Top/Flopstammen

Reactiescore
1.019
ik denk dat de wereld gedoemd was om in een 1v1 te eindigen melvin, nog voor die eigenlijk was gestart. Ik vrees dat de rest puur opvullig is
 
Reactiescore
2.064
Farmen is erg overrated en totaal onnodig.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er is niks geboost gister
Maar ja als tyrant het nie lukt word t als boost bestempelt

Het is jouw eigen stamgenoot die het als boost bestempelt:


Ga ik ook niet, ga jou wel wijsmaken dat wij dat niet waren. Stelde enkel dat QID zijn rover scoren legit is. Dat NT ons vervolgens tussen 18.00-20.00 inhaalt door een sprong van 1 miljoen te maken zal indd boosten zijn.
 
Reactiescore
455
Rover en verzamelaar is wel wat anders eh. @xKarKiinos
Verzamelaar kun je namelijk prima om 00:01 zo hoog hebben staan, iets met timen en vooruit zenden.
 
Reactiescore
1.168
Janken over een rover-award, man man man...

Ga je nu commentaar geven op alles wat een Tyrant-lid post?

Ik vind het gewoon jammer om te zien, vind dat niet echt janken. Maar goed. Boosten is het nieuwe Tribalwars tegenwoordig.. :redface:
 
Reactiescore
1.918
maat je hebt het grootste boostaccount van de tw geschiedenis in je stam zitten, ga ff een stukje lopen ofzo?
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
286
Ga je nu commentaar geven op alles wat een Tyrant-lid post?

Ik vind het gewoon jammer om te zien, vind dat niet echt janken. Maar goed. Boosten is het nieuwe Tribalwars tegenwoordig.. :redface:

Boosten is zeker jammer, alleen omdat jij de stats niet kan halen, betekend het niet dat het gelijk boosten is. Boy meets world zijn post is volgens mij hoe het gelopen is.
 
Reactiescore
286
Boy Meers world zegt zelf dat er door nt gebooost is?

Correct dat heeft hij gezegd, maar het begon met de stelling ''zoveel geboost in help''. Omdat NT het geboost heeft, betekend niet dat QID het ook geboost heeft of andere.
Boy Meets World, speelt op QID.
Ik snap zeker dat er kritiek is op het boosten verder hoor, alleen gelijk zeggen dat er veel geboost wordt vind ik dan weer jammer.
 
Reactiescore
222
Correct dat heeft hij gezegd, maar het begon met de stelling ''zoveel geboost in help''. Omdat NT het geboost heeft, betekend niet dat QID het ook geboost heeft of andere.
Boy Meets World, speelt op QID.
Ik snap zeker dat er kritiek is op het boosten verder hoor, alleen gelijk zeggen dat er veel geboost wordt vind ik dan weer jammer.
Ga huilen noob
 
Reactiescore
1.168
Boosten is zeker jammer, alleen omdat jij de stats niet kan halen, betekend het niet dat het gelijk boosten is. Boy meets world zijn post is volgens mij hoe het gelopen is.

Zonder boosten kan ik inderdaad die stats niet halen. Niemand niet, vandaar dat er geboost word ‘Sherlock’.

:redface:
 
Bovenaan