Once upon a time in Tides

Reactiescore
1.647
Harstikke mooi voor je dat jij geen gebruik maakt van moraalbrekers, maar in mijn ogen is dit gewoon dom van jezelf? Moraalbrekers maken deel uit van de tactische aspecten van het spel en dit gebeurt al sinds de invoering van het moraal? Daarnaast hebben wij een stambeleid van maximaal 3 per hoofdaccount en hier is ook streng op gehandhaafd, dat kon je ons wel afschilderen als boosters die overmatig gebruik maken van slaafjes maar volgens mij maken wij hier juist veel minder gebruik van als je het vergelijkt met de afgelopen 10 werelden.

Waar is anders moraal voor bedacht in het spel? Is al vaker op werelden discussie gevoerd dat moraal brekers eigenlijk illegaal zijn. Enkel kan tw team er niet tegen optreden en daarom semi geaccepteerd. Maar het verpest elke kans die kleinere accounts hebben tegen grotere accounts. Dus Chapeau dat je dat vind kunnen.
 
Reactiescore
1.962
Waar is anders moraal voor bedacht in het spel? Is al vaker op werelden discussie gevoerd dat moraal brekers eigenlijk illegaal zijn. Enkel kan tw team er niet tegen optreden en daarom semi geaccepteerd. Maar het verpest elke kans die kleinere accounts hebben tegen grotere accounts. Dus Chapeau dat je dat vind kunnen.

Oke man, ga jij maar in je 1tje strijden tegen de hele community die wel gebruikt maakt van moraalbrekers.
 
Reactiescore
1.647
ik ga niet eens de moeite nemen om het te lezen tldr.

maar je gaf gister zelf al aan dat je ons als 1 zag dus waarom ga je nu doen alsof het nieuw voor je is?!

just calm your tits...

Dat wij dat gisteren zo bezagen betekent niet dat je hierdoor niet al eerder enorm voordeel mee pakt en ook dat het door meerdere constant werd ontkend?
 
Reactiescore
358
Je bent wel een grap als je zegt dat het moeilijker is om zo ver uit elkaar te starten als je vervolgens 4 stammen met leden neemt...

Overigens zeer zielig dat jullie zoals ik hier net lees in de wereldafspraken chats dingen tegenhouden door niet te zeggen dat je een premade bent. Terwijl andere zich hier wel netjes mee bezig houden. Zo wil je puur de regels in eigen gewin hebben ipv een mooie wereld.

Jij bent hier de grap beste Björn. Ten eerste is het nét dat tikkeltje moeilijker om met een vaste groep 2 continenten te gaan domineren dan met 1 acount (het jouwe als voorbeeld) 2 continenten kapot te recruteren. Het blijft echter enorm triest dat jij hier een vergelijking blijft maken daar waar er niks te vergelijken valt.

Het zijn twee uitzonderlijke situaties die niet aan elkaar gekoppeld mogen worden. Wij hebben niemand benadeeld bij het oprichten van onze premade, zoals eerder aangehaald wist iedereen perfect wat er verwacht werd van hem/haar en hebben wij verder geen smerige troeven bovengehaald om onze posititie te versterken.

Hoe ik het bij jou zie ben jij naar 24/7 gegaan omdat je een egocentrisch account bent. Een account dat geen uitweg meer zag en dus maar besloot om net als enkele maanden geleden de wereld op zen kop te zetten zodat JOUW account daar toch opvallend veel benefit uit haalt.

Ik zal het anders zeggen, jij dat ons hier bestempeld als zielig, dat is pas zielig want als er 1 account is dat hier in de gehele kwestie best achteraan de rij aanschuift en het kopje naar beneden laat zakken omwille van schaamte, jij dat bent.
 
Reactiescore
15
Waar is anders moraal voor bedacht in het spel? Is al vaker op werelden discussie gevoerd dat moraal brekers eigenlijk illegaal zijn. Enkel kan tw team er niet tegen optreden en daarom semi geaccepteerd. Maar het verpest elke kans die kleinere accounts hebben tegen grotere accounts. Dus Chapeau dat je dat vind kunnen.

Kappen jullie dan ook met mb’s? Nee.Dus stop dan met janken. Aan obs front zie ik er nog zeker 2 liggen..

Als je dit wel accepteerd ben je best hypocriet..
 
Reactiescore
57
Dat is ook niet erg verder, maar om vervolgens wel in een 'normale' stam met 10 (?) leden te stappen is toch niets anders dan wat er in zuid gebeurd?

Ben ik het met je eens! Ik had daar zelf ook weinig over te zeggen.
 
Reactiescore
1.647
Kappen jullie dan ook met mb’s? Nee.Dus stop dan met janken. Aan obs front zie ik er nog zeker 2 liggen..

Als je dit wel accepteerd ben je best hypocriet..

Word naar mijn mening gevraagd? Dus hoe erg wil je verder uit je nek kletsen? Mag toch mijn mening hebben. Veroordeel ik jullie op overmatig mb gebruik? Nee, misschien toch eens moeite nemen mijn post te lezen ipv reageren op reacties van anderen.
 
Reactiescore
15
Word naar mijn mening gevraagd? Dus hoe erg wil je verder uit je nek kletsen? Mag toch mijn mening hebben. Veroordeel ik jullie op overmatig mb gebruik? Nee, misschien toch eens moeite nemen mijn post te lezen ipv reageren op reacties van anderen.

Oke, wat is jouw mening van de stam 12/7?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
How the Tides have turned :biggrin:
 
Reactiescore
50
Jij bent hier de grap beste Björn. Ten eerste is het nét dat tikkeltje moeilijker om met een vaste groep 2 continenten te gaan domineren dan met 1 acount (het jouwe als voorbeeld) 2 continenten kapot te recruteren. Het blijft echter enorm triest dat jij hier een vergelijking blijft maken daar waar er niks te vergelijken valt.

Het zijn twee uitzonderlijke situaties die niet aan elkaar gekoppeld mogen worden. Wij hebben niemand benadeeld bij het oprichten van onze premade, zoals eerder aangehaald wist iedereen perfect wat er verwacht werd van hem/haar en hebben wij verder geen smerige troeven bovengehaald om onze posititie te versterken.

Hoe ik het bij jou zie ben jij naar 24/7 gegaan omdat je een egocentrisch account bent. Een account dat geen uitweg meer zag en dus maar besloot om net als enkele maanden geleden de wereld op zen kop te zetten zodat JOUW account daar toch opvallend veel benefit uit haalt.

Ik zal het anders zeggen, jij dat ons hier bestempeld als zielig, dat is pas zielig want als er 1 account is dat hier in de gehele kwestie best achteraan de rij aanschuift en het kopje naar beneden laat zakken omwille van schaamte, jij dat bent.

Ik stel voor dat iedereen zijn bek eens gaat houden en jullie je ingame wat bewijzen. Stelletje droeftoeters
 
Reactiescore
1.647
Oke, wat is jouw mening van de stam 12/7?

Dat er paar bij ons een MB hebben kan ik ook niet tegenhouden. Veel denken helaas zoals jouw en zelf ben ik er niet van gediend en vind ik het overbodig. Wel komen veel mb uit periode dat er echt het heel zwaar hadden. Wel snap ik dat ze niet daarna zomaar kunnen worden afgeschreven als ze niet meer nodig zijn of ze invloed hebben op de impact van de wereld of onze dominantie in bepaalde gebieden.

Maar dat is mijn mening en bepaal ik zulke dingen (helaas) niet alleen voor de stam.
 
Reactiescore
2.386
Je bent wel een grap als je zegt dat het moeilijker is om zo ver uit elkaar te starten als je vervolgens 4 stammen met leden neemt...

Overigens zeer zielig dat jullie zoals ik hier net lees in de wereldafspraken chats dingen tegenhouden door niet te zeggen dat je een premade bent. Terwijl andere zich hier wel netjes mee bezig houden. Zo wil je puur de regels in eigen gewin hebben ipv een mooie wereld.
Dit klopt gewoon niet. Iedereen was akkoord met het uiteindelijke voorstel, en we gingen nooit doorgaan met een voorstel als niet alle 4 (of 3 zoals jullie het nu zien) partijen hun akkoord gaven. Ook ging ik dit nooit uitspelen om 'betere' wereldafspraken te maken voor Tides, aangezien dat absurd is. Wereldafspraken zijn er om de wereld leuker te maken, niet 1 stam.

Overigens kan Justin beamen dat wij nooit 'vuil' hebben gehandeld tijdens de gesprekken over de wereldafspraken.
 
Reactiescore
1.226
Reactiescore
1.962
Word naar mijn mening gevraagd? Dus hoe erg wil je verder uit je nek kletsen? Mag toch mijn mening hebben. Veroordeel ik jullie op overmatig mb gebruik? Nee, misschien toch eens moeite nemen mijn post te lezen ipv reageren op reacties van anderen.

Dat doe je wel?

1. Hoeveel accounts zijn jullie daadwerkelijk mee gestart? Zijn dit er 10/12? Mooi aantal, maar onderhand hebben alle 4 de verschillende stammen ruim 40 leden geteld. Dus er zijn 2 scenario's:

- Je hebt 28-30 leden gerekruteerd! allemaal spelers in de omgeving waar je anders weerstand van had gehad. Zij zijn uiteindelijk de stam geleaved/geinternt of gedwongen mb geworden. Alle ruimte voor andere serieuze stammen op het noorden heb je in de kiem gesmoord hiermee en zo hebben je heel het noorden kapot gerekruteerd puur om daar snel de overhand te pakken.
- Deze 28-30 leden zijn gestart als mb/boost account met jullie, maar als dit de optie is dan is het nog schofteriger als bovenstaande. Dan doe je een R2W nog voordat de wereld begonnen is.
 
Reactiescore
1.226
Misschien eens teruglezen, antwoord allang gegeven ;)

Even een gewetens vraag, wat vind je dan eigenlijk hypocrieter? Iemand die zegt tegen MB's te zijn maar als vervolgens "een periode we het heel zwaar hebben" dan als leider van een stam toch maar een MB-stam aannemen? Of een stam die zegt max 3 per hoofdaccount en daar streng op toeziet?
 
Reactiescore
15
Dat er paar bij ons een MB hebben kan ik ook niet tegenhouden. Veel denken helaas zoals jouw en zelf ben ik er niet van gediend en vind ik het overbodig. Wel komen veel mb uit periode dat er echt het heel zwaar hadden. Wel snap ik dat ze niet daarna zomaar kunnen worden afgeschreven als ze niet meer nodig zijn of ze invloed hebben op de impact van de wereld of onze dominantie in bepaalde gebieden.

Maar dat is mijn mening en bepaal ik zulke dingen (helaas) niet alleen voor de stam.

Oke, fair.
Dus nu kunnen we met zn alle weer het AF stil houden zoals het voor 2 dagen geleden was?
 
Bovenaan