[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Reactiescore
559
Dat was dus idd mijn gedachte... "en de slechte beul dan?" Fijn dat je het op tijd hebt ingezien.

Ik ga niet meelopen. Ik zie veel stemmen op bapos, op joker en op CL.... Ik ga niet uit rancune meelopen op CL en de andere 2 zie ik niet waarom ze wolf zijn. Van Tigor zie ik het ook niet, maar ik zie het dit potje helemaal niet. Ik moet stemmen, dus sorry Tigor, ik laat hem nog even op je staan, anders mis ik weer mijn stem. Ik ben geneigd om joker te vertrouwen, maar ook dat zou gevoel zijn.
Waarom? Wat heb ik gemist?
Hij zegt ziener te zijn... dat ziener... goed stom van je als er nog een welp in zit.
Nu ja, als CL ziener is, dan zal hij wel lunch worden lijkt me. Ik vind dat hij stom speelt, maar wie ben ik.
joker waarom claim je niet?
Verrassend dit. Morgen alles nog eens lezen.
Fam
je mist dag 1 om te stemmen en dag 2 houd je je buiten de stemming.
verder lijk je het potje niet echt te volgen.
 

DeletedUser17472

Guest
Switch naar jokersbrain zegt niet veel uiteraard.

Waar ik wel steeds zekerder van ben is fam. Die kan gewoon niet als slechtje spelen.


Fam
je mist dag 1 om te stemmen en dag 2 houd je je buiten de stemming.
verder lijk je het potje niet echt te volgen.

Gaan we weer. Ik ga me niet verdedigen, maar ik ben altijd een makkelijk slachtoffer, zeker voor wolven. Het klopt dat ik er niet met mijn hoofd bij ben, maar ik kan er ook geen touw aan vastknopen. Daarnaast ben ik gewoon druk. Ik had donderdag academie en niet in de gaten dat de stemming om 9 uur eindigde (al zou dat niets uitgemaakt hebben want academie duurt tot kwart na 10) Had ik mijn stem niet doorgestreept, dan was er dus niks aan de hand geweest. Dat terwijl die stem net zoveel waard was als op die van tigor op dag 2. In mijn ogen kun je in mijn geval beter stemmen op iemand die geen gevaar loopt dan meelopen met de wolven die duidelijk de stemmingen hebben beïnvloed.

Laila

Simpel omdat lailas stem een meeloopstem is met Dash en er door beiden wel heel makkelijk op mij gegaan wordt omdat mijn gevoel niet was dat joker welp was. Slechts welp, vergeet dat niet. Tussen de jokerstemmers zitten ook wolven, want ze weten immers niet zeker dat hij welp is. En door het verleden vertrouw ik CL niet, dus gisteren ook niet en dat is zijn eigen schuld. Nu wel dit potje. Dus bekijk me aub CL, want ik hoor niet rood te zijn.
 
Reactiescore
559
Gaan we weer. Ik ga me niet verdedigen, maar ik ben altijd een makkelijk slachtoffer, zeker voor wolven. Het klopt dat ik er niet met mijn hoofd bij ben, maar ik kan er ook geen touw aan vastknopen. Daarnaast ben ik gewoon druk. Ik had donderdag academie en niet in de gaten dat de stemming om 9 uur eindigde (al zou dat niets uitgemaakt hebben want academie duurt tot kwart na 10) Had ik mijn stem niet doorgestreept, dan was er dus niks aan de hand geweest. Dat terwijl die stem net zoveel waard was als op die van tigor op dag 2. In mijn ogen kun je in mijn geval beter stemmen op iemand die geen gevaar loopt dan meelopen met de wolven die duidelijk de stemmingen hebben beïnvloed.

Laila

Simpel omdat lailas stem een meeloopstem is met Dash en er door beiden wel heel makkelijk op mij gegaan wordt omdat mijn gevoel niet was dat joker welp was. Slechts welp, vergeet dat niet. Tussen de jokerstemmers zitten ook wolven, want ze weten immers niet zeker dat hij welp is. En door het verleden vertrouw ik CL niet, dus gisteren ook niet en dat is zijn eigen schuld. Nu wel dit potje. Dus bekijk me aub CL, want ik hoor niet rood te zijn.

zo makkelijk is mijn stem op jou niet hoor.
maar ik vind je gewoon heel lauw reageren dit potje.
je maakt af en toe een opmerking om te laten zien dat je er nog bent.
maar het zijn alleen maar opmerkingen. ze dragen niks bij.
en dan ben je weer weg.
je doet verder niks dan maar roepen dat je er niks van snapt en dat je makkelijk target bent.

zoek eens mee dan, wie zijn jouw verdachten en waarom?
 
Reactiescore
1.279
Gaan we weer. Ik ga me niet verdedigen, maar ik ben altijd een makkelijk slachtoffer, zeker voor wolven.

Maar fam, ik ben geen wolfje. En ik ben eigenlijk vrij zeker dat je anders speelt. En niet enkel de eerste dag, ook gisterenmiddag toen je wel in de twdiscord aanwezig was, maar hier afwezig was.

Ik denk dat je gisteren bewust je van de stemming hebt onthouden en bewust op tigor hebt gestemd omdat je al wist dat dit de lunch werd.
 

DeletedUser17472

Guest
Maar fam, ik ben geen wolfje. En ik ben eigenlijk vrij zeker dat je anders speelt. En niet enkel de eerste dag, ook gisterenmiddag toen je wel in de twdiscord aanwezig was, maar hier afwezig was.

Ik denk dat je gisteren bewust je van de stemming hebt onthouden en bewust op tigor hebt gestemd omdat je al wist dat dit de lunch werd.
Dan denk je dat maar. Ik ben gewoon een leerling. En we me niet gelooft, stemt me dan maar weg. Echt de grootste onzin van jullie twee, maar stem mij weg en jullie zijn morgen de volgende. Want iedereen kan dan zien dat ik de waarheid spreek en jullie niet. Ik ben zo klaar met alles.
 
Reactiescore
1.279
Dan denk je dat maar. Ik ben gewoon een leerling. En we me niet gelooft, stemt me dan maar weg. Echt de grootste onzin van jullie twee, maar stem mij weg en jullie zijn morgen de volgende. Want iedereen kan dan zien dat ik de waarheid spreek en jullie niet. Ik ben zo klaar met alles.
Maar wie vind jij dan een wolf fam?
Want je countert nu op laila, maar dan heb ik liever jou dan laila.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Heb je me bekeken want dan zou je dit niet doen. Of is dit weer een Persoonlijke rancune want daar ben je goed in.

@ItsDash nee heb ik niet. Maar ik ben geen wolf. Jullie lynch op mij slaat nergens op.
Als je het potje zou volgen weet je dat ik je niet zou hebben kunnen bekijken beste fam.

Ik ruik een wolfje die verwoede pogingen doet zich te verweren
 

DeletedUser17472

Guest
Dan kap ik nu. Tot het volgende potje. Ik ga mijn energie hier niet insteken. Zonde van mijn tijd. Alles wat ik zeg is niet goed. Succes goedjes.
 

DeletedUser17472

Guest
Wie gaan jullie morgen lynchen, want vandaag staren jullie je blind op mij... kunnen we net zo goed vast naar morgen kijken. En ik stel die vraag aan iedereen.

En vooral waarom... want er staan nu 4 stemmen op mij, zonder goede motivatie. Ik maak me boos en de rest volgt. Prima hoor. Maar als de redenen is dat ik me niet verdedig, dan zijn jullie allemaal blind. Ik ben een leerling... de wolven genieten van jullie domheid.

Ik weet, ik ben net zo'n slechte verliezer als dat Trump is... met dat verschil.... ik ben leerling en Trump is altijd al een wolf geweest.
 
Reactiescore
1.002
Wie gaan jullie morgen lynchen, want vandaag staren jullie je blind op mij... kunnen we net zo goed vast naar morgen kijken. En ik stel die vraag aan iedereen.

En vooral waarom... want er staan nu 4 stemmen op mij, zonder goede motivatie. Ik maak me boos en de rest volgt. Prima hoor. Maar als de redenen is dat ik me niet verdedig, dan zijn jullie allemaal blind. Ik ben een leerling... de wolven genieten van jullie domheid.

Ik weet, ik ben net zo'n slechte verliezer als dat Trump is... met dat verschil.... ik ben leerling en Trump is altijd al een wolf geweest.

Het is nog maar 12:12 dus er kan nog heel veel veranderen, dus ik snap niet dat je nu al zo reageert. Je zou kunnen proberen er eens een wolf zelf uit te vissen, of met een theorie te vissen, of iets anders.

Maar iemand die stopt omdat ze een paar stemmen krijgt, dat vind ik heel triest spel. Erg jammer gewoon.
 

DeletedUser17472

Guest
Het is nog maar 12:12 dus er kan nog heel veel veranderen, dus ik snap niet dat je nu al zo reageert. Je zou kunnen proberen er eens een wolf zelf uit te vissen, of met een theorie te vissen, of iets anders.

Maar iemand die stopt omdat ze een paar stemmen krijgt, dat vind ik heel triest spel. Erg jammer gewoon.
Ik zie het op dit moment niet. En dan kan ik me blindstaren op letters, maar dat schiet niet op.

En aangezien jullie je blindstaren op mij, zal dit een verloren dag zijn voor iedereen.

Ik dacht, ik ga vandaag kijken wat CL doet, het is bewezen goedje. Maar ja, aan hem hebben we op dit moment ook geen ene mallemoer (andere dagen ook niet).

Dus jij kunt mijn reactie triest vinden, die van jullie is niet beter. We maken fam rood zonder redenen, dan kunnen we lachen want fam wordt altijd boos, maar ondertussen ligt het spel stil. Wie speelt er nu triest dan?
 
Reactiescore
338
Gisteren waren er zoveel verschillende verdachte en nu wordt er gewoon easy op fam gestemd?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Ik zie het op dit moment niet. En dan kan ik me blindstaren op letters, maar dat schiet niet op.

En aangezien jullie je blindstaren op mij, zal dit een verloren dag zijn voor iedereen.

Ik dacht, ik ga vandaag kijken wat CL doet, het is bewezen goedje. Maar ja, aan hem hebben we op dit moment ook geen ene mallemoer (andere dagen ook niet).

Dus jij kunt mijn reactie triest vinden, die van jullie is niet beter. We maken fam rood zonder redenen, dan kunnen we lachen want fam wordt altijd boos, maar ondertussen ligt het spel stil. Wie speelt er nu triest dan?
IK stem op jou vamwege je emotionele verdediging en andere speelwijze die anderen zagen. Verder zeg ik niets over je

Jij daarentegen maakt me nu al in 2 posts zwart.

Jij bent degene die triest speelt.
 
Reactiescore
1.707
famdecibel

er is natuurlijk geen enkele grond om haar nog te laten leven. Straks is ze wel wolf nou dan heeft ze ons op deze spelbederfelijke manier in het ootje genomen
 
Bovenaan