Golden Awards

Reactiescore
2.878

Deleted User - 487957162

Guest
Ik ben die discord geleaved vanaf ik donut op delete heb gegooid.
Ik heb die dorpen eerst gescout ook, kan ik je bewijzen ook. ;)

Raar, want vanochtend kreeg ik berichten dat jij nog in de discord zat. Ik ben benieuwd of je de overdracht van de dorpen naar brrrt wel netjes hebt gedaan dan.
 
Reactiescore
2.433
Raar, want vanochtend kreeg ik berichten dat jij nog in de discord zat. Ik ben benieuwd of je de overdracht van de dorpen naar brrrt wel netjes hebt gedaan dan.
Doe dan deftig onderzoek ipv een beetje goedkoop modder te komen gooien, misschien kom je dan jouw excuses aanbieden voor het onterecht zwart maken van een account/speler.
 
Reactiescore
2
Jens heeft ons altijd geholpen binnen brrrt. Snipes en deffen. Toen ik hoorde dat hij spion was vroeg ik mij af of dat wel mogelijk was.

Hij heeft niet als spion gespeeld, enkel gaf hij aan gestopt te zijn hij had wel kunnen melden dat hij naar Panda ging dat zou wel netjes zijn geweest.
Verder holleywoodjack was wel een spion voor fix. die hebben we uiteindelijk een lesje geleerd.
 
Reactiescore
1.016
Jens stab.
 
Reactiescore
2
Het ding is wel, Jens had kennis van leden van onze stam en kunnen weten welke dorpen er kwetsbaar bijlagen, ik weet niet of hij deze informatie gebruikt heeft voor eigen gewin, als wij wisten dat hij dus naar panda gegaan was dan hadden wij ook anders opgetreden dan nu.

Panda htpf en brrrt liggen al maanden in conflict en dan stapt hij over naar de vijand om onze dorpen dus te edelen tja das niet echt leuk zou ik zeggen. Dan mag die misschien niet gespioneerd hebben maar verder kan ik het niet waarderen hoe het is afgerond. Spetaa was een leuke speler met maar 1 dorp die we graag binnen de stam hadden die is nu pleiten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.878
Reactiescore
805
Het ding is wel, Jens had kennis van leden van onze stam en kunnen weten welke dorpen er kwetsbaar bijlagen, ik weet niet of hij deze informatie gebruikt heeft voor eigen gewin, als wij wisten dat hij dus naar panda gegaan was dan hadden wij ook anders opgetreden dan nu.

Panda htpf en brrrt liggen al maanden in conflict en dan stapt hij over naar de vijand om onze dorpen dus te edelen tja das niet echt leuk zou ik zeggen.
Mocht ik die intentie hebben zou ik gewoon rustig in de brrrt discord blijven zitten hebben, zou ik men account pas op delete gegooid hebben vanaf brrrt weggespeeld was. Niet men eigen account op delete gooien om dan over te stappen en direct de discord te leaven. :)

Akkoord dat ik maybe had moeten zetten dat ik naar panda ging. maar was op het moment dat ik de discord leavede nog niet zeker naar welk account ik ging.
Ook denk ik dat de mensen die al met mij gespeeld hebben weten dat ik fairplay wel belangrijk vind. :)
 
Reactiescore
1.075
Beste speler: devil in disguise, al meerdere werelden bezig gezien en met samen gespeeld, deze heeft nog nooit echt teleurgesteld en zal het hier ook weer fantastisch doen, zeker nu hij bij Planet hoort is een wereldwinst toch wel weer heel dichtbij.
Beste stam:
Planet, puur omdat hier het minste drama gebeurd, of toch van bekend raakt. Ze lijken me erg stabiel en de juiste recruits en keuzes te maken.
De beste stam speler:
Kan ik niet echt over oordelen, ik weet dat against all odds, wow who, we like turtles, night train, chilli585, demon1234, christa89 en chameleon in het verleden altijd goede stamspelers zijn geweest, maar op deze wereld zal dat nog moeten blijken voor mij persoonlijk.
Het grootste ego: coruscant,
lijkt me niet echt een andere keuze mogelijk.
Beste leider:
leiding Planet, lopen niet echt in de spotlights terwijl ze toch mooi werk lijken te verrichten.
Slechtste leider:
Heer skils, G. is een goede gozer, maar totaal geen leiderstype die zichzelf aan de kant zou zetten voor zn stam.
Meest overschatte stam:
Method, zitten heel veel middelmaatjes in, de stam is hoe dan ook doomed met coruscant aan het roer.
Meest onderschatte stam:
F!x, planet lijkt op voorhand al gewonnen, maar ik denk dat de strijd tussen f!x en planet nog intens zal worden.
Meest overschatte speler:
Coruscant, just because.
Meest onderschatte speler:
Chameleon, rimspeler die nog een heel grote invloed gaat hebben op het verloop van deze wereld.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Chameleon, Against all odds, we like turtles, Illy, Devil in disguise, night train, BABOR, devil1234.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Heer skills, coruscant.
Mooiste spelers naam:
Levitating Rhino
Mooiste stam naam:
Ad infinitum, niet heel origineel, maar soit aan gebrek aan beters.
Het tofste topic:
Golden awards
Favoriete forum poster:
Night train, coruscant (gewoonweg omdat het grappig is hoe on-zelfbewust hij is.)
Mooiste profiel foto van spelers:
149894_large

Mooiste profiel foto van stammen:
147327_large

Mooiste actie van de wereld:
de mooiste acties zullen nog moeten komen, maar method dat een hele stam recruit waarna de helft een paar dagen weer leaved of gekicked werd vond ik wel een mooie.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 

Deleted User - 487957763

Guest
Tis maar hoe je floppen ziet, acc staat er nog steeds allesinds, maar w72 was sws een rare stabwereld toch?
Floppen is niet het verwachte resultaat opleveren. Dat is op 72 zeker weten gebeurt de eerste beste massa lag het account er als een gatenkaas bij. Dat 72 een rare nasmaak heeft door het einde maakt het geen rare stabwereld. Een lange tijd heeft de wereld gewoon een net verloop aan massa's gekend.
 
Bovenaan