[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

Reactiescore
999
ik neig ook naar miketijger, maar nonkel jos mogen we zeker ook niet uit het oog verliezen. Hij is verdacht stil en iedereen die dit op zijn ban steekt vind ik ook verdacht
 
Reactiescore
1.577
ik neig ook naar miketijger, maar nonkel jos mogen we zeker ook niet uit het oog verliezen. Hij is verdacht stil en iedereen die dit op zijn ban steekt vind ik ook verdacht

Ik ben itt jou wél een hardwerkende Belg, die bovendien monddood werd gemaakt op het moment dat ik wel actief kon zijn. Maar ben benieuwd of je nog argumenten voor kan leggen, want vind dit maar karig?

Waarom vind je anderen die verwijzen naar mijn ban overigens verdacht? Lijkt wel of je dit zelf hebt bekokstoofd om mij en bij uitbreiding iedereen die het aanhaalt een beetje in een slecht daglicht te plaatsen. Ben jij Famdecibel, materlotti?
 
Reactiescore
1.804
Omdat ik een werkmens ben die overdag enkel tijd heeft om kort en krachtige posts te maken en geen stevige argumentatie.

Verder heb ik gisteren pas mijn rol gekregen dus dacht ik dat de deadline voor BM pas vanavond was (wat normaal gezien het geval is) Gisteren was ik heel de dag aan het werk en savonds moest ik tennissen. Ik zie dus ook nu pas dat simeco BM geworden is, iets wat denk ik een goede keuze is.
dus je hebt genoeg gelezen om te zien dat nonkel gemuilkorfd werd maar niet om te zien dat er een BM verkozen werd?
 
Reactiescore
999
dus je hebt genoeg gelezen om te zien dat nonkel gemuilkorfd werd maar niet om te zien dat er een BM verkozen werd?

toen ik op nonkel stemde als lynchtarget wist ik niet dat ie gemuilkorfd was, maar goed, ik ben gewoon zeker dat nonkel wolf is dus volg mij maar allemaal (dit was mijn argumentatie.. volgens candiu moet je niet argumenteren als je zeker bent)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga stemmen op gevoel

Antraxxis

Miketiger

Vraag dus niet naar een redenen, het is gevoel.
 
Reactiescore
1.804
toen ik op nonkel stemde als lynchtarget wist ik niet dat ie gemuilkorfd was, maar goed, ik ben gewoon zeker dat nonkel wolf is dus volg mij maar allemaal (dit was mijn argumentatie.. volgens candiu moet je niet argumenteren als je zeker bent)
je kan onmogelijk zeker zijn dus graag een beter argument aub
 
Bovenaan