Stabers at work?!?

Reactiescore
25
Ben ik de enige die:

Narcissistic Illy 10.08.20 18:39
Ja het is een dynamische wereld.

Wil je een persoonlijke NAP afspreken om Expo aan te pakken?

Shumway 10.08.20 19:03
Dat vind ik prima, zolang we wel wat kunnen afspreken over de edelgebieden. IK ga in feite oostelijk/noordoostelijk.


niet leest als: ik ga ook akkoord met de edelgebieden.
maar als: "ik ga akkoord met nap en wil dan als voorwaarde iets af gaan spreken over edel lijnen."
Wat daarna dus blijkbaar nooit is gedaan?

Ik denk inderdaad dat je de enige bent (naast Illy en zijn maatjes).
Gaan julie nou echt zover dat jullie op deze manier je er onderuit willen lullen? Het is toch fucking obvious dat als ik zeg prima, zolang we iets afspreken over de edellijnen en dan later nog eens zeg prima en de afgesproken edellijnen dan, dat het duidelijk is dat ik die NAP alleen wil als er afspraken zijn over deze edellijnen. Waarom denk je dat Illy dan vlak erna met een kaartje komt...?
Een kaartje waar ik wederom prima op zeg. Dat ik zeg dat ik morgen nog ff kijk op zijn vraag of ik een tegenvoorstel wil doen maakt de eerdere deal niet nietig.

Als voorbeeld: jij wilt je auto aan mij verkopen. Je vraagt "wil je mijn auto kopen?" Ik zeg, prima, zolang er een apk keuring wordt gedaan. Vervolgens stuur je mij een adres van een garage die de apk keuring kan verrichten als voorstel en ik zeg wederom prima. Dan is er naar mij weten een akkoord bereikt.
Hierna geef je aan, maar als je een andere garage die apk wilt laten doen, kun je met een tegenvoorstel komen he? En ik zeg "laat me daar morgen ff naar kijken". Vervolgens kom ik niet met dit tegenvoorstel.
In welke wereld zou dit dan geen mondelinge overeenkomst zijn met een duidelijke voorwaarde??

Vervolgens wordt de apk gedaan bij een ander bedrijf dat naast de genoemde garage ligt, niet conform afspraak. En dan wordt gezegd dat de geneoemde garage een suggestie was en geen afspraak. Want ja, die andere garage was eigenlijk veel logischer. Wel, zo lust ik er nog wel een paar....

Feit is en blijft dat de afspraak is geschonden en de regel in TW is dat dat betekent dat een PBG of NAP op grond daarvan (terecht) onmiddelijk kan komen te vervallen.
En to be honest, als ik nu lees wat deze narcist (doet zijn naam meer dan eer aan) allemaal op papier zet heb ik ook grote spijt dat ik überhaupt met een dergelijk persoon ook maar iets heb afgesproken!
 
Reactiescore
2.508
Matthew bedankt voor de titel en hier mag in de toekomst uiteraard ook op eigen initiatief een topic voor worden gemaakt
 

Deleted User - 487971522

Guest
Is er nou wel of geen akkoord gegeven op dat edelkaartje? Zo niet, dan zou je zeggen dat er niet eens een PBG is want wie maakt er nou afspraken zonder edellijnen? En zo wel, dan verbreekt illy zijn eigen gemaakte kaartje.
 
Reactiescore
25
Inderdaad... Als er conform zijn argument nooit een afspraak was over de edellijnen, kan hij ook niet zeggen dat de NAP al wel in was gegaan. Volgens mij als stammen onderling een BG bespreken zijn de edellijnen ook altijd een cruciaal onderdeel en gaat het BG pas in als hier akkoord op is.

Ik heb Narcist eerder een paar hele duidelijke vragen gesteld, maar daar heeft hij helaas nooit op geantwoord..., i.e.:

1. Heb ik onze PBG geschonden volgens jou? En zo ja, op grond van welke afspraak?
2. Wat was/waren mijn voorwaarde(n) voor de PBG?
3. Was er volgens jou een edellijn afgesproken?
 
Reactiescore
372
En ja hoor de stabber houdt zich niet aan de opzegtermijn en stuurt zijn eerste aanvallen. Hij heeft toch een manier voor zichzelf gevonden om deze stab te verantwoorden. Maar geloof mij, dat vergeten wij niet.
 
Reactiescore
25
Het is heel duidelijk voor mij.
Volgens Illy is er nooit een akkoord bereikt. Dat geeft hij meermaals aan. Dus dan kun je niet zeggen dat de NAP al wel was in gegaan.

En als hij hier nu toch wel op terug komt en aangeeft dat er een akkoord was op de edellijnen, dan heeft HIJ deze geschonden. En dan kan hij anderen voor vies spel betichten, maar hij neemt het zelf niet zo nauw met afspraken.

Ik heb dit openlijk eerst ter discussie gesteld, dat vind ik iets anders dan stabben, dat is iemand ongemerkt een mes in de rug steken. Velen zijn het met mij eens en heb dit ook nog eens juridisch gecheckt met een werkelijke casus, en ik sta gewoon volledig in mijn recht.

Dit is trouwens ook nog wel leuk om te zien hoe Illy te werk gaat:

Narcissistic Illy 30.07.20 23:15
Het zal vast allemaal duidelijk worden binnenkort.

We wouden je om een gunst vragen, we willen graag wat dorpen helemaal noord in de rim pakken om deff te maken. Moeten alleen dan 2x een tussenjumpdorpje hebben. Dus zeg maar een dorp dat toevallig leegstaat dat we even kunnen overnemen om gauw een treintje te maken en een verder dorp over te nemen.

We mogen 1 van Bogaert gebruiken, zouden we ook 1 van jou mogen ‘lenen’ duurt vermoedelijk 1 dag ofzo, dan krijg je hem gewoon weer terug.


Zou echt op zijn!

Shumway 30.07.20 23:20
Waar in het noorden zou dat zijn dan?

Narcissistic Illy 30.07.20 23:22
Zo ver noord als je maar kan bedenken, in dat continent daar. Gaan we alleen wat deffdorpjes maken om front te stacken

Narcissistic Illy 30.07.20 23:25
You okay with that? Begreep toch dat we gaan samenwerken om wereldwinst te pakken dus

Shumway 31.07.20 00:28
Ik zal morgen wel ff kijken

Narcissistic Illy 31.07.20 00:48
Yes, ik neem morgenavond dat dorpje van Bogaert even tijdelijk over en zet daar dan een treintje gauw neer

Narcissistic Illy 31.07.20 13:31
En??? :)

Shumway 31.07.20 19:12
Wanneer is dat BG formeel tussen onze stammen dan?

Narcissistic Illy 31.07.20 19:50
Zodra Heer Skils joint, alles staat al op papier.

Zodra Gerard terug is van vakantie wordt alles in gang gezet.

Narcissistic Illy 31.07.20 19:50
Je kan me op mijn woord geloven en het anders navragen aan Gerard (Skils) of zijn broer.

Narcissistic Illy 31.07.20 19:51
Heb je anders discord?

Shumway 01.08.20 14:33
Heer Skils joint? Bedoel je dat hij overstapt naar jullie stam?

Narcissistic Illy 01.08.20 17:58
Heb je discord, ik moet telkens een dag op een PM wachten, dat is vervelend...

Shumway 01.08.20 19:32
Ik heb geen discord nee en ik antwoord mijn PM's op grond van urgentie.
Dit is voor jou urgent maar er zit voor mij geen enkele urgentie of voordeel aan to be honest. Ik wil best een keer een gunst verlenen aan een BG, maar ondanks dat jij dit zegt heb ik nog verder niets bevestigd gezien over hte fiet dat er een BG zou zijn.

Narcissistic Illy 01.08.20 20:14
Zal ik Gerard even vragen of hij jou een PM wil sturen?

Shumway 01.08.20 21:29
Ja dat lijkt met het beste ja

Narcissistic Illy 01.08.20 21:36
Topppp

Narcissistic Illy 02.08.20 18:20
Heeft die al wat van zich laten horen?

Shumway 03.08.20 01:48
Ja klopt, maar is allemaal nog wel een beetje vaag.
Kun je eens de coords geven van de dorpen die je wil gaan edelen in de noord Rim?

Narcissistic Illy 03.08.20 05:43
Rond deze bb de dorpen: [COORD]565|406[/COORD]

Narcissistic Illy 03.08.20 05:45
Jouw 021 zou het laatste stapje zijn. Dan mag jij onze 117 hebben.

Shumway 03.08.20 12:38
Ja en daar gaat het dus mis, want die barbs liggen binnen mijn edellijnen.
Je kunt heel duidelijk zien welke richting ik op groei, richting noordoost. Als jij daar een cluster bouwt leg je me volledig vast.

Shumway 08.08.20 11:42
Ik zie dat je je er weinig van hebt aangetrokken en alsnog in mijn edelrichting aan het edelen bent...?

Shumway 08.08.20 11:44
Je kunt ook meer noordelijk gaan, je legt mij en The Riddler op deze manier straks helemaal vast...
Als wij nu deze zusterstam moeten gaan vormen is het vrij normaal als je ook een beetje met ons rekening houdt.

Narcissistic Illy 08.08.20 12:59
Ikzie het inderdaad, gaan stuk verder naar links.

Shumway 08.08.20 13:08
Ok top

Narcissistic Illy 08.08.20 15:54
Ja geen probleem, sommige dorpjes zijn idd iets tever naar onder. Plan is om echt volledig noord noord te edelen. Dus no worries. We houden wel even contact!

Al eerder zou meneer echt volledig noord gaan edelen.. uhu... vervolgens ook toen "per ongeluk" lager edelen en dan nu claimen dat dat zijn cluster is.
Kijkt uzelf maar even op de kaart waar meneer heeft geclusterd.
Dit was dus ook de hele reden voor mij om een duidelijke afspraak over edellijnen te maken.

De enige die echt baat heeft bij deze NAP is Illy, zodat hij lekker ongestoord kan uitbouwen daar, totdat hij sterk genoeg is om hoogstwaarschijnlijk de NAP weer op te zeggen met mij. Ik ben niet op m'n achterhoofd gevallen... En nu aangeven dat er geen akkoord is over de edellijnen maar wel een akkoord is op de NAP en de opzegtermijn is natuurlijk ridicuul en zegt hij alleen maar omdat hij daarbij gebaat is.

Ik speel dit spel al 13 jaar en heb helaas ook dingen zien veranderen. Ik ga nu op mijn streep staan en sta volledig in mijn recht. Either way was er geen overeenkomst of er was een overeenkomst die is gebreached, wat de overeenkomst per direct opzegbaar maakt.
 
Reactiescore
372
Het is heel duidelijk voor mij.
Volgens Illy is er nooit een akkoord bereikt. Dat geeft hij meermaals aan. Dus dan kun je niet zeggen dat de NAP al wel was in gegaan.

En als hij hier nu toch wel op terug komt en aangeeft dat er een akkoord was op de edellijnen, dan heeft HIJ deze geschonden. En dan kan hij anderen voor vies spel betichten, maar hij neemt het zelf niet zo nauw met afspraken.

Ik heb dit openlijk eerst ter discussie gesteld, dat vind ik iets anders dan stabben, dat is iemand ongemerkt een mes in de rug steken. Velen zijn het met mij eens en heb dit ook nog eens juridisch gecheckt met een werkelijke casus, en ik sta gewoon volledig in mijn recht.

Ik kan mezelf wel blijven herhalen mr. Stabber Shumway maar jij weet heel goed als geen ander dat je een toneelstukje speelt om van een NAP af te komen. We hadden een NAP afgesproken nooit voorwaarden voor edellijnen. Je was een goed gemutste meneer, maar zodra je NAW joinde veranderde de toon. Je hebt het telkens over dat velen met je eens zijn maar dat is onzin, degenen die het met je eens zijn, zijn of je stamgenoten die ineens op het AF posten of je BG of mensen die gewoon uberhaupt wat tegen F!x hebben en op de trein willen springen. W74 zal iig voor jou de boeken in gaan als Stabber Shumway. Succes met die bb'tjes noord, dorpen op een eerlijke manier pakken is zo veel leuker.

Vraag trouwens maar aan jullie maatje NecrenomicoN hoe wij met stabbers omgaan ;)
1597400952060.png
 
Reactiescore
2.064
Ik kan mezelf wel blijven herhalen mr. Stabber Shumway maar jij weet heel goed als geen ander dat je een toneelstukje speelt om van een NAP af te komen. We hadden een NAP afgesproken nooit voorwaarden voor edellijnen. Je was een goed gemutste meneer, maar zodra je NAW joinde veranderde de toon. Je hebt het telkens over dat velen met je eens zijn maar dat is onzin, degenen die het met je eens zijn, zijn of je stamgenoten die ineens op het AF posten of je BG of mensen die gewoon uberhaupt wat tegen F!x hebben en op de trein willen springen. W74 zal iig voor jou de boeken in gaan als Stabber Shumway. Succes met die bb'tjes noord, dorpen op een eerlijke manier pakken is zo veel leuker.

Vraag trouwens maar aan jullie maatje NecrenomicoN hoe wij met stabbers omgaan ;)
Bekijk bijlage 22501

Denk dat de meningen wel erg zijn verdeeld wie de stab nou heeft gepleegd, dus trek niet te snel conclusies dat JIJ gelijk heb en het stabber shumway is. Beetje hypocriet verhaal namelijk om zo alles naar je eigen hand toe te zetten.
 
Reactiescore
5
Is Narcissistic Illy niet de persoon die met iedereen pbg's afsluit en ze opzegt wanneer het hun het beste uitkomt? Ik heb van een vriend ook horen zeggen dat het acc mb's achter NAW aan het schooien is, maar echt letterlijk iedereen aanspreekt. Nu krijgen ze wat weerstand en beginnen ze te janken over alles en nog wat? Misschien moet je stam hoppen naar NAW zodat je geen aanvallen meer krijgt, blijkbaar ben je toch goed in stam hoppen als ik je stats bekijk.

W74 is echt een joke :p
 
Reactiescore
1.647
Ik kan mezelf wel blijven herhalen mr. Stabber Shumway maar jij weet heel goed als geen ander dat je een toneelstukje speelt om van een NAP af te komen. We hadden een NAP afgesproken nooit voorwaarden voor edellijnen. Je was een goed gemutste meneer, maar zodra je NAW joinde veranderde de toon. Je hebt het telkens over dat velen met je eens zijn maar dat is onzin, degenen die het met je eens zijn, zijn of je stamgenoten die ineens op het AF posten of je BG of mensen die gewoon uberhaupt wat tegen F!x hebben en op de trein willen springen. W74 zal iig voor jou de boeken in gaan als Stabber Shumway. Succes met die bb'tjes noord, dorpen op een eerlijke manier pakken is zo veel leuker.

Vraag trouwens maar aan jullie maatje NecrenomicoN hoe wij met stabbers omgaan ;)
Bekijk bijlage 22501

31-7 werd er al over samenwerking gesproken die eigenlijk al rond was.... Daarom ook jump voor safe ...

Maar was geen samenwerking toen gevraagd werd....
 
Reactiescore
1.380
Ik kan mezelf wel blijven herhalen mr. Stabber Shumway maar jij weet heel goed als geen ander dat je een toneelstukje speelt om van een NAP af te komen. We hadden een NAP afgesproken nooit voorwaarden voor edellijnen. Je was een goed gemutste meneer, maar zodra je NAW joinde veranderde de toon. Je hebt het telkens over dat velen met je eens zijn maar dat is onzin, degenen die het met je eens zijn, zijn of je stamgenoten die ineens op het AF posten of je BG of mensen die gewoon uberhaupt wat tegen F!x hebben en op de trein willen springen. W74 zal iig voor jou de boeken in gaan als Stabber Shumway. Succes met die bb'tjes noord, dorpen op een eerlijke manier pakken is zo veel leuker.

Vraag trouwens maar aan jullie maatje NecrenomicoN hoe wij met stabbers omgaan ;)
Bekijk bijlage 22501


Je kan mij niet zeggen dat je trots bent om een noob en inactief account op te rollen hahaha dat is echt een grap.

Heeft overigens niks met dit topic te maken maar je kwam er zelf mee.

Necro is een prima gast maar TW spelen kunnen ze gewoon niet dus zo moeilijk is dat niet om hem weg te spelen.

Daarbij is er nou wel of geen akkoort?
Volgens Illy niet dus hoe kan hij dan shumway stabber noemen?
 
Reactiescore
25
@Illy:
Het enige dat jij doet is het woord stabber blerren in de hoop dat ‘ie wordt opgepakt. De grootste stabber ben je eigenlijk zelf. Zoals uit de correspondentie blijkt wilde je een jumpdorp van mij lenen om een cluster in de meest noordelijke regione te starten. Vervolgens ga je doodleuk barbs edelen in mijn edelrichting.

Nu wijk je van een kaartje af met een door jou voorgestelde edellijn. En iedere keer is het PER ONGELUK of is het ineens geen voorstel meer maar een schets. JIJ bent degene die alles in je eigen voordeel zit te twisten. Uit alles blijkt dat je onbetrouwbaar bent en er geen afspraken met jou kunnen worden gemaakt. Ik kan het blijven herhalen, maar iedereen die begrijpend kan lezen kan uit de correspondentie tussen ons opmaken dat ik duidelijke afspraken wilde over die edellijnen bij het aangaan van enige vorm van samenwerking. Dus er is formeel nooit een akkoord bereikt.

En dat de tone of voice veranderde was op het moment dat jij je (wederom) niet aan de afspraken hield, niet op het moment dat ik NAW joinde.

Oh, en als je denkt mij te impressen met een speler die je hebt weggewerkt, dan zal ik ook nog even in mijn statistiekjes duiken.
 
Reactiescore
634
Kenmerken @Narcissistic Illy

Narcisten hebben een diepgeworteld patroon van grootheidsgevoelens die tot uiting komen in fantasie of gedrag. Wanneer je een narcist bent, heb je een grote behoefte aan bewondering vanuit je omgeving. Je hebt zelf echter weinig empathie voor deze omgeving.
Een narcistische persoonlijkheidsstoornis begint tijdens de vroege volwassenheid. Een narcistische persoonlijkheidsstoornis komt tot uiting in tenminste vijf van de onderstaande kenmerken.
Kenmerken narcist
  • Een overgewaardeerd gevoel van belangrijkheid. Je overdrijft je prestaties of je talent. Je verwacht behandeld te worden alsof je boven alles en iedereen staat, ook al is hier geen daadwerkelijke aanleiding toe
  • Fantasieën over successen, macht, schoonheid, ideale liefde of genialiteit
  • Een verheerlijkt zelfbeeld. Je ziet jezelf als erg speciaal. Je wilt alleen maar omgaan met andere speciale mensen, bijvoorbeeld erg rijke mensen of mensen met een andere hoge status
  • Verslaafd aan aandacht. Je hebt een drang naar extreme bewondering. Je wilt constant en door iedereen geprezen en bewonderd worden. Je vindt het leuk wanneer anderen naar jou opkijken
  • Onredelijke verwachtingen naar anderen. Je verwacht dat anderen altijd meegaan in jouw wensen en verwachtingen
  • Een gebrek aan empathie. Je kan je niet verplaatsen in anderen en erkent hun gevoelens niet
  • Je maakt misbruik van anderen om je doelen te bereiken
  • Je bent vaak erg jaloers op anderen of denkt dat anderen jaloers zijn op jou
  • Je wordt dwingend of vrijheid beperkend ten opzichte van je partner of kind
  • Je gedraagt je hooghartig
 

Deleted User - 487971522

Guest
De fout(en) van shumway in dit verhaal zijn naar mijn idee het snelle handelen (gelijk opzeggen van de opzegtermijn) en het niet duidelijk krijgen van de afspraken.

Je had het beter kunnen aanpakken door jezelf aan de 2 weken opzegtermijn te houden en het dorp terug te eisen. Verder natuurlijk beter communiceren met illy om concrete afsprakente maken. Voorderest is er niet zoveel geks gebeurd.
 
Reactiescore
25
Om deze educatieve sessie nog meer ondersteuning te geven (dank hiervoor Coruscant), moeten we wel vaststellen dat de TW naam erg goed is gekozen door Illy:

Narcissistic personality disorder — one of several types of personality disorders — is a mental condition in which people have an inflated sense of their own importance, a deep need for excessive attention and admiration, troubled relationships, and a lack of empathy for others. But behind this mask of extreme confidence lies a fragile self-esteem that's vulnerable to the slightest criticism.

A narcissistic personality disorder causes problems in many areas of life, such as relationships, work, school or financial affairs. People with narcissistic personality disorder may be generally unhappy and disappointed when they're not given the special favors or admiration they believe they deserve. They may find their relationships unfulfilling, and others may not enjoy being around them.

Signs and symptoms of narcissistic personality disorder and the severity of symptoms vary. People with the disorder can:
  • Have an exaggerated sense of self-importance
  • Have a sense of entitlement and require constant, excessive admiration
  • Expect to be recognized as superior even without achievements that warrant it
  • Exaggerate achievements and talents
  • Be preoccupied with fantasies about success, power, brilliance, beauty or the perfect mate
  • Believe they are superior and can only associate with equally special people
  • Monopolize conversations and belittle or look down on people they perceive as inferior
  • Expect special favors and unquestioning compliance with their expectations
  • Take advantage of others to get what they want
  • Have an inability or unwillingness to recognize the needs and feelings of others
  • Be envious of others and believe others envy them
  • Behave in an arrogant or haughty manner, coming across as conceited, boastful and pretentious
  • Insist on having the best of everything — for instance, the best car or office
At the same time, people with narcissistic personality disorder have trouble handling anything they perceive as criticism, and they can:
  • Become impatient or angry when they don't receive special treatment
  • Have significant interpersonal problems and easily feel slighted
  • React with rage or contempt and try to belittle the other person to make themselves appear superior
  • Have difficulty regulating emotions and behavior
  • Experience major problems dealing with stress and adapting to change
  • Feel depressed and moody because they fall short of perfection
  • Have secret feelings of insecurity, shame, vulnerability and humiliation
 
Reactiescore
1.478
Wat een teksten hier. Een nap van 2 weken opzeggen om een bb wat 1 pixel onder de lijn zit, terwijl shumway 2x (na het akkoord) aangeeft dat hij eigenlijk niet echt goed gekeken heeft en dus wellicht een andere lijn wil, is in mijn ogen gewoon vies spel. Spreek dan geen pbg/nap af.
 
Bovenaan