[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.804
sorry jongens was gisteren voorbereidende werken gaan doen om mijn nieuw huis te schilderen en dat is helaas uitgelopen!!

verder slet wat een snertrol
 
Reactiescore
3.586
Tja, je schreef vorige potjes ook tldr-theorieën over goedjes. Zegt dus niet zoveel?

Maar goed prima schot verder!

In dat opzicht heeft iedereen altijd geluk? Als we bekijken wnr iemand fout zat telkens in andere potjes. Volgende keer moet je maar gewoon beter spelen en beter tegen je verlies kunnen? Ik kan er ook niet aan doen je argumentatie nergens op sloeg. Niets met geluk te maken in deze.
 
Reactiescore
1.577
In dat opzicht heeft iedereen altijd geluk? Als we bekijken wnr iemand fout zat telkens in andere potjes. Volgende keer moet je maar gewoon beter spelen en beter tegen je verlies kunnen? Ik kan er ook niet aan doen je argumentatie nergens op sloeg. Niets met geluk te maken in deze.

Ja de argumentatie was zo slecht dat er nog vier anderen hun lynchstem op jou zetten? :redface::redface:

Verder had ik jouw post met een veel kortere reactie simpel onderuit gehaald, maar ik wens het potje niet te beïnvloeden. Dus het was gewoon puur geluk, jammer dat je dat ontkent? Je had evengoed op Dash kunnen schieten, maar die achtte je daar te dom voor? Dan heb je gewoon een schrijnend gebrek aan mensenkennis.

Tot slot heb ik pas verloren als alle wolven gevangen zijn, maar nogmaals; prima schot hoor.
 
Reactiescore
3.586
Ja de argumentatie was zo slecht dat er nog vier anderen hun lynchstem op jou zetten? :redface::redface:

Mijn theorie over u is ook maar 1 min voor de DL gepost. Ik was heel laat thuis. Heeft dus niets te maken met mensen die op mij gingen of niet met mij mee gingen. Daar is nooit de tijd voor geweest om mensen te laten switchen. Dus je haalt nu kul argumenten uit de kast omdat je schijnbaar erg slecht tegen je verlies kan?

Verder had ik jouw post met een veel kortere reactie simpel onderuit gehaald, maar ik wens het potje niet te beïnvloeden. Dus het was gewoon puur geluk, jammer dat je dat ontkent? Je had evengoed op Dash kunnen schieten, maar die achtte je daar te dom voor? Dan heb je gewoon een schrijnend gebrek aan mensenkennis.

Haal het maar eens onderuit? Ben ik wel benieuwd naar, je zegt 17x dat ik andere aanmaande om wolven te jagen terwijl het 0x gebeurd is. Hoe wil je dat onderuit halen als er niets is om het mee onderuit te halen? Voor mij was het duidelijk je dingen uit context wilde plaatsen en aangezien ik je hoger heb zitten dan dat was het gewoon matig gespeeld van je? Dash zat eerdere potjes ook wel eens onterecht op mij te lynchen dus van hem was ik dit gewoon. M.a.w heb ik door kennis van andere potjes en kennis van jullie beide speelstijlen een juiste analyse gemaakt. Volgende keer mss wat minder voorspelbaar spelen als je wolf bent?

Dus door mijn mensenkennis pak ik een wolf en juist mijn mensenkennis wil je nu afbreken. Goed bezig. Had de dag ervoor mijn schot op iemand anders staan, toen heb ik niet ingestuurd 'schot op ... die wolf moet er echt uit'. Omdat ik niet zeker was, wat ik gisteren wel was en dat bleek ook. Dus je kan stellen ik zeker was van mijn zaak en je 100% door had.

Uiteindelijk heeft de jager wiens schot op een wolfje stond altijd gelijk. Jammer je hier afbreuk aan wilt doen. Ik heb liever dat je mijn schot niet prima noemt als je het niet meent. Zeg dan maar gewoon gelukschot en daarmee uit als dat je verlies beter verteerbaar maakt kan ik daar wel mee leven.
 
Reactiescore
3.586
Het concept van het spel als je een wolf bent is zo lang mogelijk in de game blijven om de kansen zo hoog mogelijk te houden en niet voor de 2de DL al gepakt worden door iemand. Doel van het spel als je jager bent is je schot op een wolf plaatsen.

Nu stel de vraag nog eens luidop tegen jezelf wie het concept het best begrepen heeft in deze.
 
Reactiescore
1.577
Zoals ik al dacht, begrijp je het spel niet :redface: :redface: :redface:

Maar goed klopt jezelf gerust op de borst? Wellicht werd je helemaal hard toen Fam je dat compliment gaf?
 
Reactiescore
1.804
zelfs ik had door dat nonkel wolf was en ik heb ongeveer een uurtje meegespeeld?
lag er vingerdik op
 
Reactiescore
770
haha zo is jokertje wel wanneer hij geluk heeft bij het vangen van een wolf draait en keert hij het zodanig dat het lijkt alsof hij 4D schaak speelde met ons allemaal en er al altijd op zat
 
Bovenaan