[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.503
Ik weet overigens niet wat ik van ons Duracell konijn moet vinden, maar ik neig momenteel meer naar wolvengedrag dan algemene drukte.

Waarom verdedigen anderen dan zijzelf haar op dag 1? Het is toch veel logischer om haarzelf te laten reageren zodat we meer informatie vergaren.
Vind die personen dus net zo verdacht.
 
Reactiescore
1.014
Ik snap je hoor, maar ik denk dat tussen die zogenaamde verdedigers ik dan ook zit. Maar niet om die reden.
Ik stoor mij er soms aan hoe mensen over iets kleins “vallen” en dat gaan uitmelken om vervolgens daar veel respons op te krijgen. En die mensen worden dan gevolgd en als heilig verklaard.
 
Reactiescore
1.538
Voel altijd veel overeenkomsten in ons denkgedrag Candicute. Zal na de werkdag eens kijken wat me zoal is opgevallen gister en vandaag.
 
Reactiescore
1.503
Ik snap je hoor, maar ik denk dat tussen die zogenaamde verdedigers ik dan ook zit. Maar niet om die reden.
Ik stoor mij er soms aan hoe mensen over iets kleins “vallen” en dat gaan uitmelken om vervolgens daar veel respons op te krijgen. En die mensen worden dan gevolgd en als heilig verklaard.
Snap ik wel, maar zeg dat dan ipv volop verdedigen.
Voor latere dagen snap ik dat, aangezien er dan meer kennis beschikbaar is maar voor de eerste dag is informatie vergaren belangrijker.
 
Reactiescore
1.014
Ben ik met je eens bappos. Dan ben ik benieuwd wat de bmstemming vandaag gaat doen. Er waren gisteren al veel stemmen, maar nog niet iedereen.

Iemand een lijstje? Anders maak ik hem even. Kijken om wie het gaat en wie dan zn keuze nog moet maken.

@Combino Pastasaus wanneer beginnen die nachten van de wapensmid? Of heb ik ergens over heen gelezen?

Edit: ik
 
Reactiescore
1.014
Ctrl alt delete

om al mee te starten. :)
veel plezier iedereen en...

Halloookes iedereen, na mijn monsterlijke prestatie vorige ronde heb ik besloten om nogmaals een gooi te doen naar het burgemeesterschap!

Stem dus op materlotti voor BM!

materlotti
Veel succes iedereen!

Ik stel me als gebruikelijk weer candidaat als BM. Mijn stem gaat alvast naar Simeco.
Oude nederlandse spelling of verengelst nederlands? :D

Mijn stem gaat naar I like trains.. Ondanks dat hij slechtje was, liet hij zien tijd en aandacht aan het spel te besteden. Hopelijk doet hij dit ook dit potje.
CL want ik heb iets goed te maken.

Succes allemaal
team maligator, ze is overal op discord, dus ik verwacht haar hier ook overal!
Simeco verdient het ja
Materlotti omdat hij gisteren tot besef is gekomen dat Team Maligator een engel is!
Bewezen wolvenvanger anthraxxol
Team Maligator

Is dit het eerste account waar je wvw op dit forum mee speelt? @Team Maligator
Bij deze gaat dan mijn bm stem naar simeco.
Ik heb de vorige potjes niet gevolgd/gespeeld dus weet hoe iedereen heeft gespeeld de afgelopen potjes.
Holaatjes!
Weer een nieuw potje. Leuk! En lekker snel!
Veel plezier allen.
Mijn stem gaat naar simeco

en dit viel mij op toen ik de 4e(!!!) pagina opende..



Er word steeds vaker gezegd, dat een BM als eerste gezienderd wordt. Dus iedereen die zich aanbiedt is een zelfverzekerd goedje (?). En ieder die bedankt...niet?
Team Maligator dat lijkt me duidelijk? Goed, terug van werk ik ga later vanavond even alles bijlezen.

Stem zet ik alvast op m’n bro Materlotti
Ik zie dat veel mensen hun vertrouwen stoppen. In simeco. Dus ik er maar vanuit dat hij een goede bm kan zijn.
Simeco
predator
Heeft vorig potje wel sterk gespeeld.

Simeco wou vorig potje (als wolf dan) geen BM zijn, dus opletten svp.
De 2 potjes hiervoor was Simeco een van de betere spelers. Verder was jij vorig potje ook in de wolvenchat aanwezig en weet je maar al te goed dat Simeco als wolf net geen BM wil zijn. Hij lijkt me dan ook veel makkelijker in te schatten als hij inderdaad wolfje zou zijn dit potje.



Serieus?



Speeder

Je kan het niet duidelijker signaleren aan een eventueel welpje. Get out of here.
2 potjes geleden ging Simeco anders nog goed hard de mist in toen hij Problieeb die alle wolven hele potje lang zat te verdedigen er in te laten en een inactiefje te gaan lynchen waardoor de slechtjes wonnen.

Drm zal mijn BM stem weer naar Materlotti gaan, omdat die altijd goed speelt als goedje (buiten als die vos is).
Helder, als een volslagen idioot spelen is niet altijd even handig en geen argument waarom je geen stemmen zou krijgen.

I like trains. -> Simeco. Ik heb niet het gevoel dat mijn stem anders effect heeft.

@I like trains. Heb jij behalve deze opmerking van Speeder. meer opvallendheden gezien in de afgelopen zeven pagina's?

Ctrl Alt Delete: 1
Materlotti: 1 (zichzelf) 3
Simeco: 6
CL: 1
Team Maligator: 1
Anthrax: 1
Bappos: 1
Predator: 1

@simeco dit keer heb je er om gevraagd, dus ik vertrouw er op dat je ook echt BM wilt worden. Gezien de stemmen gaat het die kant op.
 
Reactiescore
1.279
Ik weet overigens niet wat ik van ons Duracell konijn moet vinden, maar ik neig momenteel meer naar wolvengedrag dan algemene drukte.

Waarom verdedigen anderen dan zijzelf haar op dag 1? Het is toch veel logischer om haarzelf te laten reageren zodat we meer informatie vergaren.
Vind die personen dus net zo verdacht.
dat vond ik gisterenavond dus ook. blij dat ik niet de enige ben met ervaring die het happen van aantal verdacht vind. dank voor de bevestiging.
 
Reactiescore
1.736
Bedankt voor de stem, maar ik denk dat er betere kandidaten zijn:)
Holaatjes!
Weer een nieuw potje. Leuk! En lekker snel!
Veel plezier allen.
Mijn stem gaat naar simeco

en dit viel mij op toen ik de 4e(!!!) pagina opende..



Er word steeds vaker gezegd, dat een BM als eerste gezienderd wordt. Dus iedereen die zich aanbiedt is een zelfverzekerd goedje (?). En ieder die bedankt...niet?

Het valt mij nu op dat dit weer een beetje naar de achtergrond verdwijnt. Candicute lijkt mij hier een wolfje op het spoor.

Verder vind ik dat speeder weer eens als een natte krant speelt. Staat dus hoog op mijn verdachte lijstje.

Team als hij vanavond niet dood is door een welp klopt zijn claim niet en kan het een wolf zijn. Of er zijn geen welpen, maar tot nu toe had bijna ieder potje wel een welp.

Maar voor nu wil ik gaan op Cntrl alt delete.

Als er geen gekke dingen gebeuren laat ik deze stem staan.

Edit: Spelfout verbeterd.
 

DeletedUser17472

Guest
Materlotti: 1 (zichzelf) 3
Eigen roem stinkt

Verder vind ik dat speeder weer eens als een natte krant speelt.
Die leest volgens mij niet eens en zegt maar wat. Speeder is niet te vertrouwen.

Team als hij vanavond niet dood is
Zij

Ik speel sinds een lange tijd weer mee met een potje wvw, laat ik me eerst maar weer eens bewijzen.
Anderen die terugkomen, gaan er volle bak voor, ook voor de bm functie. Onzin dus.


*roep = roem
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.014
Het valt mij nu op dat dit weer een beetje naar de achtergrond verdwijnt. Candicute lijkt mij hier een wolfje op het spoor.

Verder vind ik dat speeder weer eens als een natte krant speelt. Staat dus hoog op mijn verdachte lijstje.

Team als hij vanavond niet dood is door een welp klopt zijn claim niet en kan het een wolf zijn. Of er zijn geen welpen, maar tot nu toe had bijna ieder potje wel een welp.

Maar voor nu wil ik gaan op Cntrl alt delete.

Als er geen gekke dingen gebeuren laat ik deze stem staan.

Edit: Spelfout verbeterd.

Je had meer mogen editen, want speeder claimt niet..maar hij claimt dat Tigor claimt..

Lol, door te zeggen dat er betere kandidaten zijn wordt dit al een wolven reactie genoemd?
Ik speel sinds een lange tijd weer mee met een potje wvw, laat ik me eerst maar weer eens bewijzen.

Fijn dat je er op reageert, maar wel verdacht dat je gelijk na MOhniels doet, terwijl je al eerder bent geciteerd.
Ik vermoed dat dit een onderonsje is?

Gezien MOHniels ook zegt, dat hij nu al vast zijn stem zet, tenzij er wat geks gebeurd.
@mohniels1 wil je je zelf indekken, dat je met terugwerkende kracht dus op een wolfje hebt gestemd en dat jij dus geen wolf kan zijn?
 
Reactiescore
338
Shit ik heb veel gemist. Ik heb even teruggelezen. Ik vind het wel gek dat killings zich zo hard focust op eerdere games?

Maar als we dan diezelfde logica gaan gebruiken, vind miketijger heeft ook nog niet zoveel ingebracht? Iemand die toch vaak ook nuchtere analyses maakt!

Fam heeft duidelijk geleerd uit vorig spelletje en start meteen met deze mooie analyses

Speeder ken ik zo niet, maar ik vind hem raar spelen? Hij zegt dat hij als een volkomen idioot speelt, maar probeert zich dan ineens 'serieus' voor te doen?
 
Reactiescore
397
Ik snap je hoor, maar ik denk dat tussen die zogenaamde verdedigers ik dan ook zit. Maar niet om die reden.
Ik stoor mij er soms aan hoe mensen over iets kleins “vallen” en dat gaan uitmelken om vervolgens daar veel respons op te krijgen. En die mensen worden dan gevolgd en als heilig verklaard.
Het is de eerste dag, we gaan niet iets heel groots krijgen. We moeten op gevoel of op een foutje van iemand afgaan. Het is lastig inschatten of iets een misstap van een wolf is of een eerlijke fout van een burger, maar we moeten iets. Ik ben benieuwd naar jouw stem nu en jouw argumentatie daarbij.
Shit ik heb veel gemist. Ik heb even teruggelezen. Ik vind het wel gek dat killings zich zo hard focust op eerdere games?

Maar als we dan diezelfde logica gaan gebruiken, vind miketijger heeft ook nog niet zoveel ingebracht? Iemand die toch vaak ook nuchtere analyses maakt!

Fam heeft duidelijk geleerd uit vorig spelletje en start meteen met deze mooie analyses

Speeder ken ik zo niet, maar ik vind hem raar spelen? Hij zegt dat hij als een volkomen idioot speelt, maar probeert zich dan ineens 'serieus' voor te doen?
Waarom is dit gek en ga je daarna hetzelfde doen? Waar ga jij je stem op baseren?
 
Reactiescore
1.014
Het is de eerste dag, we gaan niet iets heel groots krijgen. We moeten op gevoel of op een foutje van iemand afgaan. Het is lastig inschatten of iets een misstap van een wolf is of een eerlijke fout van een burger, maar we moeten iets. Ik ben benieuwd naar jouw stem nu en jouw argumentatie daarbij.

Ook helemaal waar. Ik heb nog geen idee, ik wacht even de ontwikkelingen af rondom Ctrl, Mohniels en Speeder.
 
Reactiescore
1.736
Je had meer mogen editen, want speeder claimt niet..maar hij claimt dat Tigor claimt..



Fijn dat je er op reageert, maar wel verdacht dat je gelijk na MOhniels doet, terwijl je al eerder bent geciteerd.
Ik vermoed dat dit een onderonsje is?

Gezien MOHniels ook zegt, dat hij nu al vast zijn stem zet, tenzij er wat geks gebeurd.
@mohniels1 wil je je zelf indekken, dat je met terugwerkende kracht dus op een wolfje hebt gestemd en dat jij dus geen wolf kan zijn?

Ik zet de stem omdat niemand anders het durft? Hiermee lok ik mensen uit en kijk ik wat ze doen. Gaan ze makkelijk mee of niet.
 
Reactiescore
338
Waarom is dit gek en ga je daarna hetzelfde doen? Waar ga jij je stem op baseren?

Om dat ik jou er iets ver vond in gaan, je wist te zeggen dat ze 7 posts had om 5 dagen.
Iemand die vorig spelletje mee analyses maakte en toen wolf bleek te zijn. Zegt nu bitter weinig..
En ik ga me baseren zoals je eerder zelf zei op misschien nog een foutje dat komt en anders ja op gevoel..
 
Reactiescore
4
Vind het trouwens ook maar een zeer verdachte actie van Speeder. Waarom zou je zo nadrukkelijk vragen of iemand nu Jager is nog voor er 1 stemming is geweest. Welke meerwaarde geeft dit voor de goedjes om te weten wie de jager zou zijn?

Enkel voor een welp is dat van grote meerwaarde een rol die ik toevallig vorig potje had. Zie Speeder er zeker voor aan dit trachten te weten te komen ondanks de risico's. Heb hem wel gekkere dingen zien doen in het recente verleden als slechtje zijnde.

Dit is voor mij de grootste opvallendheid tot nu toe. Waarom hier zo op hameren als het voor de goedjes alleen nadelig is als dit bekend wordt? Daarnaast vind ik het tegenargument dat hij altijd als een volslagen idioot speelt niet erg sterk, zeker omdat hij op andere momenten wel serieuze input aanlevert. Ik denk dat mijn lynch stem daarom op Speeder gaat vallen, al blijf ik vooral nog even opletten hier tot die tijd.

Mijn BM stem gaat daarnaast ook naar Simeco. Ik neigde daar gister al naar omdat hij de pot het actiefste begon en op gang trok. Met de huidige tussenstand in de BM verkiezingen heeft het weinig zin om daar nog van af te wijken.
 
Reactiescore
1.804
Okidokes ff snel bijgelezen dus snel mijn eerste bedenkingen. Ik ga straks nog eens opnieuw lezen om het gedetailleerder te bekijken.
Team Magilator probeer een wit voetje te halen bij Materlotti. Ctrl alt delete doet net alsof we hem gisteren nog niet overtuigd hadden om op jou als BM te stemmen, maar stemt daarna alsnog. Jij doet nogal veel moeite het spel op gang te trekken.
Calamus probeert stemmen te ronselen terwijl die het vorige potje veel te vroeg ziener claimde.

Dat voorlopig.
Goede samenvatting van de eerste uren ja dank.
al deze simeco stemmen zijn wel heel vreemd te noemen, zeker als er een veel capabelere kandidaat namelijk mezelf meedoet!

verder @bappos is het heel normaal dat team maligator zo lief doet tegen mij, we zijn namelijk recent goede vrienden geworden
Je speelt al enkele potjes dramatisch dus ik snap heel goed dat mensen op mij stemmen ipv op jou.
Team Maligator dat lijkt me duidelijk? Goed, terug van werk ik ga later vanavond even alles bijlezen.

Stem zet ik alvast op m’n bro Materlotti
Teleurstellend dit?
Ik zie dat veel mensen hun vertrouwen stoppen. In simeco. Dus ik er maar vanuit dat hij een goede bm kan zijn.
Simeco
Hele goede keus.
predator
Heeft vorig potje wel sterk gespeeld.

Simeco wou vorig potje (als wolf dan) geen BM zijn, dus opletten svp.
Oh ja dat klopt! Goed opgemerkt dank.
2 potjes geleden ging Simeco anders nog goed hard de mist in toen hij Problieeb die alle wolven hele potje lang zat te verdedigen er in te laten en een inactiefje te gaan lynchen waardoor de slechtjes wonnen.

Drm zal mijn BM stem weer naar Materlotti gaan, omdat die altijd goed speelt als goedje (buiten als die vos is).
Zucht. Je gaat weer compleet voorbij dat ik er daarvoor 2 wolfjes uithaalde én ongeveer de enige was die doorhad dat nonkel slecht was.

Wat maakt jou dan goedje?


Of bappos iets opgevallen is weet ik niet. Mij valt op dat jij raar speelt, anders dan anders.

??


Waarom team? Ik vind haar irritant spelen. Beetje hyper, maar dat is ze op discord ook.


Wolvenreactie. Zo bleu ben je niet.


Ik had hem gelezen, maar dit staat me meer aan.


Why en why?


Wat bazel jij nu over neutraal? Wvw is puur gevoel


Juist niet. Beter in de luwte blijven als wolf in plaats van zo op de voorgrond.

Ik verdenk simeco, speeder en team op dit moment, maar ik heb nog een dag.

Slaapwel
Je verdenkt mij voor de verandering :smile: zie je zelf ook de rode draad? Mijn rol maakt mij goedje alleszins.En zoals killingsspree terecht opmerkt speel ik helemaal hetzelfde als vorig potje, dus helemaal niet anders dan anders.
Dit is voor mij de grootste opvallendheid tot nu toe. Waarom hier zo op hameren als het voor de goedjes alleen nadelig is als dit bekend wordt? Daarnaast vind ik het tegenargument dat hij altijd als een volslagen idioot speelt niet erg sterk, zeker omdat hij op andere momenten wel serieuze input aanlevert. Ik denk dat mijn lynch stem daarom op Speeder gaat vallen, al blijf ik vooral nog even opletten hier tot die tijd.

Mijn BM stem gaat daarnaast ook naar Simeco. Ik neigde daar gister al naar omdat hij de pot het actiefste begon en op gang trok. Met de huidige tussenstand in de BM verkiezingen heeft het weinig zin om daar nog van af te wijken.
Hoewel ik je keuze toejuich vind ik de reden opmerkelijk. Je hebt eigenlijk gewoon gewacht tot je stem niet meer uitmaakte. Bang om kleur te bekennen?

Verder valt mij op dat er erg hard op maligator geduwd werd. Wanneer die storm gaat liggen rakelt dash het allemaal opnieuw op zodat we eigenlijk opnieuw in dezelfde discussie belanden.
 
Reactiescore
293
Anderen die terugkomen, gaan er volle bak voor, ook voor de bm functie. Onzin dus.
Dit zijn verder jouw woorden.
Ik heb uitgelegd hoe ik er persoonlijk over denk, en dat jij dit afschuift als onzin prima hoor.


Fijn dat je er op reageert, maar wel verdacht dat je gelijk na MOhniels doet, terwijl je al eerder bent geciteerd.
Ik vermoed dat dit een onderonsje is?
Dat ik na MOHniels post is puur toeval, ik heb daar verder niets over te zeggen.
Ik had gisteren niet veel tijd om bezig te zijn met dit potje, vandaar dat ik ook nog niet heb gereageerd op jou.
Gisteravond hebben fam en jij (me opnieuw) geciteerd en daar reageer ik nu dus op.
 
Reactiescore
1.279
Verder valt mij op dat er erg hard op maligator geduwd werd. Wanneer die storm gaat liggen rakelt dash het allemaal opnieuw op zodat we eigenlijk opnieuw in dezelfde discussie belanden.

Het zint me niet dat er zoveel mensen gelijk beginnen met verdedigen voor een ander.
Zeker in combinatie met de claim van jager. dat kan natuurlijk kloppen, maar dat is ook de meest veilige claim die je kan maken
Een ervaren speler weet dat een jager een goede claim is, die ervaring heeft Maligator niet. Dat kan 2 dingen betekenen wolf die dit heeft ingefluisterd gekregen of daadwerkelijk jager.
 
Bovenaan