Once upon a time in Tides

Reactiescore
228
Dat beweert Stan met heel zijn openingspost en de reacties op de andere topics.

Die twee scenario's zijn wat er mogelijk is, bij middenweg doe je beide zaken fout dus is dit zoveel beter?

Gaat om feit dat je ondanks je overmacht nog alles doet om de weg van de minste weerstand zolang mogelijk te bewandelen.

Ook doe je precies wat ik zei, ingaan op de kleine details ipv de grove lijnen gewoon erkennen en toegeven.
Als je denkt dat Stan alleen is met te claimen dat een premade beter is dan r2w dan ben je goed verkeerd.
Het is duidelijk dat als je samen met verschillende accounts in de volledige breedte van de wereld start je 100 keer meer risico neemt dan dat je rustig groeit in een hoekje en dan alle rest wegkaapt uit andere stammen.

Ik zie totaal niet hoe wij de weg van de minste weerstand zouden bewandelen? We zitten met een (ex) gigantische stam in onze rim, dan is het toch gewoon logisch dat je niet op 2 fronten vecht? hetzelfde met AT die fronten met Kaas/Tides nu en Rose, dus kiezen ze voor een fusie met Rose en een NAP met Kaas om hun zaken op orde te krijgen.

Dit is niet makkelijk want ik heb accounts hier voor moeten stilleggen, motivatie verslecht, ruzie over lijnen en dat omdat we met een vijand in onze rug zaten.

Die "overmacht" is trouwens een die we "verdienen" in mijn ogen. We hebben het risico genomen van gespreid te starten en plukken hier nu de vruchten van.

Wat zouden we moeten toegeven? dat een andere stam leeghalen met 2 top 10 accounts beter is dan met accounts op voorhand afspraken maken en alles voor elkaar doen zodat we samen winnen? Het risico bij jullie ligt nochtans vele lager dan bij ons. Kijk naar Fox die early bijna weggespeeld is, de ban van chuchuu. Ik denk dat alle leden van Tides trots mogen zijn op waar we nu staan en dat we er zelf voor gevochten hebben. Ik wou dat ik dit ook van 24 7 kon zeggen want nu heb ik een best wrange nasmaak. En dit ligt niet aan de leden van 24 7...
 
Reactiescore
1.226
Dat beweert Stan met heel zijn openingspost en de reacties op de andere topics.

Ik lees het er niet van af en ga er vanuit dat het met een knipoog geschreven is, als ik voor mijzelf spreek voel ik mij niks beter.

Die twee scenario's zijn wat er mogelijk is, bij middenweg doe je beide zaken fout dus is dit zoveel beter?

Wat is voor jou dan een acceptabele hoeveelheid aan MB's?

Gaat om feit dat je ondanks je overmacht nog alles doet om de weg van de minste weerstand zolang mogelijk te bewandelen.

Ik weet niet waar je "weerstand" aan af wilt meten, maar kijk even naar de OD rang. Lijkt mij persoonlijk niet de minste weerstand.

1603794827050.png

Ook die je precies wat ik zei, ingaan op de kleine details ipv de grove lijnen gewoon erkennen en toegeven.

Dit is natuurlijk een makkelijke, je zegt van te voren dat mensen in gaan op kleine details, vervolgens wordt er inhoudelijk gereageerd en dan gooi je zo'n one-liner er in. Ik zal zeker erkennen dat de pre-made te lang "onzichtbaar" (voor de blinde spelers, volgens mij had iedereen het al wel even door) is geweest. Ik ga niet erkennen dat we vies/laf gespeeld hebben aangezien als ik voor mijzelf en Kaas spreek, wij altijd alles en iedereen eerlijk en oprecht behandeld hebben.
 
Reactiescore
1.647
Ik lees het er niet van af en ga er vanuit dat het met een knipoog geschreven is, als ik voor mijzelf spreek voel ik mij niks beter.



Wat is voor jou dan een acceptabele hoeveelheid aan MB's?



Ik weet niet waar je "weerstand" aan af wilt meten, maar kijk even naar de OD rang. Lijkt mij persoonlijk niet de minste weerstand.

Bekijk bijlage 24202



Dit is natuurlijk een makkelijke, je zegt van te voren dat mensen in gaan op kleine details, vervolgens wordt er inhoudelijk gereageerd en dan gooi je zo'n one-liner er in. Ik zal zeker erkennen dat de pre-made te lang "onzichtbaar" (voor de blinde spelers, volgens mij had iedereen het al wel even door) is geweest. Ik ga niet erkennen dat we vies/laf gespeeld hebben aangezien als ik voor mijzelf en Kaas spreek, wij altijd alles en iedereen eerlijk en oprecht behandeld hebben.

Verslagen tegenstanders (Stammen)
RangStamnaamVerslagen
1 No Life18,51 Mil.
2 Custodes Septentrionum12,27 Mil.
3 Troepenmacht 7510,79 Mil.
4 Wolves8,00 Mil.
5 La Vie en Rose7,05 Mil.
6 Eternal Glory6,94 Mil.
7 HighClass6,94 Mil.
8 The Sith Lords5,94 Mil.
9 stam zonder naam4,14 Mil.
10 Unity3,59 Mil.
11 Alone Together3,53 Mil.
12 Thalassophiles3,50 Mil.


12e volgens tribalwars zelf. Dus weet niet waar verschil zo zit.

Ik ben zelf überhaupt tegen mb's en als ik er al 1 heb dan is het veel. Want hoeveel dominantie wil je hebben om snel gebied te veroveren. Alle mb's werken daarin mee en werken zo als boostaccounts om jouw snel te laten groeien i.p.v. dat je zelf moet knokken en kleinere stammen en spelers de kans geven weerstand te bieden waar het spel en moraal voor bedoelt is.

Ik ga wel zeker op je in zoals je kan zien en baseer zaken niet op gebakken lucht
 
Reactiescore
1.647
Als je denkt dat Stan alleen is met te claimen dat een premade beter is dan r2w dan ben je goed verkeerd.
Het is duidelijk dat als je samen met verschillende accounts in de volledige breedte van de wereld start je 100 keer meer risico neemt dan dat je rustig groeit in een hoekje en dan alle rest wegkaapt uit andere stammen.

Ik zie totaal niet hoe wij de weg van de minste weerstand zouden bewandelen? We zitten met een (ex) gigantische stam in onze rim, dan is het toch gewoon logisch dat je niet op 2 fronten vecht? hetzelfde met AT die fronten met Kaas/Tides nu en Rose, dus kiezen ze voor een fusie met Rose en een NAP met Kaas om hun zaken op orde te krijgen.

Dit is niet makkelijk want ik heb accounts hier voor moeten stilleggen, motivatie verslecht, ruzie over lijnen en dat omdat we met een vijand in onze rug zaten.

Die "overmacht" is trouwens een die we "verdienen" in mijn ogen. We hebben het risico genomen van gespreid te starten en plukken hier nu de vruchten van.

Wat zouden we moeten toegeven? dat een andere stam leeghalen met 2 top 10 accounts beter is dan met accounts op voorhand afspraken maken en alles voor elkaar doen zodat we samen winnen? Het risico bij jullie ligt nochtans vele lager dan bij ons. Kijk naar Fox die early bijna weggespeeld is, de ban van chuchuu. Ik denk dat alle leden van Tides trots mogen zijn op waar we nu staan en dat we er zelf voor gevochten hebben. Ik wou dat ik dit ook van 24 7 kon zeggen want nu heb ik een best wrange nasmaak. En dit ligt niet aan de leden van 24 7...

Hoeveel risico neem je nou daadwerkelijk als je met zoveel hulpjes speelt? Als je stille samenwerkingen er op na houdt en het zo slim kan uitspelen. Hoe verdient is die overmacht dan?

Hoe kom je er trouwens bij dat wij alles wegkapen (jouw woorden), anders hadden wij ook al aan 2x15 leden gezeten. Daarbij is de verhouding rechter als ooit tevoren dat zeggen de feiten gewoon.

Als iemand zwaar onder vuur heeft gelegen is het 24/7 dat bewijzen de cijfers wel, van de noordelijke premade en van Rose constant onder vuur gelegen en uit dit vuur sterk geworden en terug aan het slaan. Hoe erg hebben jullie onder vuur gelegen in verhouding? Massa's van ons gehad en van Rose? Dus hoe is dit ooit te vergelijken. Je hebt kunnen aanvallen constant en zo gevochten maar hoe indrukwekkend was dit nu? Als je wist dat er bijna geen gevaar in de buurt was om je aan te vallen. Zo kan iedereen zwaar offensief spelen en claimen te vechten.
 
Reactiescore
228
Verslagen tegenstanders (Stammen)
RangStamnaamVerslagen
1 No Life18,51 Mil.
2 Custodes Septentrionum12,27 Mil.
3 Troepenmacht 7510,79 Mil.
4 Wolves8,00 Mil.
5 La Vie en Rose7,05 Mil.
6 Eternal Glory6,94 Mil.
7 HighClass6,94 Mil.
8 The Sith Lords5,94 Mil.
9 stam zonder naam4,14 Mil.
10 Unity3,59 Mil.
11 Alone Together3,53 Mil.
12 Thalassophiles3,50 Mil.


12e volgens tribalwars zelf. Dus weet niet waar verschil zo zit.

Ik ben zelf überhaupt tegen mb's en als ik er al 1 heb dan is het veel. Want hoeveel dominantie wil je hebben om snel gebied te veroveren. Alle mb's werken daarin mee en werken zo als boostaccounts om jouw snel te laten groeien i.p.v. dat je zelf moet knokken en kleinere stammen en spelers de kans geven weerstand te bieden waar het spel en moraal voor bedoelt is.

Ik ga wel zeker op je in zoals je kan zien en baseer zaken niet op gebakken lucht
Het verschil zit in het volgende: als FireFox.. ODA heeft gehaald toen ze in Fly zaten telt dit bij Fly en niet bij de nieuwe Stam hier in de ranglijst.

Op TWstats telt hij gewoon alle stats van de leden.
 
Reactiescore
1.226
12e volgens tribalwars zelf. Dus weet niet waar verschil zo zit.

Volgens mij is het verschil dat TW stats de OD rangen bij mekaar op telt, en dat TW zelf alleen de OD pakt die in die stam behaald zijn. Daarmee geeft jouw visualisatie dus eigenlijk een vertekend beeld. Aangezien de OD van de spelers die gejoined zijn vanuit Fly. niet in-game erbij op geteld worden, terwijl die wel degelijk OD behaald hebben. Dus ik snap dat de cijfers die jij gebruikt jou beter uitkomen, maar deze zijn niet waarheidsgetrouw.

Ik ben zelf überhaupt tegen mb's en als ik er al 1 heb dan is het veel. Want hoeveel dominantie wil je hebben om snel gebied te veroveren. Alle mb's werken daarin mee en werken zo als boostaccounts om jouw snel te laten groeien i.p.v. dat je zelf moet knokken en kleinere stammen en spelers de kans geven weerstand te bieden waar het spel en moraal voor bedoelt is.

Oke, als je er zo in staat dan hebben wij volgens jou redenatie inderdaad buitensporig MB gebruik gehad. Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat dit niet het geval is.
 
Reactiescore
50
Als je denkt dat Stan alleen is met te claimen dat een premade beter is dan r2w dan ben je goed verkeerd.
Het is duidelijk dat als je samen met verschillende accounts in de volledige breedte van de wereld start je 100 keer meer risico neemt dan dat je rustig groeit in een hoekje en dan alle rest wegkaapt uit andere stammen.

Ik zie totaal niet hoe wij de weg van de minste weerstand zouden bewandelen?

Die "overmacht" is trouwens een die we "verdienen" in mijn ogen. We hebben het risico genomen van gespreid te starten en plukken hier nu de vruchten van.

Dit is natuurlijk echt regelrechte onzin he. Gespreid starten maar wel gewoon 4 stammen met 10 leden, nou wat een risico, wij zijn helemaal alleen gestart zonder maar enig vooruitzicht, wat moeten wij dan wel niet verdienen? Doe nou alsjeblieft niet alsof jullie een super moeilijke start hebben gehad. 4 stammen starten die achteraf allemaal samen blijken te spelen over 2 continenten verdeeld is gewoonweg makkelijker dan wel in een hoekje starten zonder vooruitzichten, jullie hebben namelijk gewoon een zelfde start gehad als niemand anders hier, maar zelfs met als voordeel dat jullie in een vervroegd stadium niet hoefde te vrezen van 3 andere stammen. En dat jullie dan een stammetje weg hebben gespeeld, chapeau! Maar dat staat (lange na) niet in de verhouding met wat er in zuid is afgevochten.
 
Reactiescore
1.962
Verslagen tegenstanders (Stammen)
RangStamnaamVerslagen
1 No Life18,51 Mil.
2 Custodes Septentrionum12,27 Mil.
3 Troepenmacht 7510,79 Mil.
4 Wolves8,00 Mil.
5 La Vie en Rose7,05 Mil.
6 Eternal Glory6,94 Mil.
7 HighClass6,94 Mil.
8 The Sith Lords5,94 Mil.
9 stam zonder naam4,14 Mil.
10 Unity3,59 Mil.
11 Alone Together3,53 Mil.
12 Thalassophiles3,50 Mil.


12e volgens tribalwars zelf. Dus weet niet waar verschil zo zit.

Ik ben zelf überhaupt tegen mb's en als ik er al 1 heb dan is het veel. Want hoeveel dominantie wil je hebben om snel gebied te veroveren. Alle mb's werken daarin mee en werken zo als boostaccounts om jouw snel te laten groeien i.p.v. dat je zelf moet knokken en kleinere stammen en spelers de kans geven weerstand te bieden waar het spel en moraal voor bedoelt is.

Ik ga wel zeker op je in zoals je kan zien en baseer zaken niet op gebakken lucht

Harstikke mooi voor je dat jij geen gebruik maakt van moraalbrekers, maar in mijn ogen is dit gewoon dom van jezelf? Moraalbrekers maken deel uit van de tactische aspecten van het spel en dit gebeurt al sinds de invoering van het moraal? Daarnaast hebben wij een stambeleid van maximaal 3 per hoofdaccount en hier is ook streng op gehandhaafd, dat kon je ons wel afschilderen als boosters die overmatig gebruik maken van slaafjes maar volgens mij maken wij hier juist veel minder gebruik van als je het vergelijkt met de afgelopen 10 werelden.
 
Reactiescore
15
Kan hier veel woorden aan vuil maken maar eigenlijk zijn er 3 punten die ik gewoon hypocriet/vuil vind, zeker als je kijkt hoe de noordelijke premade zich nu profileert en zichzelf zoveel beter vind als het zuiden.

1. Hoeveel accounts zijn jullie daadwerkelijk mee gestart? Zijn dit er 10/12? Mooi aantal, maar onderhand hebben alle 4 de verschillende stammen ruim 40 leden geteld. Dus er zijn 2 scenario's:

- Je hebt 28-30 leden gerekruteerd! allemaal spelers in de omgeving waar je anders weerstand van had gehad. Zij zijn uiteindelijk de stam geleaved/geinternt of gedwongen mb geworden. Alle ruimte voor andere serieuze stammen op het noorden heb je in de kiem gesmoord hiermee en zo hebben je heel het noorden kapot gerekruteerd puur om daar snel de overhand te pakken.
- Deze 28-30 leden zijn gestart als mb/boost account met jullie, maar als dit de optie is dan is het nog schofteriger als bovenstaande. Dan doe je een R2W nog voordat de wereld begonnen is.

Hoe je het ook wend of keert, de premade heeft puur uit eigenbelang en voor de weg van de minste weerstand gekozen en ervoor gezorgd dat normen plat gerekruteerd werd/gedomineerd werd zonder dat iemand anders maar een kans had met alle extra spelers die gewoon gerekruteerd zijn. Kijk naar de ex Wolves spelers als voorbeelden wat totaal onnodig is geweest, het excuses was dat jullie minderheid waren. Maar zo iemand mag dus zijn afspraken niet nakomen en jullie rekruteren hem dan terwijl eigenlijk al een flinke overmacht hadden (24/7 had op dat moment nog neit Prone of Blacklist gerecruteerd) dus je rekruteert je overmacht naar een nog groter niveau met nog meer overmacht en betere posities. Iets wat jullie dus al sinds het begin van de wereld doen.


2. Hoe durf je überhaupt over de rekruteringsdrang in zuid te praten als je hierboven leest? Zuiden is altijd instabiel geweest omdat er gestreden werd en daardoor stam braken en werden gevormd. Rose was door jullie eigen opzet (de premade) geobsedeerd om voor body te zorgen omdat ze anders zichzelf kansloos achten. Dus dat zuiden zo'n beleid heeft gehanteerd is puur te danken aan jullie.

Dan komt nog meest hypocriete ervan, jullie hebben een NAP met At en leden van jullie premade nemen contact op met zowel Wolves als Rose om nog meer overmacht te creëren en nog minder weerstand te krijgen. Hebben jullie überhaupt weerstand gehad? #12 ODD als stam, met zo'n beleid kan ik wel begrijpen dat accounts als Finit vol off durven te spelen die ook allerlei NAP's weer heeft met een Alexander en zo zijn er nog meer onderlinge afspraken.

Hoe kan je dus spreken dat je beter bent als zuiden en vooral 24/7? Welke wel de gevechten aangaat en elke samenwerking met Rose en At direct afwijst en zo ook nog veel meer recruits.


3. Wat is het toch huichelachtig hoe jullie je hebben opgesteld in de leidingschat op discord over wereldafspraken en het oplossen van conflicten. Door stug vol te houden dat jullie geen premade zijn hebben jullie daar een overmacht gecreëerd qua aantal stemmen. 2 vs 1 vs 1. Want Rose had tenminste nog het respect om eerlijk te zijn over relatie met At om geen extra stemmen te krijgen. Zo konden jullie overal mee zaken blokkeren en makkelijk jullie wil en wet opleggen aan Rose en 24/7.


Op elke manier heeft de noordelijke flutmade geprobeerd op huichelachtige manieren voordelen te pakken tegenover de rest van de wereld. Hoe durf je hier zo'n air aan te nemen en alles wat recht is te verdraaien of je überhaupt nog met het zuiden te bemoeien als bovenstaande feiten voor zich spreken. En dan zal je wel op details straks reageren maar de grove lijnen hiervan kan je niet ontkennen want die zijn onomstotelijk. Wacht al op de aanvallen die straks weer komen op de man.

ik ga niet eens de moeite nemen om het te lezen tldr.

maar je gaf gister zelf al aan dat je ons als 1 zag dus waarom ga je nu doen alsof het nieuw voor je is?!

just calm your tits...
 
Reactiescore
290
Je bent wel een grap als je zegt dat het moeilijker is om zo ver uit elkaar te starten als je vervolgens 4 stammen met leden neemt...

Overigens zeer zielig dat jullie zoals ik hier net lees in de wereldafspraken chats dingen tegenhouden door niet te zeggen dat je een premade bent. Terwijl andere zich hier wel netjes mee bezig houden. Zo wil je puur de regels in eigen gewin hebben ipv een mooie wereld.
 
Reactiescore
57
Als ik namens Mamba Mentality kan spreken zijn wij met 0 hulpjes gestart ;)
Alleen hier en daar contact gehad met spelers die wilden mb'en. Nergens hebben wij spelers gedwongen een MB functie op zich te nemen omdat ze anders de bittere gevolgen zouden proeven.
 
Reactiescore
50
Als ik namens Mamba Mentality kan spreken zijn wij met 0 hulpjes gestart ;)
Alleen hier en daar contact gehad met spelers die wilden mb'en. Nergens hebben wij spelers gedwongen een MB functie op zich te nemen omdat ze anders de bittere gevolgen zouden proeven.

Dat is ook niet erg verder, maar om vervolgens wel in een 'normale' stam met 10 (?) leden te stappen is toch niets anders dan wat er in zuid gebeurd?
 
Bovenaan