[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Deleted User - 487974942

Guest
Trouwens arbeitman zijn gestuntel kan niet alleen wijzen of heel veel zelfvertrouwen of voorkennis maar ook op onkunde
 
Reactiescore
561
Nu ja goed,

Aangezien ik geen respect meer krijg van mijn onderdanen na mijn harde werk moet ik dit maar doen. En aangezien blijkbaar niemand van jullie, zelfs de wolven niet, dit doorhebben...

Ik claim de rol Anthraxxol

Dag 1 heb ik Nonkel Jos bekeken omdat hij 2de werd in de BM stemming

Dag 2 bekeek ik Calamus omdat ik het redden van Colombino niet vertrouwde. Uit de posts van Nonkel blijkt dat hij hetzelfde deed.

Dag 3 bekeek ik Colombino omdat Calamus wolf was.

Dag 4 bekeek ik Pr0blieb omdat het duidelijk moest zijn.

Vandaag mijn zogezegde voorkennis.
 
Reactiescore
561
Bij deze word ik vanavond gelunched als pr0blieeb niet de laatste wolf blijkt te zijn.

Stelletje ondankbare onderdanen.
 
Reactiescore
1.014
Bij deze word ik vanavond gelunched als pr0blieeb niet de laatste wolf blijkt te zijn.

Stelletje ondankbare onderdanen.

Waarom hebben de wolven jou niet eerder geluncht dan?, aangezien je al dagen op het goede spoor zit.

Is dat dan onkunde van de wolven ?
 

Deleted User - 487974942

Guest
Amai leuk geprobeerd, je hebt zogezegd enkel wolven en doden gezien? En bovendien waarom heb je niet meer moeite gedaan om nonkel jos te redden van de lynch?

En Waarom vraag je dan alsnog wat ik claim, vraag ik me af?
 
Reactiescore
561
Waarom hebben de wolven jou niet eerder geluncht dan?, aangezien je al dagen op het goede spoor zit.

Is dat dan onkunde van de wolven ?

Wellicht. Waarom denk je dat ik al dagen een lijstje van 3 aan het noemen ben? Ik had gedacht er eergisteren al uit te gaan. Dan konden jullie gewoon het lijstje afgaan.
 
Reactiescore
561
Amai leuk geprobeerd, je hebt zogezegd enkel wolven en doden gezien? En bovendien waarom heb je niet meer moeite gedaan om nonkel jos te redden van de lynch?

En Waarom vraag je dan alsnog wat ik claim, vraag ik me af?

Hoppa, de wolf heeft zich versproken.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Wellicht. Waarom denk je dat ik al dagen een lijstje van 3 aan het noemen ben? Ik had gedacht er eergisteren al uit te gaan. Dan konden jullie gewoon het lijstje afgaan.
Euh, je beweert mij pas vannacht gezien te hebben, maar je stemt al veel Langer op mij?
 
Reactiescore
3.586
Aangezien ik geen respect meer krijg van mijn onderdanen na mijn harde werk moet ik dit maar doen. En aangezien blijkbaar niemand van jullie, zelfs de wolven niet, dit doorhebben...

Niemand vroeg ook om je claim. Vind het raar je dit zo snel naar buiten komt brengen, zeker met de rol die je hebt. Maargoed, zolang er geen tegenclaim is zullen we dit ofc wel geloven. De lunch zal wel volgen. Voor nu ga ook voor Problieeb.
 

Deleted User - 487974942

Guest
What? Omdat ik mij vergis ofdat nonkel lunch of lynch is ben ik wolf?
 
Bovenaan