor een andere piste ga gaan

simeco is één van mijn hoofdverdachten door zijn "actief" spel in de beginfase waardoor hij hoop dat dat mensen hem onmiddellijk aan de goedjeskant gaan zetten maar ik zal er niet intrappen!! echter ga ik er geen stem op verspillen aangezien hij waarschijnlijk vannacht toch gezienerd zal worden dus die zet ik even on hold

ik heb een redelijk ongemakkelijk gevoel bij Candiu. Het lijkt wel alsof ze weer wat postjes tussendoor aan het maken is om toch actief over te komen, maar inhoudelijk komt er weer heel weinig uit. Ze is er dus wel, maar je hoort of ziet ze amper, en zo speelt ze vaak wanneer ze slechtje is heb ik al gemerkt

verder ben ik het eens dat er geen 2 jagers gaan inzitten + een wapenspit, maar goed daarvoor moet je ook geen unief gestudeerd hebben om dat in te zien

Jij bent ook wel opvallend meer inhoudelijk aanwezig dan de vorige potjes dankzij deze post, is daar een reden voor?
 
Reactiescore
1.539
Oke moment. Dus je stemt op mij omdat ik het apart vind dat iemand snel een claim neerzet op dag 0 als er misschien van de 22 uit te brengen stemmen 2 stemmen op je staan? Ik vraag niet of ze claimt maar waarom ze het doet he. Bizar kort door te bocht om te zeggen dat ik nu degene ben die het verkeerd doet en een claim aan het licht brengt, dat was Team, niet ik ;-).
 

DeletedUser17472

Guest
Oke moment. Dus je stemt op mij omdat ik het apart vind dat iemand snel een claim neerzet op dag 0 als er misschien van de 22 uit te brengen stemmen 2 stemmen op je staan? Ik vraag niet of ze claimt maar waarom ze het doet he. Bizar kort door te bocht om te zeggen dat ik nu degene ben die het verkeerd doet en een claim aan het licht brengt, dat was Team, niet ik ;-).
Op wie reageer jij nu?
 
Reactiescore
358
Oke moment. Dus je stemt op mij omdat ik het apart vind dat iemand snel een claim neerzet op dag 0 als er misschien van de 22 uit te brengen stemmen 2 stemmen op je staan? Ik vraag niet of ze claimt maar waarom ze het doet he. Bizar kort door te bocht om te zeggen dat ik nu degene ben die het verkeerd doet en een claim aan het licht brengt, dat was Team, niet ik ;-).

Zoals ik al eerder zei is het in vraag stellen niet mijn probleem met wat je deed. Het probleem is dat jij anderen oproept om ook te claimen.

Goed, ongepast maar duidelijk. Dus er wordt een ‘jager’ geclaimd kan ik hieruit opmerken? Tegenclaim?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Opvallend. Waarom vraag je dit, in plaats van gewoon zelf alles bij te lezen?


Ik dacht even dat er nog niet veel gepost was. En toen kwam ik kijken en was er meer gepost dan vorig potje dag1. (En wist niet of de helft troll was of niet en dat slaag ik liever over).
 

Deleted User - 487963986

Guest
Zoals ik al eerder zei is het in vraag stellen niet mijn probleem met wat je deed. Het probleem is dat jij anderen oproept om ook te claimen.


Hier ben ik ook wel mee akkoord.
Het zelfde als constant de claim herhalen.

Ik neig wel meer naar killings dan speedee op dit moment.
 
Bovenaan