[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
534
Op zich prima idee, lastig vol te houden in de praktijk. Als Speeder als bijrol wordt gezien, kan jouw theorie kloppen. Kans is dan nog steeds ong 1/15, omdat er wss nog zo ong 15 goedjes in deze pot zitten. Wat ik verdacht vind is dat je tegen me in gaat in plaats meedacht om het te finetunen. Iets wat je nu wel doet, maar Sule volledig nalaat.

@Sule Silmad , waar wil je nou heen? Ben je nou letterlijk aant bashen omdat ik nogmaals de rol nalees en daarna erop terugkom, omdat ik zeker wil weten dat het plan waterdacht is?

Je bent compleet tegen me aan het ingaan, terwijl iedereen kan zien dat de essentie van de theorie klopt en dit de beste kans is dat de speeder een goedje blijft. Wat mij betreft stemmen we allemaal op mij, vind ik ook prima.

Voor nu verander ik mijn stem van miketijger naar Sule.

Je voelt je wel erg snel aangevallen. Ik ben ook helemaal niet compleet tegen je in aan het gaan, dat is Simeco. Je moet mij daar niet mee verwarren. Ik zeg juist zelf ook dat de essentie van je verhaal klopt, alleen vind ik het opvallend dat je in vijfde instantie ineens aan andere info komt terwijl je het idee al even aan het verdedigen was. Ik zie niet zo goed wat er verdacht aan is. Misschien kan je uitleggen waarom je deze makkelijke stem plaatst?
 
Reactiescore
1.014
Sule voor nu stem eraf omdat ik zag dat hij zijn groene stem op Anthraxx had gezet.
Ehh, cursus Hoe maak je jezelf verdacht gevolgd?

Dat was dan erg makkelijk voor sule om van jouw lynchstem weg te krijgen.

edit: van weg
 
Reactiescore
1.804
In dat geval houdt de tactiek zeker stand. Speeder wordt niet geraden en toegevoegd aan de cruisers. Dus iedereen gewoon op anthraxxol stemmen.
En stefan spreekt sowieso de waarheid?
mijn suggestie dat iedereen straks op het lynchtarget stemt lijkt me beter?
 
Reactiescore
1.707
Ik ben een oprecht en eerlijk persoon? Teleurstellend dat je daaraan twijfelt
 
Reactiescore
122
Ik
Je voelt je wel erg snel aangevallen. Ik ben ook helemaal niet compleet tegen je in aan het gaan, dat is Simeco. Je moet mij daar niet mee verwarren. Ik zeg juist zelf ook dat de essentie van je verhaal klopt, alleen vind ik het opvallend dat je in vijfde instantie ineens aan andere info komt terwijl je het idee al even aan het verdedigen was. Ik zie niet zo goed wat er verdacht aan is. Misschien kan je uitleggen waarom je deze makkelijke stem plaatst?

Die stem werd geplaatst omdat je niet meeging in de theorie (of een poging daartoe deed om zelf het beste van deze situatie te maken). Daarna zag ik dat je je post had aangepast en op Anthraxx had gestemd als Speeder.

Ik speel al het hele spel via mijn telefoon, zodoende probeer ik alle regels goed na te lezen, maar zoals je begrijpt gaat dat allemaal veel minder snel dan via laptop en kunnen er soms fouten ontstaan (die ik overigens direct rechtzet). Een fout wil niet zeggen dat dit verdacht is, integendeel.
 
Reactiescore
1.577
En stefan spreekt sowieso de waarheid?
mijn suggestie dat iedereen straks op het lynchtarget stemt lijkt me beter?

Nogmaals, zelfs al zegt hij niet de waarheid, is het de beste kans om er een goedje bij te krijgen. De kans dat Anthraxx niet de speeder is, is sowieso groter dan dat hij het wel is. Beetje naar, verdacht zelfs, dat je daaraan voorbij denkt te moeten gaan?

E: suggestie om op lynchtarget te gaan, is praktisch onhaalbaar en zorgt ongetwijfeld voor verwarring. Uiteraard iets waar de proleten en drugskikkers baat bij zouden hebben.
 
Reactiescore
122
Ehh, cursus Hoe maak je jezelf verdacht gevolgd?

Dat was dan erg makkelijk voor sule om van jouw lynchstem weg te krijgen.

edit: van weg

Pardon? Ik heb geen idee wie jij bent, maar degenen die mij hier van vroeger kennen weten dat ik doe wat ik juist acht in het belang voor het team voor wie ik speel.

Of jij mij daarbij verdacht vindt zou mij mn ballen kietelen. Ik ben degene die ervoor zorgt dat we tenminste nadenken over het hele speeder gedeelte.

De reden dat ik mijn stem weghaal is omdat ik geen reden heb om op hem te stemmen nu hij gewoon op Anthraxxis stemt.

Anthraxx zegt trouwens dat hij geen speeder is. Hij is 100% goed dus spreekt hierbij de waarheid. Gewoon op Anthraxx stemmen dus en het komt goed.
 
Reactiescore
1.804
Nogmaals, zelfs al zegt hij niet de waarheid, is het de beste kans om er een goedje bij te krijgen. De kans dat Anthraxx niet de speeder is, is sowieso groter dan dat hij het wel is. Beetje naar, verdacht zelfs, dat je daaraan voorbij denkt te moeten gaan?
Dat geldt toch voor iedereen? En aangezien we van stefan al zeker weten dat hij goedje is is de kans dat hij speeder is groter dan dat pakweg jij speeder zou zijn. Waarom niet gewoon het lynchtarget uitkiezen? Akkoord, vergt wat coordinatie en kan alleen als het duidelijk is wie lynch is, maar is in dat geval veel meer waterdicht dan stefan?
 
Reactiescore
122
En stefan spreekt sowieso de waarheid?
mijn suggestie dat iedereen straks op het lynchtarget stemt lijkt me beter?

Dit is toch veel te variabel? Mensen switchen van stem en om het plan te laten werken moet elke speler op 1 speler (Anthraxxis) stemmen.
 
Reactiescore
122
Speeder is een goede rol. Als hij nu liegt zorgt hij ervoor dat hij van team verandert en speelt daarbij niet naar zijn rol. Dat is spelbederf hé.
 
Bovenaan