[Inschrijftopic] Zevendagelijkse begaafdheidsondervraging

Reactiescore
1.770
Bedankt voor de strakke organisatie Simeco en bedankt Yube om de volgende ronde te organiseren.

Kleine vraag: als er iemand alsnog wil deelnemen, bijvoorbeeld onze vriend @Calamus Incendium , kan die dan nog altijd ook jouw quiz afnemen simeco? Of is het definitief voorbij?
Graag gedaan materlotti!
ik kan hier en daar wel een uitzondering maken (voor glenn en mohniels bvb met wie ik nog geen momentje vond), maar tis niet de bedoeling dat ik regelmatig ondervragingen blijf afnemen
Haha, had jij 0 punten? :redface:
ik ben nu eenmaal niet zo slim?
 

Deleted User - 487971361

Guest
Ik ben vandaag nog wel in staat om wat quizjes af te nemen. Morgen en donderdag niet maar hopelijk heeft Simeco hem dan al gedaan want dan kan daar ook afgenomen worden. En anders pas ergens in het weekend.
 
Reactiescore
447
Ja ik doe zeker nog mee @Yube was vergeten dit topic te volgen en had de uitslag nog niet gezien
 

Deleted User - 487971361

Guest
Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op. Ben er morgenmiddag weer eventjes. Kan ook nog altijd bij Simeco.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Je kunt je melden bij Simeco. Ik heb het druk weer vanaf vandaag.
 
Reactiescore
1.770
ja! sorry yube was er een beetje bij ingeschoten. had het vrijdasgavond willen doen maar toen was ik nogal druk omdat simeco steeds spoorloos blijkt?
beetje nare en onterechte steek dit?
 
Bovenaan