[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Reactiescore
2.386
@Sule Silmad is het mogelijk om deadlines voor eerste lynch en lunch een dag uit te stellen? Kvind dit opmerkelijk vroeg en ik wil geen random gaan lynchen.
 
Reactiescore
534
@Sule Silmad is het mogelijk om deadlines voor eerste lynch en lunch een dag uit te stellen? Kvind dit opmerkelijk vroeg en ik wil geen random gaan lynchen.

Wat mij betreft prima als het merendeel hiermee akkoord gaat. Laat hieronder allemaal maar even wat weten, dan zal ik later definitief besluit kenbaar maken
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik ben ook wel geschikt als bm.
 
Reactiescore
1.577
WAT LEUK DAT WE WEER KUNNEN WEERWOLVEN

oops, sorry @Mee6 voor caps

Alle gekheid op een stokje, ik ben uiteraard de perfecte BM om het juk van deze debiele modjes van ons af te werpen!!!
 
Reactiescore
560
Ik vind het niet goed om de lynch een dag uit te stellen.
Het is namelijk altijd zo dat je pas kan gaan babbelen eer er doden zijn (met een bepaalde rol dan nog).
Het gezever over BM stemmen heeft nog nooit iets opgebracht bij mijn weten.

Ik weet dat dit dan zoals gewoonlijk uitdraait op blinde stemmen op dag één, ik heb nu ook nog geen gedacht op wie ik zal stemmen vandaag, maar anders zijn het toch maar gewoon blinde stemmen op dag 2...

Dus, op basis hiervan, je wordt niet wijzer van lynch dag uit te stellen, dus niet uitstellen.
 
Reactiescore
1.577
Ik vind het niet goed om de lynch een dag uit te stellen.
Het is namelijk altijd zo dat je pas kan gaan babbelen eer er doden zijn (met een bepaalde rol dan nog).
Het gezever over BM stemmen heeft nog nooit iets opgebracht bij mijn weten.

Ik weet dat dit dan zoals gewoonlijk uitdraait op blinde stemmen op dag één, ik heb nu ook nog geen gedacht op wie ik zal stemmen vandaag, maar anders zijn het toch maar gewoon blinde stemmen op dag 2...

Dus, op basis hiervan, je wordt niet wijzer van lynch dag uit te stellen, dus niet uitstellen.

Tja, je geeft tenminste mensen wel de kans om wat te posten. Je kan daar altijd wel uit leren. En wat deert het nu dat het potje een dag langer duurt? Alleen wolfjes willen niet dat we wijzer worden, dus wellicht is dat de beweegreden voor deze redenering chmegers?
 
Reactiescore
999
Voor mij is chmegers een goedje. Een wolf zou nooit zoveel tijd steken in zo'n risiciovolle post te maken.

Verder dank ik JokersBrain voor de BM stem.

Ten slotte lynch ik Nonkel Jos voor de easy lynchstem op goedje chmegers.
 

DeletedUser17472

Guest
Antraxxol simpelweg omdat hij in niet wvw tijd met me is blijven praten. Wekt toch vertrouwen.
Sorry Simeco, jij had het ook kunnen zijn, maar bij je beoordeling trok je me in twijfel... al zijn we goed bezig die band te herstellen.

CL maak ik rood. Die is niet meer aardig tegen me en nu zegt hij ook niks hier. Als hij raar doet tegen mij, dan hoef ik hem hier ook niet te steunen.
 
Reactiescore
561
Antraxxol simpelweg omdat hij in niet wvw tijd met me is blijven praten. Wekt toch vertrouwen.
Sorry Simeco, jij had het ook kunnen zijn, maar bij je beoordeling trok je me in twijfel... al zijn we goed bezig die band te herstellen.

CL maak ik rood. Die is niet meer aardig tegen me en nu zegt hij ook niks hier. Als hij raar doet tegen mij, dan hoef ik hem hier ook niet te steunen.

Ik zou ook graag blijven praten met jou hoor, maar ik ben niet meer welkom in de chat.

Maar ben het wel eens over CP, die is niet aardig
 
Bovenaan