Golden Awards

Reactiescore
241
Beste speler:
Indien ik Night Train zijn redenatie zou volgen, dan dient dit AF enkel maar om uit te pakken. Daarom doe ik dit ook gewoon en plaats hier het account Noire. Nee grapje, ik kies voor een bespeler van een account en dat is Laurens aka dragonshield vanwege de mooie vv die hij gedraaid heeft op PP Abuse. Oeps, blijkbaar ook Noire....

Nu even serieus: ik kies voor The American Sniper. Zijn hebben in de beginfase toch wel al bewezen wat in hun mars te hebben en ze hebben geen al te makkelijke ligging. Ben benieuwd hoe dit in de toekomst nog gaat uitpakken!

Beste stam:
Hier heb je 2 keuzes zeker? Voor mij toch Tyrant <3

De beste stam speler:
Misschien een beetje raar dat ik hier Der Stolz der Zukunft plaats omdat deze net in onze stam toegekomen is. Van wat ik kon zien deed hij in Waste alles wat in zijn mars lag om zijn stamgenoten te helpen.

Het grootste ego:
Laurens,
maar hij mag het hebben xxx

Beste leider:
Jordi
, by far... <3 Als ik zie hoeveel tijd hij aan alles besteed als leider zijnde + hoe hij de zaken aanpakt, dikke chapeau man! Die bende kleuters in Tyrant hou je niet zomaar bij elkaar. (Skype leaves uitgesloten dan)

Slechtste leider:
Hier ga ik niemand posten. Denk dat iedereen die deze post pakt wel zijn best doet. Ookal strookt het soms niet met jouw gedachtengang... Daarom is het nog geen slechte leider.

Meest onderschatte stam:
B-up
: mogen ook wel eens vernoemd worden. Zijn toppers! Staan altijd klaar en kunnen eigenlijk ook echt wel een potje TW spelen hoor!

Meest overschatte stam:
Je kan hier volgens mij maar 2 namen plaatsen. Daarom plaats ik hier niemand. Zou niet mooi zijn als ik Salt hier zou plaatsen. Enkel misschien de realiteit dan :biggrin: (grapje voor alle duidelijkheid. Ja, ik voel die Salty posts al komen)

Meest overschatte speler:
Qui Intus Diaboli
: nja, 930K punten en 450K Oda... Aan jullie om er wat aan te doen :)

Meest onderschatte speler:
TheBoneCrusher
aangezien deze toch mooi speelte tegenover Tyrant als ik het goed heb kunnen zien. Ik wens ze alvast succes toe in hun volgende project! Ik ben benieuwd.
Ook The Holy Crusadors plaats ik hier toch. Enkel en alleen al omdat ze VV's deden in Waste en zo probeerden verloren accounts te redden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Vanquisher
: wie wil deze nu niet in de stam hebben? Steekt enorm veel tijd in TW overall maar is ook nog eens keihard bezig met zoveel andere zaken waar anderen niet mee bezig zijn en/of aan denken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Alle spelers die runnen & stabben
: shoutout in special naar Sebas die op Perijn speelde. (Bob en Daan van Perijn zijn toppers!)

Mooiste spelers naam:
Qui Intus Diaboli
: geen idee wat het betekent en ik spreek het ook nooit volledig uit maar ziet er wel mooi uit! (ik zeg altijd: Qui Intus gewoon)

Mooiste stam naam:
Fly, You fools! Gewoon grappig, hou ik wel van :)

Het tofste topic:
Normaliter vind ik dit topic altijd leuk. Jammer genoeg zijn het hier allemaal jankerds op het forum waardoor er hier nauwelijks deftig gepost wordt. Daarbuiten ook gewoon de spotprenten.

Het domste topic:
Top en flopstammen: dit forum is altijd zo subjectief dusja...

Favoriete forum poster:
Iedereen die geen zeik verkoopt. Niemand dus :biggrin:
Grapjee... Ik vind degene die goede spotprenten posten wel nice!

Minst favoriete forum poster:
Theo Walcott
: niet mijn type forumposter. Alsook niet mijn type voetballer sorry!

Mooiste profiel foto van spelers:

1603736221688.png

Mooiste profiel foto van stammen:

1603736293991.png

Mooiste actie van de wereld:

Jammer genoeg te weinig om op te noemen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
REOL
: ben ik nu lief Emile? :$

Meest belovende stam voor de toekomst:
Tyrant
: hebben het niet al te makkelijk gehad door de recruits van Salt maar wij hebben gewoon een actie-reactie gameplay gedaan en zijn nu gewoon back in the game woehoewww (oke hier gaan kutreacties opkomen, danku alvast!)

Grootste blunder:
Mij op Noire plaatsen
. Helemaal geen vrije tijd meer heb ik!

Voor wie heb je nu echt respect:
Jordi
, zoals eerder gezegd. Dat je die bende kleuters wilt leiden (of lijden).

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Een goede tegenstander
: altijd leuk als je wat weerstand hebt :)

Ik wil graag nog meedelen dat:
We hopelijk nu weer on-topic gaan :D
 
Reactiescore
2.064
Misschien handig als je je Tyrant bril afzet voordat je een lijstje maakt.
Je post alleen maar positief over je eigen stam, en kijkt niet naar de rest van de wereld.
 
Reactiescore
447
Normaal geef ik alle GA lijstjes een like, maar dit is gewoon weer puur gepost om reacties uit te lokken. Wat we al paar keer hebben gezien van jouw posts deze wereld.
 
Reactiescore
241
Misschien handig als je je Tyrant bril afzet, voordat je een lijstje maakt.
Je post alleen maar positief over je eigen stam, en kijkt niet naar de rest van de wereld.

Dit is nu net waarom ik jou op die plaats heb gepost. :*

Normaal geef ik alle GA lijstjes een like, maar dit is gewoon weer puur gepost om reacties uit te lokken. Wat we al paar keer hebben gezien van jouw posts deze wereld.

Leuk dat je er ook bij bent.
 
Reactiescore
805
Qui Intus Diaboli: nja, 930K punten en 450K Oda... Aan jullie om er wat aan te doen :)
Inderdaad gewoon veel geluk dat troepen steeds roven zijn van de barbs die we edelen!
Qui Intus Diaboli: geen idee wat het betekent en ik spreek het ook nooit volledig uit maar ziet er wel mooi uit! (ik zeg altijd: Qui Intus gewoon)
Thanks. QID mag ook. ;)
The Devil Inside = Qui Intus Diaboli
So you know :D
 
Reactiescore
2.064
Dit is nu net waarom ik jou op die plaats heb gepost. :*



Leuk dat je er ook bij bent.

Zou leuk zijn als je meer met onderbouwingen komt. Nu zet je gewoon alleen bekende op de beste plek.
Misschien ook eerst analyseren hoe andere spelers spelen?
Een leuk voorbeeld is QID op overschatte speler, omdat zijn ODA laag is.
Waarom is iemand gelijk overschat met een laag ODA, misschien heeft QID het juist slim uitgespeeld en heeft die daarom zoveel punten.
Ik zie ook echter alleen positieve punten over Tyrant, maar geen enkele over Salt.
 
Reactiescore
241
Der Stolz der Zukunft

zeker een goeie stammie ja
laat de helft van zn stam kapot vallen
wat een beste stamgenoot

Staat hoger dan jou op de ODD lijst. Heeft tenslotte genoeg gedaan voor die leden. Als je er zelf niets van terugziet dan is het inderdaad jammer voor hun dat ze hem kwijt zijn. Als leden niet reageren kan je ze niets bieden.
Ook veel liefde voor jou!
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
241
Zou leuk zijn als je meer met onderbouwingen komt. Nu zet je gewoon alleen bekende op de beste plek.
Misschien ook eerst analyseren hoe andere spelers spelen?
Een leuk voorbeeld is QID op overschatte speler, omdat zijn ODA laag is.
Waarom is iemand gelijk overschat met een laag ODA, misschien heeft QID het juist slim uitgespeeld en heeft die daarom zoveel punten.
Ik zie ook echter alleen positieve punten over Tyrant, maar geen enkele over Salt.

Jij ziet er ook de fun niet van in precies. Echt een zuur mens...
 
Reactiescore
454
@IMakeYouHappy

Logisch als waste meer aangevallen is aardappelhoofd dat die meer odd heeft
Wij worden nooit aangevallen dus kunnen ook niet osse
En anders dede we het toch niet want heb liever alles roven

Veder is het gewoon een zielige bedoeling
En konden de andere accies zeker in tyrant spelen als intern heb al.die stamposts wel gezien van hoe goed ze het wel nie met waste voor hadden

Je bent gwn een tyrantbitchje meer niet
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
241
Ik begrijp waarom er niet meer deftig gepost wordt op dit forum. Instant 20 Salt leden waarvan het zout naar beneden druppelt. Mij zie je hier ook niet meer.
 
Bovenaan