[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Reactiescore
561
Euh, je beweert mij pas vannacht gezien te hebben, maar je stemt al veel Langer op mij?

Ja op dag 1. Toen kon ik nog niet gezien hebben.
En op dag 1 heb ik nonkel jos bekeken omdat ik het vreemd vond dat hij opeens zoveel BM stemmen kreeg.7
Je kan trouwens in mijn posts zien dat ik nonkel enkele keren gelijk geef.
 
Reactiescore
561
Niemand vroeg ook om je claim. Vind het raar je dit zo snel naar buiten komt brengen, zeker met de rol die je hebt. Maargoed, zolang er geen tegenclaim is zullen we dit ofc wel geloven. De lunch zal wel volgen. Voor nu ga ook voor Problieeb.

Omdat jullie allemaal meegaan met de complottheorie van spartelende wolf pr0blieb.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Komaan jokersbrain je vraagt jezelf af waarom arbeitman met die claim komt? De reden is simple: hij is niet de ziener maar de witte wolf.

En dan ga je toch op mij, snappen wie snappen kan
 
Reactiescore
561
Komaan jokersbrain je vraagt jezelf af waarom arbeitman met die claim komt? De reden is simple: hij is niet de ziener maar de witte wolf.

En dan ga je toch op mij, snappen wie snappen kan

Ik ben ook niet de ziener. Ik ben de anthraxxol.

Wat is jouw claim?
 
Reactiescore
3.586
Komaan jokersbrain je vraagt jezelf af waarom arbeitman met die claim komt? De reden is simple: hij is niet de ziener maar de witte wolf.

En dan ga je toch op mij, snappen wie snappen kan

Omdat de kans dat jij wolf bent zowat 100% is. Arbeitman is ofwel wittewolf ofwel de rol Anthraxxol. In beide gevallen heeft hij jouw gezien als wolf. Dus dat is een zerkeheidje.

Dan kunnen wij nog langer observeren of Arbeitman zijn claim klopt of niet.
 
Reactiescore
1.014
Jokersbrain, je maakt je verdacht met je laatste posts.

Je gaat een soort van mee met arbeitman. Jullie antwoorden op elkaar, alsof het gesprek “gepland” is.


Ik hoop op meer mensen online voor ik mijn stem plaats.
 
Reactiescore
3.586
Jokersbrain, je maakt je verdacht met je laatste posts.

Je gaat een soort van mee met arbeitman. Jullie antwoorden op elkaar, alsof het gesprek “gepland” is.

Ben je het niet eens met dit dan: Arbeitman is ofwel wittewolf ofwel de rol Anthraxxol. In beide gevallen heeft hij jouw (problieeb) gezien als wolf. Dus dat is een zerkeheidje.


Toch vrij logische keuze dat ik kies voor zeker een wolfje te pakken ipv mogelijk een wittewolf of mogelijk de rol Anthraxxol eruit te halen.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Arbeitman kan ook gewoon op een niet-wolf gaan als witte wolf?
 
Reactiescore
3.586
Arbeitman kan ook gewoon op een niet-wolf gaan als witte wolf?

Dan kom ik terug op deze onderstaande post:

Als pr0sieeb geen wolf is, stem ik morgen op mezelf. Die telt dubbel.

Dit risico en deze verantwoordelijkheid wil ik nemen als burgemeester.

Ik roep de Anthraxxol ook op om mij te bekijken vannacht.

Hij is zo zeker van zijn zaak om je eruit te krijgen, als je geen wolf bent moet hij maar daad bij woord houden en opzichzelf gaan morgen. Nu ik deze quote erbij haal is het wel weer raar hij oproept om zichzelf te laten zien door de persoon met de rol Anthraxxol wat hijzelf is. Blijft beetje vreemde situatie.
 
Reactiescore
1.014
Het raakt natuurlijk stilaan duidelijk welke rol ik echt heb...
Als jullie tussen de regeltjes lezen weet je het eigenlijk al

Waarom hier dan nog moeilijk over doen?


Ik word door beiden niet overtuigd om wel of niet te stemmen.
 
Reactiescore
3.586
En het lijkt mij niet dat hij op een niet wolf gaat, als hij zo erg overtuigd is van zijn zaak. Hij kan het best komende dagen gaan doen maar niet nu, 1 van jullie 2 is sws wolf dat is een feit. Dus hij hangt sws morgen als jij geen wolf bent.
 
Bovenaan