[Speeltopic] WvW #314

Reactiescore
534
Laila slechte beul
 

Deleted User - 487974942

Guest
wacht

Materlotti zag wellicht Candiu, Simeco en een goedje
en vervolgens Sule, Nonkel en Joker dus!
Nee? Snoek godverdomme lees eens mijn post aub. Kzweer het, dit is de laatste keer dat ik het zeg.... De volgende die begint over die klote theorie dat materlotti 2 keer gezien heeft krijgt mijn lynchstem.
 
Reactiescore
1.804
Dit veranderd wel e.e.a.

Sule
Hmm. In mijn scenario zou nonkel nog steeds gewoon wolf kunnen zijn, want mijn theorie laat in het midden of materlotti al dan niet meer wist.

maar goed nu weet ik het even helemaal niet meer
 
Reactiescore
1.804
Wellicht Jokersbrain heeft het ermee te maken dat ik hier al een hele dag mijn tijd zit te verdoen met me te verdedigen tegen kulredenen. Daardoor heb ik vandaag idd niet echt kunnen zoeken naar aanwijzingen. Het is goed geweest voor vandaag. Ik zit me hier te weren op theorieën die gebaseerd zijn op aannames en zelfs stellingen die niet kloppen.

Wie roept om mij te beulen, beseft die persoon wel hoe verdacht dat is? Waarom springt niemand daarop? Er bekruipt me het gevoel dat de wolven hier bezig zijn een narratief rond mij op te bouwen dat er niet is.
Even hierop reagerend: je ontwijkt mijn punt. Volgens mijn theorie hadden jij en jokersbrain evenveel kans om wolf te zijn. Raar dan dat jij niet mee gaat op joker aangezien je hem al enkele dagen verdenkt.
Weet nog steeds niet wat ik hiervan moet denken.
 
Reactiescore
534
Ik stel voor dat jullie allemaal op simeco en laila stemmen als ik goede beul blijk te zijn
 
Reactiescore
1.279
ik snap het niet meer? Ik dacht dat een of de ander wolf/slechtje was sws voor jou? Dit is overigens geen aanval ik snap oprecht de denkwijze niet meer of heb het nooit goed begrepen?
Lycanthroop wordt gezien als wolf toch? Dus dan hebben we de zekere wolf nu te pakken.
 
Reactiescore
559
Ik stel voor dat jullie allemaal op simeco en laila stemmen als ik goede beul blijk te zijn
tuurlijk daarom heb ik al 2 wolven eruit gestemd.

ik ga morgen eens op mn gemak terug zitten lezen want ben nu helemaal van het padje af :(
 
Reactiescore
559
Lycanthroop wordt gezien als wolf toch? Dus dan hebben we de zekere wolf nu te pakken.
ja door een ziener toch en niet door n vos.
en hij is geen wolf is een goedje

waar ben jij allemaal mee bezig? :|
 
Reactiescore
1.577
Even hierop reagerend: je ontwijkt mijn punt. Volgens mijn theorie hadden jij en jokersbrain evenveel kans om wolf te zijn. Raar dan dat jij niet mee gaat op joker aangezien je hem al enkele dagen verdenkt.
Weet nog steeds niet wat ik hiervan moet denken.

Ik begreep je theorie sowieso al niet. En heb aangegeven nu eerst Sule eruit te willen stemmen en van de tijd gebruik te maken voort naar aanwijzingen te zoeken.

Er was wat mij betreft niets veranderd ten aanzien van Jokersbrain. Ik vond hem nog steeds verdacht en toen werd uitgegaan van de verkeerde stelling dat materlotti ons drie had gezien, dacht ik dat mijn theorie fout was (want Sule was het slechtje).

Nadien werd dan duidelijk dat de vos Sule niet kon zien, waardoor het wel Jokersbrain moest zijn (zoals ik volgens mij ook benoemd heb). Mijn verdenking verminderde weliswaar toen duidelijk werd dat materlotti wellicht geen slechtje zag. Nu blijkt dus dat ik fout zat.

Maar het is exact omwille van deze twijfel dat ik opperde extra aanwijzingen te zoeken en Sule te lynchen ipv ondoordacht een ander eruit te tiefen.
 
Reactiescore
55
Ik ben ook uitgegaan van ziendende rollen iig eerder dus vos krijgt een ja met een lycantroop ertussen. Maakt het nog extra verwarrend nu
 
Bovenaan