[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
3.586
Niemand schrijft iemand anders zomaar in.

Wie is Hersenclown? Waarom niet de gewone eigen naam.

Hersen/brain clown/joker .... jokersbrain. was een joke van Itsdash die me zo noemde nadat ik mezelf al had ingeschreven.

Wie is rukurt? Die wordt dus ingeschreven door dubieuze. Hij moet dat zelf doen.

Dubieuze is Rukurt dus die schreef zichzelf in.


Wie is tandpastatube? Schrijf jezelf in en niet een andere naam.

TandpasteTUBE. Tube schreef ook zichzelf in :)
 

Deleted User - 487970061

Guest
Mijn oproep dus aan iedereen om ergens duidelijke regels te maken voor het inschrijven:
1) lijst kopieren en je eigen naam toevoegen
2) geen andere spelersnamen op de lijst zetten dan alleen die van jezelf
3) geen spam in het inschrijftopic (daar zijn andere topics voor)
Maar goed, als we dat zouden doen deed er niemand mee
Ik moet zeggen dat die regels helemaal niet verkeerd zijn. Ik denk dat iedere aap ze kan volgen als ze in het inschrijftopic worden opgenomen en vooral ook gehandhaafd. Ik denk dat het niet gebruiken van oude namen het spel ook toegankelijker maken voor nieuwelingen, wat altijd goed is. Misschien levert het 1 of 2 potjes even gedoe op, maar daarna zal iedereen het echt wel volgen neem ik aan.
 
Reactiescore
1.537
Ik moet zeggen dat die regels helemaal niet verkeerd zijn. Ik denk dat iedere aap ze kan volgen als ze in het inschrijftopic worden opgenomen en vooral ook gehandhaafd. Ik denk dat het niet gebruiken van oude namen het spel ook toegankelijker maken voor nieuwelingen, wat altijd goed is. Misschien levert het 1 of 2 potjes even gedoe op, maar daarna zal iedereen het echt wel volgen neem ik aan.
Wat betreft mijn geciteerde bericht in deze post heb ik het over het inschrijvingstopic voor 308.
 
Reactiescore
1.736
Ik moet zeggen dat die regels helemaal niet verkeerd zijn. Ik denk dat iedere aap ze kan volgen als ze in het inschrijftopic worden opgenomen en vooral ook gehandhaafd. Ik denk dat het niet gebruiken van oude namen het spel ook toegankelijker maken voor nieuwelingen, wat altijd goed is. Misschien levert het 1 of 2 potjes even gedoe op, maar daarna zal iedereen het echt wel volgen neem ik aan.

Oude namen is veel duidelijker. Rukurt is een bekende naam. Hoe zijn account nu heet heb ik geen idee van. Herken hem aan zijn avatar.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Oude namen is veel duidelijker. Rukurt is een bekende naam. Hoe zijn account nu heet heb ik geen idee van. Herken hem aan zijn avatar.
Ik snap je, maar ik was er in die tijd niet. Het is makkelijker voor jou om een paar nieuwe namen te leren bij oude avatars dan dat iemand alle namen leert en dan nog de juiste oude naam aan de nieuwe naam koppelt. Lijkt me dus beter om gewoon de nieuwe namen te gebruiken, je zag het afgelopen potje ook al problemen opleveren
 
Reactiescore
1.279
dat is wel echt leuk. iedereen een dubbelaccount laten aanmaken en daarmee inschrijven
 

Deleted User - 487970061

Guest
dat is wel echt leuk. iedereen een dubbelaccount laten aanmaken en daarmee inschrijven
Claimen uit, netwerken uit. Iedereen krijgt 2 rollen. 1 is je echte, andere is je alter ego. Je moet winnen met je echte. Je mag nooit op je alter ego stemmen, tenzij je daarmee wint (is dit niet, sterf je zelf). Je moet dan wel meerdere groepen slechtjes hebben. Chaos overal. Met een rol die eens in de 2-3 nachten iemand zijn alter ego met de echte kan switchen. Gaat je echte ik dood, blijft je alter ego leven waarmee je je echte ik zijn eer kan redden door die groep toch te helpen. Als iemand deze absurde ruwe schets wil uitwerken en gebruiken, be my guest :biggrin:
 

DeletedUser17472

Guest
Claimen uit, netwerken uit. Iedereen krijgt 2 rollen. 1 is je echte, andere is je alter ego. Je moet winnen met je echte. Je mag nooit op je alter ego stemmen, tenzij je daarmee wint (is dit niet, sterf je zelf). Je moet dan wel meerdere groepen slechtjes hebben. Chaos overal. Met een rol die eens in de 2-3 nachten iemand zijn alter ego met de echte kan switchen. Gaat je echte ik dood, blijft je alter ego leven waarmee je je echte ik zijn eer kan redden door die groep toch te helpen. Als iemand deze absurde ruwe schets wil uitwerken en gebruiken, be my guest :biggrin:
En dan verwacht je dat ik dit begrijp? Ik geef nu voor jullie al rare antwoorden terwijl ik zelf heel serieus aan het zoeken ben.
 
Reactiescore
3.586
Mooi werk Joker

Thanks, Nonkel had recent 2 potjes terug ofzo een heel sterke game als wolf gespeeld, het is dat ik hem zo hoog heb zitten zijn uitleg om mij te lynchen te wolfs was. o.a dingen uit context halen. Enkel moet je dat niet doen bij iemand die zijn eigen uitspraken autistisch onthoud.

081fb310a7f0b92e11ac2c9e486d7890.png


Echt baasje dat ik ben!
 
Bovenaan