Golden Awards

Reactiescore
1.018
Pas maar op, straks reageert Amokro weer omdat je het woord opa gebruikt
 

Deleted User - 487948403

Guest
Ach, welnee. Ben allang blij dat je de tijd hebt genomen om er zo netjes inhoudelijk op in te gaan. Wordt gewaardeerd. :)

Dan krijg je er van mij per stamlid nog eens 1000 pp bij! Geen idee wie je dat overigens hebt horen zeggen, maar die mening deel ik alleszins niet. Ik durf zelfs te stellen dat Waste wellicht zelfs één van de belangrijkere rollen op deze wereld gaat vervullen.

Had het zeker ergens gelezen dus ben het terug gaan zoeken:
Meest overschatte stam: Defect. Zie in veel lijstjes dit toch wel als een onderschatte stam, maar tot nu toe hebben ze enkel dorpenverlies, en zelfs al een aantal spelers. het is natuurlijk niet makkelijk met hun ligging, en veel mindere spelers dan dat er in tryant zit. Ik denk dat ze met dit tempo binnen een maand weg zijn.
Ok, ging toen nog over defect op zich. Denk dat velen zich baseren op de paar tegenslagen en misschien "makkelijke" verliezen die er zijn geweest, dat was gewoon jammer en had zijn redenen. Misschien voor een andere keer om op in te gaan.

Duidelijk. Dan was mijn assumptie foutief, al denk ik dat jij ook wel begrijpt dat het er redelijk toevallig uitziet als buitenstaander die geen inside informatie heeft en het dus voornamelijk op stats moet baseren. Wil hier enkel nog aan toevoegen dat ik respect heb voor de punten die ik even vetgedrukt heb gemaakt in je quote. Getuigt van stamgevoel en karakter die eigenlijk elke stam - met name een dergelijke corestam als Waste! - zou moet hebben, maar waar het 95% van dergelijke stammen aan ontbreekt. Ik zou zeggen; keep it up!

Ja, begrijp ik zeker. En wordt ook niet ontkend dat er bij enkele spelers wel persoonlijk iets is. Maar ook die zijn tijdelijk. Dit is voor iedereen in Waste bijna ook de enige mogelijkheid om niet direct kopje onder te gaan.
Vechten op 2 fronten is in feite mogelijk als je kan switchen, maar als je constant aan beide kanten moet klaar staan wordt je direct overrompelt.
Dat is al gemerkt vandaag ook ook al kon er toch nog geschoven worden.
Denk dat daarom Salt het wel ok vindt om even af te wachten. Maar dat is ook maar een assumptie die ik maak.

Over die diplomatie, ik kan me voorstellen dat, fictief voorbeeld kijkend naar de kaart, een account als ATL een tijdelijke persoonlijke nap zou afspreken om zo te kunnen focussen meer op de rim. Dit is voor hun voordelig en mogelijk voor Waste zodat ze die front troepen weer ergens anders kunnen stationeren, mogelijk bij het front van Salt of ergens anders.
Dit is wat ik bedoelde met mogelijk een interessante positie diplomatie gewijs.
Als Waste! en Tyrant elkaar de hele tijd aanvallen en veel troepen dood gaan dan kan Salt ook binnen swoopen en direct veel overnemen zonder veel te verliezen terwijl ze alles hebben kunnen opbouwen.
Ook al zal Waste het misschien niet halen (please take my PP!), ik denk wel dat diplomatie hier niet te onderschatten is.
Tenzij dit niet gebeurt en dan is het ook gewoon zever dat ik hier heb verteld en zijn we wel binnen een maand weg :D

Ben het met zo goed als ieder punt wel eens eigenlijk en kan me er prima in verplaatsen. In ieder geval complimenten tot hoever jullie het hier al geschopt hebben. Verwacht dat beide partijen nog wel een stevige kluif aan Waste! gaan hebben.

Ben blij dat je je in onze miserie kan inleven :D
 
Reactiescore
1.148
Geef zelf maar het goede voorbeeld, Elkogan!
 
Reactiescore
1.148
Ik ben daar niet gevoelig voor?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik ook niet want er kunnen toch geen negatieve dingen komen over me?
 
Reactiescore
0
""""Er is geen enkele afspraak tussen Waste! en Tyrant of Salt. Ik ben wel geen leiding, maar denk dat dit wel bevestigd kan worden.
Waste! doet er el alles aan om zo lang mogelijk op deze wereld mee te draaien en het zo moeilijk mogelijk te maken voor de andere partijen op dit moment. Zelfs fronten leegzetten als dat moet. Als er massa is aan de ene kant en niet aan de andere, kan je nog proberen te schuiven. En deze massa van Tyrant hadden we al wel verwacht, maar daar zie je dat veel def ook nog niet stacked stond op dat front. ""

Grappig, bij ons lag cartoun3 en die is netjes intern overgenomen door 1 van zijn stam en door Tyrant !!! Hoezo geen afspraken.
Op de overgnomen dorpen waar veel def stond is het dorp 24 punten naar beneden gegaan bij overname en volgens mij is dat alleen het standbeeld die automatisch wegvalt.

Waste wilde veel internen en hebben daarom met ons een NAP willen afsluiten zodat wij cartoun3 niet aan zouden vallen, maar ja wat heb je aan een NAP ?.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Nog 1x zo een opmerking en je ligt er in :cata: Kut ventje!!
 
Bovenaan