Stelling van de dag

Reactiescore
1.226
Denk eerlijk gezegd dat Ho-lee Foek nummer 12 lid zou gaan worden. Perfecte ligging naast cabbage en viel als enige lid van POV ook mee aan op spread. (Bij eerste massa van imago op spread) Met een edeltarget waarbij hij amper tot geen succes kon halen voor zijn stam.

Ook eens.
 
Reactiescore
2.303
Denk eerlijk gezegd dat Ho-lee Foek nummer 12 lid zou gaan worden. Perfecte ligging naast cabbage en viel als enige lid van POV ook mee aan op spread. (Bij eerste massa van imago op spread) Met een edeltarget waarbij hij amper tot geen succes kon halen voor zijn stam.

Zo zie je maar weer, uw denkvermogen is nog niet al dat! Minder gissen meer internen !
 
Reactiescore
1.278
Mag hij doen hoor denk eerlijk gezegd dat iedereen met een gezond verstand wel inziet dat er een kern van waarheid zit in mijn post. En op zich is het ook niet zo'n hele spannende kwestie. Het is alleen de vraag of de rest van POV op de hoogte was.

Het is natuurlijk ronduit raar dat een stamleider(van POV) een paar dagen voor een stammassa van zijn stam met al zijn nukes mee aanvalt met imago op een front waar zijn stam amper wat aan heeft. En tevens als enige lid van zijn stam wat stuurt bij die massa.
 
Reactiescore
1.226
Mag hij doen hoor denk eerlijk gezegd dat iedereen met een gezond verstand wel inziet dat er een kern van waarheid zit in mijn post. En op zich is het ook niet zo'n hele spannende kwestie. Het is alleen de vraag of de rest van POV op de hoogte was.

Het is natuurlijk ronduit raar dat een stamleider(van POV) een paar dagen voor een stammassa van zijn stam met al zijn nukes mee aanvalt met imago op een front waar zijn stam amper wat aan heeft. En tevens als enige lid van zijn stam wat stuurt bij die massa.

Dit riekt inderdaad naar de misdaad, ik wil de onderste steen boven!
 
Reactiescore
1.278
Dit riekt inderdaad naar de misdaad, ik wil de onderste steen boven!

Ach hij gooit zich nu al op intern, na 1 wave gehad te hebben met zeer beperkte verliezen. Imago heeft al een 5tal dorpen geinternt. :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
2.303
Mag hij doen hoor denk eerlijk gezegd dat iedereen met een gezond verstand wel inziet dat er een kern van waarheid zit in mijn post. En op zich is het ook niet zo'n hele spannende kwestie. Het is alleen de vraag of de rest van POV op de hoogte was.

Het is natuurlijk ronduit raar dat een stamleider(van POV) een paar dagen voor een stammassa van zijn stam met al zijn nukes mee aanvalt met imago op een front waar zijn stam amper wat aan heeft. En tevens als enige lid van zijn stam wat stuurt bij die massa.
T'is wederom gewoon weeral fout!
 
Reactiescore
735
Zo zie je maar, het maakt niet uit, als we een stam zogenoemd kapot rekruteren is Imago er als de kippen bij om de rest te internen en rekruteren, rammen we een massa op ze, dan zijn ze er wederom om de boel te internen, hoe doen we het dan wel goed en wie kiest hier nou voor de makkelijke weg :(
 
Reactiescore
2.303
Zo zie je maar, het maakt niet uit, als we een stam zogenoemd kapot rekruteren is Imago er als de kippen bij om de rest te internen en rekruteren, rammen we een massa op ze, dan zijn ze er wederom om de boel te internen, hoe doen we het dan wel goed en wie kiest hier nou voor de makkelijke weg :(

Ja na jullie massa stond alles leeg, twas makkelijk opedelen!
 
Reactiescore
2.878
Ja na jullie massa stond alles leeg, twas makkelijk opedelen!

Vraag me dan af wat kwalijker is...

Internen nadat een account wankel staat of zonder wederzijdse overeenstemming het account waarmee je samen aanvalt van achter leeg edelen als het omvalt..
 
Reactiescore
2.303
Kwam hij ook zo bij jou janken in pm?, echt hilarisch rofl
Schrijnende toestanden. Heb meteen 3.000 euro neer gepot om gsen voor edels te kopen! Gelukkig had ik in de rim nog wat interns waarmee ik mijn farmstats kon boosten !
 
Bovenaan