Een Ode aan de LARP

Reactiescore
1.804
onverdraagzaam stuk verdriet
LARPen is een kunst die geen seconde verveelt?
 
Reactiescore
999
nelis is gewoon zelf een saai ventje die drugs nodig heeft om zijn miserabel deprimerend leven toch nog een beetje op te leuken
 
Reactiescore
1.804
nelis is gewoon zelf een saai ventje die drugs nodig heeft om zijn miserabel deprimerend leven toch nog een beetje op te leuken
wat een ontzettend ongepaste opmerking dit :redface: :redface: :redface: :redface:
namens het hele VF wens ik mijn excuses over te maken @mohniels1 voor deze achtergestelde holbewoner
 
Reactiescore
1.735
Thanks maar het interesseert me echt geen ene hol wat zon halve tamme als marlotti van mij vindt.
 
Reactiescore
999
sorry ik ben gewoon enorm anti-drugs meerdere mensen in mijn omgeving zijn er al aan ten onder gegaan
 
Reactiescore
1.804
kan je jezelf niet verdedigen dat je de hulp van je modvriendjes moet inroepen? :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.468
@Jo Han @famdecibel @Sule Silmad ik spreek jullie even aan omdat ik vind dat ik hier constant word aangevallen (met ziektes (!!!)) .. ik wil deze mensen zeker geen ban aansmeren maar sorry dit gaat er echt over sorry
Ja dat mag een goede mod aanpakken. Melding word vast wel opgepakt. Maar ze zeggen doorgaans wel dat wie goed doet goed ontmoet, misschien is het andersom dan ook wel zo?

Of: karma bitch word in de moderne tijd ook vaak gezegd.

Nogmaals: een mod gaat serieus naar je melding kijk maar aangezien ik niet meer zou modden op t VF moet je nog ff geduld hebben :p
 
Bovenaan