[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

Reactiescore
3.586
Verder wil je niet reageren op waarom je opeens mij verdenkt terwijl je daarvoor mij verdedigde? Je vertoont gewoon verdacht gedrag, dat is de reden waarom ik op je stem... Maar het feit dat je op bappos ook al amper reageerde en nu weer, vind ik gewoonweg zwak of heb je geen poot om op te staan?

Verdacht gedrag is juist wat een wolf niet zal doen vooral niet de eerste dagen. Ik had een theorie over Itsdash ik had easy mijn lynchstem op hem kunnen laten staan maar in plaats daarvan koos ik een standpunt tussen jouw en Materlotti zodat mijn stem een nut zou hebben.

Gegokt en verloren en daarop word ik nu afgerekend. Ik kan niet inhoudelijk op je 'argumenten' ingaan, je zegt ik dingen gefaked breng, wat moet ik daarop antwoorden buiten dat het niet gefaked is?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Verdacht gedrag is juist wat een wolf niet zal doen vooral niet de eerste dagen. Ik had een theorie over Itsdash ik had easy mijn lynchstem op hem kunnen laten staan maar in plaats daarvan koos ik een standpunt tussen jouw en Materlotti zodat mijn stem een nut zou hebben.

Gegokt en verloren en daarop word ik nu afgerekend. Ik kan niet inhoudelijk op je 'argumenten' ingaan, je zegt ik dingen gefaked breng, wat moet ik daarop antwoorden buiten dat het niet gefaked is?
Fair enough, ga je nu wel zeggen waarom je opeens aan mij begon te twijfelen? Of ga je dat deel steeds blijven negeren?
 
Reactiescore
3.586
Verder wil je niet reageren op waarom je opeens mij verdenkt terwijl je daarvoor mij verdedigde? Je vertoont gewoon verdacht gedrag, dat is de reden waarom ik op je stem... Maar het feit dat je op bappos ook al amper reageerde en nu weer, vind ik gewoonweg zwak of heb je geen poot om op te staan?

Ik vertoon altijd verdacht gedrag dus dat is geen argument. Ik kan niets tegen Bappos zijn aantijgingen inbrengen, hoe hij mij afschildert als wolf kan ik van iedereen een wolf maken.
 
Reactiescore
1.014
Heeft iemand een lijstje. Zodat stemmers op een nr 3/4/5 nog kunnen herzien.

en ik even overzichtje wil hebben
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Verdacht gedrag is juist wat een wolf niet zal doen vooral niet de eerste dagen. Ik had een theorie over Itsdash ik had easy mijn lynchstem op hem kunnen laten staan maar in plaats daarvan koos ik een standpunt tussen jouw en Materlotti zodat mijn stem een nut zou hebben.

Gegokt en verloren en daarop word ik nu afgerekend. Ik kan niet inhoudelijk op je 'argumenten' ingaan, je zegt ik dingen gefaked breng, wat moet ik daarop antwoorden buiten dat het niet gefaked is?
"Verdacht gedrag is juist wat een wolf niet zal doen vooral niet de eerste dagen." Hahahahaha wat, waarom is materlotti dan gelyncht?? Die vertoonde verdacht gedrag (anders stem je er toch niet op) en werd dus gelyncht? Je stemt toch altijd op mensen die je verdacht vindt, wat zeg je nu opeens dat wolven nooit verdacht zijn? Waarom stem je dan op mij? Ik begrijp je echt helemaal niet meer...
 
Reactiescore
3.586
Fair enough, ga je nu wel zeggen waarom je opeens aan mij begon te twijfelen? Of ga je dat deel steeds blijven negeren?

Ik twijfel aan iedereen, ik heb je nooit als goedje bestempeld. Ik haalde enkel aan ik niet geloof in de theorie die Nonkel over je had en daarom hier niet in mee wou gaan. Daarom koos ik voor Materlotti omdat hij heel raar speelde, beloofde heel actief te kunnen zijn maar al even spoorloos verdwenen was, jij jezelf niet kon verdedigen door de ban.

Vervolgens blijkt Materlotti geen slechtje omdat hij plots enkele stemmen krijgt (niet alleen door mij) dus mogelijk een reddingsactie voor jouw, logischerwijs kijk ik dan meer richting jouw en worden mijn twijfels groter, twijfels die ik bij iedereen plaats.

Jij wolf, kan dit door gelinkt worden naar een Candiu, pleit dit mij in ieder geval al vrij omdat ik een bepalende stem heb geplaatst op een moment je nog niet zeker de lynch zou worden. Ik ben een goedje, als daarmee andere goedjes mij minder als slechtje zien en meer naar andere kijken is dat een goede zaak.

Ben ik overtuigd dat jij wolf bent, nee totaal niet, maar het is atm het enige spoor waarop ik kan springen, kan verder niet veel opmerken. Wederom zijn de wolven de stilste minst actieve spelers die atm meedraaien zoals zovaak.
 
Reactiescore
3.586
"Verdacht gedrag is juist wat een wolf niet zal doen vooral niet de eerste dagen." Hahahahaha wat, waarom is materlotti dan gelyncht?? Die vertoonde verdacht gedrag (anders stem je er toch niet op) en werd dus gelyncht? Je stemt toch altijd op mensen die je verdacht vindt, wat zeg je nu opeens dat wolven nooit verdacht zijn? Waarom stem je dan op mij? Ik begrijp je echt helemaal niet meer...

Correctie: Verdacht gedrag is wat een goede wolf niet zal doen. Ik stem meestal op de personen die weinig risico in hun spel leggen, eerste dagen kan ik daar weinig mensen mee pakken nog.

Maar het is idd wel een beetje tegenstrijdig moet ik zeggen. En zoals ik al zei, zat ik gisteren met enorme twijfels, ik had geen flauw idee, nog steeds niet overigens.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Ik stem meestal op de personen die weinig risico in hun spel leggen
Maar je verdenkt mij vanwege 1 lynchstem, die ik plaatste om een reactie van fam uit te lokken? Dat is geen risicovolle zet ofzo? Ik denk dat er voldoende anderen hier veel minder risico genomen hebben, maar goed...
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Daarbij zie ik bijna niemand anders, die een lynchstem op mij geplaatst heeft, nu nog iets posten? Wat is dit? Er is niemand gebanned, jullie kunnen allemaal nog praten?

Ook van onze BM @simeco had ik iets meer verwacht?
 
Reactiescore
3.586
Maar je verdenkt mij vanwege 1 lynchstem, die ik plaatste om een reactie van fam uit te lokken? Dat is geen risicovolle zet ofzo? Ik denk dat er voldoende anderen hier veel minder risico genomen hebben, maar goed...

Het gaat tussen jouw en mij atm, de kans langs mijn perspectief dat jij wolf bent ipv mezelf is veel groter. Ik ben niet overtuigd van jouw lynch, maar het is mijn beste schot, als jij wolf blijkt dan pleit dit mezelf vrij en kunnen we richting Candiu gaan kijken. Levert iets op. Sws te laat om nog met een 3de alternatief te komen of iemand moet ons op sleeptouw nemen. Al denk ik dat ik atm de lynch ben dusja.

Sws jammer je hier amper mensen hoort. Kan er slecht tegen als wolven inactief spelen.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Ik vind het makkelijk van de andere spelers om een stem op mij uit te brengen en daarna niets meer te plaatsen, of zelfs online te komen. Op deze manier word ik nog lynch?
 
Reactiescore
1.014
Trek dr stoute schoenen aan en stel samen iemand voor. Wie weet..
 
Reactiescore
1.014
..wordt de rest dan wakker.
 
Reactiescore
1.804
Daarbij zie ik bijna niemand anders, die een lynchstem op mij geplaatst heeft, nu nog iets posten? Wat is dit? Er is niemand gebanned, jullie kunnen allemaal nog praten?

Ook van onze BM @simeco had ik iets meer verwacht?
beetje druk gehad deze avond en heb nu niet de energie om alles bij te lezen vrees ik??
 
Bovenaan