[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.577
Dat geldt toch voor iedereen? En aangezien we van stefan al zeker weten dat hij goedje is is de kans dat hij speeder is groter dan dat pakweg jij speeder zou zijn. Waarom niet gewoon het lynchtarget uitkiezen? Akkoord, vergt wat coordinatie en kan alleen als het duidelijk is wie lynch is, maar is in dat geval veel meer waterdicht dan stefan?

Wat mij betreft zetten jullie je groene stem op mij, dat is ook prima. Zolang we het maar eensgezind doen. Daarom dus anthraxxol, het bewezen goedje. Waarom wens je hier zoveel verwarring rond te creëren, Simeco?
 
Reactiescore
1.804
Speeder is een goede rol. Als hij nu liegt zorgt hij ervoor dat hij van team verandert en speelt daarbij niet naar zijn rol. Dat is spelbederf hé.
Hmm dat is ook weer waar.
Wat mij betreft zetten jullie je groene stem op mij, dat is ook prima. Zolang we het maar eensgezind doen. Daarom dus anthraxxol, het bewezen goedje. Waarom wens je hier zoveel verwarring rond te creëren, Simeco?
Waar zaai ik verwarring? Ik doe gewoon een betere suggestie dan die van Blue. Nogmaals: prima idee om eensgezind te stemmen. Waarom antwoord jij niet op mijn vraag?
Zijn huidige rol is speeder.
Ok prima.
 
Reactiescore
1.804
Dan is het toch duidelijk dat we met Anthraxxis goed zitten. Tenzij we moeten gaan speculeren dat Fam deze rol niet begreep.
Tja daardoor ben ik idd geneigd te denken dat hij inderdaad geen speeder is.
 
Reactiescore
1.577
Waar zaai ik verwarring? Ik doe gewoon een betere suggestie dan die van Blue. Nogmaals: prima idee om eensgezind te stemmen. Waarom antwoord jij niet op mijn vraag?

De voorbije twee pagina's probeer je ons te overtuigen van een onpraktische en onhaalbare strategie, terwijl er grote eensgezindheid bestond over het plan om op anthraxxis te stemmen. Dat lijkt me minstens zo waterdicht. Verder heb ik op al je vragen geantwoord.

Zeg me liever wie je op dit moment verdenkt in plaats van ons af te leiden van de wolvenjacht.
 
Reactiescore
534
Lijkt me geen discussie meer waardig. Gewoon Antraxx in het groen en klaar.
 
Reactiescore
1.804
De voorbije twee pagina's probeer je ons te overtuigen van een onpraktische en onhaalbare strategie, terwijl er grote eensgezindheid bestond over het plan om op anthraxxis te stemmen. Dat lijkt me minstens zo waterdicht. Verder heb ik op al je vragen geantwoord.

Zeg me liever wie je op dit moment verdenkt in plaats van ons af te leiden van de wolvenjacht.
Het enige wat ik hier doe is aantonen dat een zogenaamd waterdichte theorie in principe niet helemaal waterdicht is Dat speeder als speeder gezien wordt en niet als cruiser maakt dit inderdaad een beetje ongedaan, maar dat is de verduidelijking waar ik al van bij aanvang naar vroeg bij spellijding. Sinds wanneer is andermans tactieken kritisch bekijken verwarring zaaien? Of wil je vanaf nu overal als een mak schaapje op volgen nonkel?

verder zie ik je edit met antwoord op mijn vraag nu pas :smile: :smile:

ik heb voor deze discussie al mijn verdachten aangegeven. Jokersbrain of Sule zit volgens mij zeker een wolf tussen. Daarnaast vond ik Blue het ook opmerkelijk hoe Blue totaal voorbij ging aan mijn punt de voorbije paar pagina's.
Voorlopig doe ik alvast anthraxxol
 
Reactiescore
723
Overigens (ik reageer snel tussendoor) heb ik net even wat doorgelezen, dit is wel echt 1 van de grootste meeloopacties van de avond.

Vind je zelf ook niet, ongeacht hoe verdacht Sule wordt door de rest, hoe simpel jouw stem is? Je brengt het nog bijna alsof jouw reden een goede reden is.
Ik weet niet meer of het time of anthraxx (of iemand anders) was dat vrij snel in het begin sule's naam liet vallen en dan hield ik sule een beetje meer in het oog. kvind mezelf totaal niet meelopen op die moment, want ik wou als eerste op sule gaan stemmen, maar eerst wat meer citaten aanhalen. Ik had die 'simpele' post dan maar al geplaatst.
 
Reactiescore
1.704
Ik


Die stem werd geplaatst omdat je niet meeging in de theorie (of een poging daartoe deed om zelf het beste van deze situatie te maken). Daarna zag ik dat je je post had aangepast en op Anthraxx had gestemd als Speeder.

Ik speel al het hele spel via mijn telefoon, zodoende probeer ik alle regels goed na te lezen, maar zoals je begrijpt gaat dat allemaal veel minder snel dan via laptop en kunnen er soms fouten ontstaan (die ik overigens direct rechtzet). Een fout wil niet zeggen dat dit verdacht is, integendeel.

is het woordje 'ik' waarmee jij deze post begint, maar er niks op laat volgen een soort van stille hint als in. ik wolf?
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ander idee, denk wel waterdicht. Iedereen stemt op zichzelf. Speeder is een goedje, dus speeder blijft een goedje. Verder begrijp ik uit de omschrijving dat speeder nu een cruiser met bijrol is. Anthrax kan het dus gewoon zijn.
 
Reactiescore
1.704
jullie maken het ook zo moeilijk ook.
stem gewoon op mij of stem op je moeder. je moeder is zeker geen speeder en als ik het wel ben blijf ik gewoon goedje omdat iedereen op me stemt?
tering zeg
 
Reactiescore
534
Ander idee, denk wel waterdicht. Iedereen stemt op zichzelf. Speeder is een goedje, dus speeder blijft een goedje. Verder begrijp ik uit de omschrijving dat speeder nu een cruiser met bijrol is. Anthrax kan het dus gewoon zijn.

Kap even met onrust zaaien op een idee wat al 100% waterdicht is.
 
Reactiescore
122
Oke leuk geweest. Groene stemmen op Anthraxxol.

Nu weer verder kijken naar de lynch aub. Ben wel geinteresseerd in de verdachten + redenen van Speeder, mohniels, Sule en miketijger.
Zal tegen eind vd middag nogmaals een en ander nalezen.
 
Bovenaan