[Inschrijftopic] Zevendagelijkse begaafdheidsondervraging

Reactiescore
1.804
wie moet nog? dan kunnen we deze ronde afronden?
 
Reactiescore
999
Je moet in een chatroom met simeco gaan (Discord) en daar stelt hij de vragen. Als hij je gewoon een lijstje doorstuurt kun je natuurlijk gemakkelijk het antwoord opzoeken en dat willen we vermijden :wink:
 
Reactiescore
999
Wat zijn zoal de onderwerpen die aangesneden worden in deze vragen?

Eigenlijk een beetje vanalles, maar voornamelijk echte weetjes. Dan kom je al snel uit bij een combinatie van geografie, film, literatuur, geschiedenis. Eigenlijk allemaal wel haalbare vragen vond ik in deze ronde. Zeker niet gemakkelijk maar wel veel vragen waarbij ik achteraf dacht "verdorie dit had ik kunnen weten".
 
Reactiescore
1.733
Eigenlijk een beetje vanalles, maar voornamelijk echte weetjes. Dan kom je al snel uit bij een combinatie van geografie, film, literatuur, geschiedenis. Eigenlijk allemaal wel haalbare vragen vond ik in deze ronde. Zeker niet gemakkelijk maar wel veel vragen waarbij ik achteraf dacht "verdorie dit had ik kunnen weten".

Film en literatuur weet ik echt helemaaal niks van.


Maar ik wil het wel proberen, heb vanavond pas tijd helaas @simeco
 
Reactiescore
1.804
Ok jongens ik sluit de eerste ondervraging hierbij af. De uiteindelijke score:

  1. @Combino Pastasaus 7,5
  2. @ItsDash 5,66
  3. @materlotti 5,5
  4. @een niet dubieuze naam 5,15
  5. @Speeder. : 5
  6. @Ctrl Alt Delete: 5
  7. @Yube 4,66
  8. @Meister 4,5
  9. @anthraxxol 4,33
  10. @tim010 3,33
  11. @Rob. : 2,5
  12. @bappos : 2,33
  13. @Jo Han 2
  14. simeco 0
De bedoeling is nu om met deze 13 en mezelf verder te gaan. Elke week is iemand anders verantwoordelijk voor het afnemen van de ondervraging. In de begin post zal ik de tussenstand bijhouden.

Deze week wordt de ondervraging opgesteld door Yube. Door tijdsgebrek zal ik hem opnieuw afnemen bij jullie, maar eerst ga ik natuurlijk zelf deelnemen!!
@mohniels1 en @glenn485 mogen zich nog op discord melden wanneer het lukt zodat ze nog kunnen aansluiten!!
 
Reactiescore
999
Bedankt voor de strakke organisatie Simeco en bedankt Yube om de volgende ronde te organiseren.

Kleine vraag: als er iemand alsnog wil deelnemen, bijvoorbeeld onze vriend @Calamus Incendium , kan die dan nog altijd ook jouw quiz afnemen simeco? Of is het definitief voorbij?
 

Deleted User - 487971361

Guest
Ok jongens ik sluit de eerste ondervraging hierbij af. De uiteindelijke score:

  1. @Combino Pastasaus 7,5
  2. @ItsDash 5,66
  3. @materlotti 5,5
  4. @een niet dubieuze naam 5,15
  5. @Speeder. : 5
  6. @Ctrl Alt Delete: 5
  7. @Yube 4,66
  8. @Meister 4,5
  9. @anthraxxol 4,33
  10. @tim010 3,33
  11. @Rob. : 2,5
  12. @bappos : 2,33
  13. @Jo Han 2
  14. simeco 0
De bedoeling is nu om met deze 13 en mezelf verder te gaan. Elke week is iemand anders verantwoordelijk voor het afnemen van de ondervraging. In de begin post zal ik de tussenstand bijhouden.

Deze week wordt de ondervraging opgesteld door Yube. Door tijdsgebrek zal ik hem opnieuw afnemen bij jullie, maar eerst ga ik natuurlijk zelf deelnemen!!
@mohniels1 en @glenn485 mogen zich nog op discord melden wanneer het lukt zodat ze nog kunnen aansluiten!!
Haha, had jij 0 punten? :redface:
 
Bovenaan