Golden Awards

Reactiescore
416
Beste speler: TimeDoesMatter
Beste stam: Ad.
De beste stam speler:
TimeDoesMatter, draait altijd vvs als je wilt internen!
Het grootste ego:
Speeder. Enige wat ie kan doen is opscheppen en os vragen.
Beste leider: -
Slechtste leider:
-
Meest overschatte stam:
F!x., internen kan iedereen.
Meest onderschatte stam:
Ad. Stilltjes volle rim in handen
Meest overschatte speler:
Acta Non Verba, ff serieus... wanneer gaan jullie keer edels gooien.
Meest onderschatte speler:
Speedyaction
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
-
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Narcissistic Illy, had mij langer laten ppfarmen
Mooiste spelers naam:
TheNightBus
Mooiste stam naam:
Noobs At Work (NAW)
Het tofste topic:
Spotprenten, jammer van de inactiviteit
Het domste topic:
Wereldafspraken? Gaan we voor 3 op een rij?
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers:
Night Train
Mooiste profiel foto van stammen:
F!x.
Mooiste actie van de wereld:
Wereldafspraken rond uni.

Meest belovende speler voor de toekomst:
TimeDoesMatter
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ad.
Grootste blunder:
hier gestart zijn
Voor wie heb je nu echt respect:
The North Remembers
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Iedereen die wilt lullen tijdens t farmen in avond/nacht
 

Deleted User - 487971803

Guest
Meest overschatte stam: F!x., internen kan iedereen.
Ik vind al die lijstjes van Ad. Spelers wel hilarisch imo, goed voor het humor gehalte op het AF :biggrin:

Rimmers die zeggen dat andere stammen overschat zijn. Ook allemaal erg goed onderbouwd en bij elkaar de veren er zo diep mogelijk proberen erin te steken.

Maar wel een leuke poging om het w74 forum actief te houden.
 
Reactiescore
1.380
Ik vind al die lijstjes van Ad. Spelers wel hilarisch imo, goed voor het humor gehalte op het AF :biggrin:

Rimmers die zeggen dat andere stammen overschat zijn. Ook allemaal erg goed onderbouwd en bij elkaar de veren er zo diep mogelijk proberen erin te steken.

Maar wel een leuke poging om het w74 forum actief te houden.

Maak zelf dan een lijstje.

Wat boeit het nou wat iemand erin zet. Het is zijn mening of evt. wat sarcasme en humor erin.
Is toch leuk om te lezen. Je krijgt er geen prijs voor of zo dus lekker boeiend toch.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Maak zelf dan een lijstje.

Wat boeit het nou wat iemand erin zet. Het is zijn mening of evt. wat sarcasme en humor erin.
Is toch leuk om te lezen. Je krijgt er geen prijs voor of zo dus lekker boeiend toch.
Ik zou graag een lijstje maken, maar er is nog echt niks boeiends gebeurt op deze wereld. Geen enkele speler of stam heeft nog wat gepresteerd.

Al moet ik zeggen dat vandaag de actie vanuit planet op method niet verkeerd eruit ziet.

Lijstjes zijn alleen leuk als de meningen wat onderbouwd zijn en niet alleen in elkaars reet veren stoppen of moddergooien is toch?

Maar beetje activiteit is niet verkeerd hier, vandaar de laatste zin.
 
Reactiescore
1.380
Ik zou graag een lijstje maken, maar er is nog echt niks boeiends gebeurt op deze wereld. Geen enkele speler of stam heeft nog wat gepresteerd.

Al moet ik zeggen dat vandaag de actie vanuit planet op method niet verkeerd eruit ziet.

Lijstjes zijn alleen leuk als de meningen wat onderbouwd zijn en niet alleen in elkaars reet veren stoppen of moddergooien is toch?

Maar beetje activiteit is niet verkeerd hier, vandaar de laatste zin.

Daar ben ik het wel mee eens maar soms een kleine sneer is toch ook leuk.

En wou net zeggen hebben nu een 2e stammassa en volgens mij voor de 2e keer een mooi resultaat. Puur teamwork en daar ben ik wel trots op.
Heb al eens in een stam gezeten waar dit onmogelijk zou zijn
 
Reactiescore
416
Ik vind al die lijstjes van Ad. Spelers wel hilarisch imo, goed voor het humor gehalte op het AF :biggrin:

Rimmers die zeggen dat andere stammen overschat zijn. Ook allemaal erg goed onderbouwd en bij elkaar de veren er zo diep mogelijk proberen erin te steken.

Maar wel een leuke poging om het w74 forum actief te houden.
kzou misschien nadenken over je mening als ik weet welk acc je speelt, anders gewoon even stil blijven :)
 

Deleted User - 487971803

Guest
kzou misschien nadenken over je mening als ik weet welk acc je speelt, anders gewoon even stil blijven :)
Of je uberhaupt kan nadenken dat zien we wel aan je lijstje. Verder boeit het me ook niet of je over mijn comment nadenkt.

Het was een algemene tip voor wanneer mensen een lijstje maken, dat een post met wat onderbouwing leuker leest. I.p.v. onzinnig modder gegooi of veren in stamleden te stoppen.
 
Reactiescore
416
Of je uberhaupt kan nadenken dat zien we wel aan je lijstje. Verder boeit het me ook niet of je over mijn comment nadenkt.

Het was een algemene tip voor wanneer mensen een lijstje maken, dat een post met wat onderbouwing leuker leest. I.p.v. onzinnig modder gegooi of veren in stamleden te stoppen.

als je dr zo'n haat aan hebt zet mij op negeer, zie je m ook niet meer :)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik zou graag een lijstje maken, maar er is nog echt niks boeiends gebeurt op deze wereld. Geen enkele speler of stam heeft nog wat gepresteerd.

Al moet ik zeggen dat vandaag de actie vanuit planet op method niet verkeerd eruit ziet.

Lijstjes zijn alleen leuk als de meningen wat onderbouwd zijn en niet alleen in elkaars reet veren stoppen of moddergooien is toch?

Maar beetje activiteit is niet verkeerd hier, vandaar de laatste zin.

Waarom kraak je dan de lijstjes van andere af?
 
Reactiescore
29
Beste speler: Oh velen weten hier wat ze doen! Toch moet ik mijn veertje strippen voor Aritmetic, jeezus wat een kanjers!!


Beste stam: Objectief op de vraag momenteel zou ik ons eigen stam zeggen, Planet, maar dat is ook maar dwaas hé!! F!X & Method zijn zeker evenwaardig, zal mooi clashen worden ;) ;)


De beste stam speler: Toen we nog in f5en zaten, stond DID er altijd voor me klaar, en OSte zonder aarzel iedere clear die men kan uit kwam, love you team did xxx
Honorable mention: Grutte is niet meer, maar mag zeker niet vergeten worden, still going strong on 1 BB dorp! :p


Het grootste ego: Antwan van Arithmetic daar is geen twijfel over mogelijk, wat een man (part 2),

Effe serieus ik wil dit een toffe lijst houden dus vermeld ik maar iemand niet van Method haha jeezu. Hoe werken onze grijse massa's soms right?

Beste leider:

Niet echt contact met mensen buiten de stam, maar We Like turtles ziet er een heel stabiele leider uit (als hij al dan niet de leider is :p) als de stam daar toch van mag afhangen, vanbuiten af gezien :D Go F!x!

Justin bij ons doet het ook Mmmmarvelous, team wow who (Antwan jij kan de pot op xxx)


Slechtste leider: No clue atm


Meest overschatte stam: Als de 3 stammen samenblijven qua mensen; wel tja er zal geen wonder gebeuren en zullen plots ook niet gaan zakken, midgame staat al vrij vast, Al hoewel ik meer actie wil zien van Method, geen pun naar hun toe, kan misschien een mis oordeel zijn.

Niet dat het ooit mogelijk zou zijn om ze te overschatten, maar als solo rimspelertje van +100-200k speel je Robin hood easy weg als je weet wat te doen, definitie van Quantity over Quality.


Meest onderschatte stam: Het gaat hier echt om de stam, Ad Infinitum heeft nog niet echt veel te verduren gehad, dus moet nog bewezen worden, maar zit mooi steady te groeien, je weet maar nooit :) :).

Meest overschatte speler: Hmmm gevaarlijk deze, hierbij zou ik durven Keierholy droppen. Slecht gedeffed met de mogelijkheden die ze hadden van massa Planet, natuurlijk konden er ook factoren zijn buiten tw die hun situatie verergerde, could be true.
Meest onderschatte speler:

Hey buurman! Snake007 is een goed team, top25 zou nooit onderschat moeten worden, met wederzijds respect is het tof heen en terug soms,kleine caps, sneaky times en backtimes, waren soms iets te slordig, en erkennen de skills van het team.

Method heeft er een goed lid zitten.( behalve devotie, honorable mention vergeten hierboven? mopje mopje )

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Coruscant, gewoon eens weten hoe het is, al die geruchten man!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Stabbers en onsportievelingen! duhhhh op w74 nog geen voorbeelden gehad ... LOL


Mooiste spelers naam:

Against All Odds, lekker catchy.

Mooiste stam naam:

Ik heb altijd respect gehad voor mijn noorderburen, en het kan niet typischer dan, 'Oh, Heurlijk!' kan het me gewoon al inbeelden bij bepaalde personen op discord, en vind het hilarisch

Het tofste topic: Golden awards, Spotprentjes

Mooiste profiel foto van spelers:


Panda6Forever, Forthememes!!!
Mooiste profiel foto van stammen:

F5en, Southpark is pure nostalgie

Mooiste actie van de wereld:

Over 15 min geleden de 3 laatste dorpen van devotie nog geyoinked, rang 21 naar 0(nbestaand) reduceren was dus wel vrij succesvol! Go Planet!
Meest belovende speler voor de toekomst:


Meest belovende stam voor de toekomst:
/// IDK

Grootste blunder:


Vergeten dat snake007 degelijk wel skills hebben, jeezus die backtimen te veel haha,

Voor wie heb je nu echt respect:

Planet, en iedere sportieveling in dit spel!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Zowiso mijn Co's Maikel, Wes & Tim,

Als belg boren ze me soms de grond in, and I god damn like it haha, zalige mensen.

& Planet, altijd gezellig en toff karakters aanwezig :D!
_________________________________________________________________________

Veel spelplezier en vele groetjes,
Lawrence van team Wieze2
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
34
Aangezien ik dit een leuke topic vind en niet alleen maar wil azijn zeiken hierbij mijn lijst

Beste speler: Geen idee nog. Komt doordat ik zelf sinds 2013 niet meer speelde en te weinig spelers nog ken.
wel heb ik een super Co gehad maar is helaas gestopt haar naam was voorheen Tijgertje.
Beste stam:
Misschien niet de beste maar wel heel hecht HRLK. Probeer bescheiden te blijven en ik denk dat elke stam hun kwaliteiten bezit.
De beste stam speler:
Tijgertje by far op dit moment. Alles in het belang voor de stam.
Het grootste ego:
HenryFordMustang...tegenwoordig spelend op Against All Odds. Verder no regrets iets Just a game.
Beste leider:
Geen idee maar Harry Steen bezit wel de kwaliteiten om een goede leider te zijn.
Slechtste leider:
Nog niemand
Meest overschatte stam:
F5en
Meest onderschatte stam:
Pasja en onze eigen stam HRLK
Meest overschatte speler:
Nog niet echt een overschatte speler meegemaakt. Wel waar ik vannacht dat die beter waren.
Meest onderschatte speler:
Grommie. Maar helaas snel ontevreden over anderen.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
zo goed als al mijn stamgenoten en van buitenaf ben ik toch nieuwsgierig naar Grommie in zijn goede tijd, thiemo van Kramed nu op Against All Odds (ik maak hier geen vrienden mee binnen onze stam haha) en nog wel een paar waarvan ik goede verhalen lees.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Geen mening over op dit moment
Mooiste spelers naam:
Levitating Rhino
Mooiste stam naam:
heb er geen die bij mij opkomt zo
Het tofste topic:
deze
Het domste topic:
Schandpaal
Favoriete forum poster:
Geen
Minst favoriete forum poster:
Geen
Dikste wannabe op het forum:
Stomme vraag next
Dikste wannabe in het spel:
zijn er genoeg geweest in mij omgeving. Maar 1 sprong eruit King Welldone. En ook nog eens zeer beschoft mijn dochter van 9 te betrekken in zijn frustratie.
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld:
de mooiste moet nog komen denk ik. Maar ik waardeer zijn deff skills. 10 jaar geleden maakte ik zo ook menig speler gek. Dus Thiemo van Kramed we hebben wat te doen gehad naast elkaar maar ik heb altijd gezegd dat het maar een spel is. Vandaar mijn blijk van waardering het was enorm moeilijk doorkomen. Ook al ben je niet enorm goed getest. Nu op Against All Odds. Veel succes.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Als ze terug komt Tijgertje
Meest belovende stam voor de toekomst:
HRLK
Grootste blunder:
ach iedereen maakt beginners fouten
Voor wie heb je nu echt respect:
voor iedereen die het spelletje gewoon met wederzijds respect speelt.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Harry Steen, Tijgertje etc etc. Veel van mijn stamleden. De een wat meer dan de ander.
 
Bovenaan