[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
4
Hoewel ik je keuze toejuich vind ik de reden opmerkelijk. Je hebt eigenlijk gewoon gewacht tot je stem niet meer uitmaakte. Bang om kleur te bekennen?

Nee hoor, helemaal niet. Ik heb gister al aangegeven dat ik waarschijnlijk op jou ging stemmen en dit nu bevestigd. Tussendoor heb ik geen enkele andere naam genoemd of gesugerreerd, dus ik heb van begin af aan op dezelfde kleur gespeeld. Hooguit een beetje terughoudend geweest met moment van stemmen. Maar als onervaren speler leek het me gister onhandig om 36 uur voor de deadline al met een van de eerste BM stemmen te komen.
 
Reactiescore
723
Maar als we dan diezelfde logica gaan gebruiken, vind miketijger heeft ook nog niet zoveel ingebracht? Iemand die toch vaak ook nuchtere analyses maakt!
Snel om te zeggen. We zijn dag 1?
Ik ga dit potje wel proberen veel in te brengen, dat is vorig potje niet gelukt (angst als wolf dan wss)
Ik ben niet iemand die 10k posts in een potje inbrengt, maar we proberen toch 5k dit rondje.

Verder valt mij op dat er erg hard op maligator geduwd werd. Wanneer die storm gaat liggen rakelt dash het allemaal opnieuw op zodat we eigenlijk opnieuw in dezelfde discussie belanden
Akkoord, ik vind het raar dat mensen op activiteit gaan beoordelen op een eerste potje vs een tweede potje als je weet dat ze al meer ingeburgerd is.


*Quote gefixed
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487963986

Guest
Wow eeuhm dit had ik niet verwacht.

Iemand even kan zeggen vanaf welke pagina het interessant begint.
 
Reactiescore
156
Het zint me niet dat er zoveel mensen gelijk beginnen met verdedigen voor een ander.
Zeker in combinatie met de claim van jager. dat kan natuurlijk kloppen, maar dat is ook de meest veilige claim die je kan maken
Een ervaren speler weet dat een jager een goede claim is, die ervaring heeft Maligator niet. Dat kan 2 dingen betekenen wolf die dit heeft ingefluisterd gekregen of daadwerkelijk jager.
Dit zie ik dus als een compliment. Na mijn rol te krijgen en te lezen kwam ik daar snel zelf achter ? Hoef je geen ervaren speler voor te zijn.
 
Reactiescore
1.279
Dit zie ik dus als een compliment. Na mijn rol te krijgen en te lezen kwam ik daar snel zelf achter ? Hoef je geen ervaren speler voor te zijn.
dat je nu al claimt is gewoon slecht gespeeld hoor, je ligt er vanavond waarschijnlijk al uit is mijn vermoeden.
 
Reactiescore
1.014
Huh wat bedoel je juist?
Mohniels gebruikt hij voor een zij, waardoor ik er vanuit ging dat mohniels het over speeder had.
maar dat is dus niet zo.
Het leek daardoor dat mohniels dacht dat speeder claimde. Terwijl speeder dat juist over jij zei.
 
Reactiescore
1.736
Mohniels gebruikt hij voor een zij, waardoor ik er vanuit ging dat mohniels het over speeder had.
maar dat is dus niet zo.
Het leek daardoor dat mohniels dacht dat speeder claimde. Terwijl speeder dat juist over jij zei.

Ik had het niet over speeder. Ik had het over team die hintte naar een rol dus claimde. Tigor haar claim heb ik helemaal niet gezien, wss is die hier ook niet eens geweest.

Volgens mij haal jij personen door elkaar.
 
Reactiescore
4
Ik had het niet over speeder. Ik had het over team die hintte naar een rol dus claimde. Tigor haar claim heb ik helemaal niet gezien, wss is die hier ook niet eens geweest.

Volgens mij haal jij personen door elkaar.

Zoals ik het lees is dat ook wat Candiu nu aangeeft, toch? Jij refereerde naar Team als ''hij''. Team Maligator is een ''zij''. Daarom ging Candiu ervan uit dat je naar Speeder verwees.
 
Reactiescore
4
Ik heb geen idee of team een hij of een zij is. Zal mij ook geen reet kunnen interesseren overigens.

Klopt, boeit ook helemaal niets voor het spel. Maar als ik het zo lees was dat het enige waar de verwarring vandaan kwam. Vandaar dat ik het benoemde.
 
Reactiescore
1.014
Ik had het niet over speeder. Ik had het over team die hintte naar een rol dus claimde. Tigor haar claim heb ik helemaal niet gezien, wss is die hier ook niet eens geweest.

Volgens mij haal jij personen door elkaar.
Lees mijn post dan nogmaals.
Zoals ik het lees is dat ook wat Candiu nu aangeeft, toch? Jij refereerde naar Team als ''hij''. Team Maligator is een ''zij''. Daarom ging Candiu ervan uit dat je naar Speeder verwees.
Klopt.


en door
 
Reactiescore
723
Team Maligator

Is dit het eerste account waar je wvw op dit forum mee speelt? @Team Maligator
Ctrl Alt Delete, eerste wolf. Goede vangst dame en heer.
We gaan niet meer info krijgen. Team was inactief wvw #313 en heeft nu vrij veel gepost al. Toen was ze goedje, nu zie ik een verandering in gedrag dus wellicht slechtje. Op zijn ergst verliezen we iemand die vorig potje inactief was. Je mag ook ctrl stemmen, die is ook wolf.

Edit: slecht naar wolf verandert.
Zoals ik het nu lees is vindt kiling ctrl zekerder als wolf, dus als team wellicht wolfje is, en ctrl ook wolf, waarom team stemmen als je van iemand anders zekerder bent?
 
Reactiescore
338
De discussie van wie wat zei en of het nu hij of zij is, daar kan ik totaal niet in volgen.

Zoals ik het nu lees is vindt kiling ctrl zekerder als wolf, dus als team wellicht wolfje is, en ctrl ook wolf, waarom team stemmen als je van iemand anders zekerder bent?

In de logica dat je daar 'zeker' van bent, met de woorden van antrax ''dat wolf is gevangen", dus kan je beter naar andere al zoeken? Maar ik denk dat team haar hint/claim misschien wel terecht gaat zijn? Want moesten de wolfjes het haar hebben ingefluisterd, dan valt dit toch duidelijk op, aangezien ze nog niet zo ervaren is?
 
Reactiescore
999
Beetje sneu dat iedereen op simeco zit te stemmen als BM omdat hij godbetert één goed potje gespeeld heeft.
Anderzijds vind ik het wel mooi aangezien de BM vaak snel gezien wordt en ik een sterk vermoeden heb dat simeco dit keer wolf is.

Verder bedankt bro speeder, joker en team maligator om toch de juiste beslissing te maken.
 
Reactiescore
1.707
ik ga op ctrl alt delete

Ctrl alt is eigenlijk door meerdere mensen gevangen als wolf op individuele basis aan verdachte posten van zijn kant.
te weten door FAM, Candicute, en mijzelf.

Dit lijkt me voldoende bewijs dat er iets niet pluis is aan zijn speelstijl.
 
Reactiescore
397
Om dat ik jou er iets ver vond in gaan, je wist te zeggen dat ze 7 posts had om 5 dagen.
Iemand die vorig spelletje mee analyses maakte en toen wolf bleek te zijn. Zegt nu bitter weinig..
En ik ga me baseren zoals je eerder zelf zei op misschien nog een foutje dat komt en anders ja op gevoel..
Vond dat miketijger vorig potje ook niet bijzonder veel inbracht, maar goed. Ja, heb vorig potje van Team Maligator er maar even op nageslagen. Dit mag jij ver vinden gaan.
Lol, door te zeggen dat er betere kandidaten zijn wordt dit al een wolven reactie genoemd?
Ik speel sinds een lange tijd weer mee met een potje wvw, laat ik me eerst maar weer eens bewijzen.
In eerste instantie vond ik het interessant en licht verdacht dat Ctrl Alt Delete aangaf geen burgermeester te hoeven zijn. Nu heb ik zijn laatste (?) potten bekeken en hier heeft hij zich ook nooit aangeboden om burgermeester te zijn. Ik heb ondanks dit geen goed gevoel bij Ctrl Alt Delete.

Op dit moment staat mijn stem op Team Maligator. Ik vraag me echter af hoe handig dit is, omdat mocht er een welp inzitten ze toch dood is vanavond. Daarnaast is de kans aanwezig dat ze een goedje meeneemt als ze echt een goedje is. Mocht ze vanavond niet gedood worden door de welp dan lijkt ze me een lynch voor morgen. Hoe denken jullie hierover?
 
Reactiescore
723
In de logica dat je daar 'zeker' van bent, met de woorden van antrax ''dat wolf is gevangen", dus kan je beter naar andere al zoeken? Maar ik denk dat team haar hint/claim misschien wel terecht gaat zijn? Want moesten de wolfjes het haar hebben ingefluisterd, dan valt dit toch duidelijk op, aangezien ze nog niet zo ervaren is?
Tijd moet dit dan ook uitwijzen.

Vond dat miketijger vorig potje ook niet bijzonder veel inbracht,
Op dit moment staat mijn stem op Team Maligator. Ik vraag me echter af hoe handig dit is, omdat mocht er een welp inzitten ze toch dood is vanavond. Daarnaast is de kans aanwezig dat ze een goedje meeneemt als ze echt een goedje is. Mocht ze vanavond niet gedood worden door de welp dan lijkt ze me een lynch voor morgen. Hoe denken jullie hierover?
Op zich heeft ze nooit jager geclaimd en zijn er andere rollen buiten jager die ze kan hebben. (Beul, Slechte beul)
De welp kan nog altijd een foute gok maken in nacht 1.
Dus de vraag is, is ze dan lynch voor dag 3?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Op dit moment staat mijn stem op Team Maligator. Ik vraag me echter af hoe handig dit is, omdat mocht er een welp inzitten ze toch dood is vanavond. Daarnaast is de kans aanwezig dat ze een goedje meeneemt als ze echt een goedje is. Mocht ze vanavond niet gedood worden door de welp dan lijkt ze me een lynch voor morgen. Hoe denken jullie hierover?


Maw jij wilt ze ook graag dood zien? Vreemd...
Ik vind dit eerlijk gezegd bijzonder raar. Het gaat de afgelopen pagina's over niets anders. Maar het valt gewoon steeds in herhaling. Precies of je wilt het extra benadrukken van hej jongens komop deze moet er uit te gevaarlijk voor de slechtjes?

Niet zo zeer dat ik hier Team haar kant kies, maar gewoon het constant naar boven halen van de claim vind ik opmerkelijk.
 
Bovenaan