GruttePi3r

Reactiescore
71
Wordt er tegen mij gezegd dat ik beter moet lezen terwijl ik al heb gepost dat ik nooit door F5 gepasseerd ben... Ik heb nooit meer punten gehad dan zij. Jammer dat ik in herhaling moet vallen voor jou.


Ik lees toch mafketel zijn posts? die zegt wel dat er gerekruteert gaat worden tot 2 maal toe.

Jij rekruteert er nog meer leden , dus mond houden svp
 

Deleted User - 487967552

Guest
Ond
kAn jE nIeT LEzEn? ik zeg dat ik dit toegestuurd heb gekregen, zelfs van een speler die helemaal nooit in F5 heeft gezeten... En die heeft het dus gekregen van iemand uit F5 (Illy zoals je kan zien). Dus wanneer jullie iedereen buiten je stam zelf die edellijnen doorsturen moet je niet gek opkijken wanneer ze naar buiten komen...
Ondertussen stuur je alles rustig door natuurlijk. Triest persoon.
 

Deleted User - 487971803

Guest
kAn jE nIeT LEzEn? ik zeg dat ik dit toegestuurd heb gekregen, zelfs van een speler die helemaal nooit in F5 heeft gezeten... En die heeft het dus gekregen van iemand uit F5 (Illy zoals je kan zien). Dus wanneer jullie iedereen buiten je stam zelf die edellijnen doorsturen moet je niet gek opkijken wanneer ze naar buiten komen...
Toch heb je info verkegen dat niet voor jouw bestemd is? Hoe zullen we nooit te weten komen.
Net als jij uitgaat van een overstap, ga ik er van uit dat je een vieze rat bent.
Tevens maak jij vervolgens ook nog eens deze info openbaar?
 
Reactiescore
71
kAn jE nIeT LEzEn? ik zeg dat ik dit toegestuurd heb gekregen, zelfs van een speler die helemaal nooit in F5 heeft gezeten... En die heeft het dus gekregen van iemand uit F5 (Illy zoals je kan zien). Dus wanneer jullie iedereen buiten je stam zelf die edellijnen doorsturen moet je niet gek opkijken wanneer ze naar buiten komen...

Wel leuk dat je toegeeft dat je een mol gebruikt

Alsnog, je gaat toch geen edelijnen van een stam op het af gooien? Waar zit jou verstand? In je reet ofzo, of heb je t gewoon niet dat kan ook
 

Deleted User - 487710895

Guest
@RudyNiet ga toch janken man jeezs

"wij stelen leden van de vijand" VOLGENS MIJ melden zij zich PERSOONLIJK VRIJWILLIG aan, dat jij nou in iedereen zijn kont zit te kruipen om te rekuteren

Wat grappig wat er weer geschreven wordt terwijl dit allemaal al van te voren bekend was hahaha
Dus feest als je wat wilt vertellen doe het dan goed.

Ik ben zelf deze week ook als mb-er/samenwerking gevraagd en heb ook maar vriendelijk bedankt. Het verschil in stam is dat wij misschien niet de beste zijn maar wel diegene die enorm veel voor elkaar over hebben. Dus dat gekramed zijn wij nu wel zat en kom met dingen waar mensen echt op zitten te wachten.
Thiemo je bent alleen maar bezig te proberen hier onrust te creeeren maarja zoals je ziet delen wij veel dingen met elkaar.

Oja R. ik heb je naam van discord verwijderd zoals je ziet vanwege de privacy en die van mij ook uiteraard.
Ja iedereen komt naar jullie toe... bekijk deze post nog maar eens goed.
 

Deleted User - 487967552

Guest
Ja iedereen komt naar jullie toe... bekijk deze post nog maar eens goed.

Velen willen inderdaad naar ons toe. Snake is afgewezen bij ons, zelfde voor meerdere method leden die maar al te gretig informeren of er plek bij ons is.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Wel leuk dat je toegeeft dat je een mol gebruikt

Alsnog, je gaat toch geen edelijnen van een stam op het af gooien? Waar zit jou verstand? In je reet ofzo, of heb je t gewoon niet dat kan ook
Naja niemand geloofde mij dat NT en Pis in de lijnen van F5 meegenomen werden. Ik wordt uitgemaakt voor leugenaar en als ik ze dan post worden jullie boos? Als je meteen had gezegd dat het waar was had ik niet met meer bewijzen moeten komen. En het doet me alleen maar heel goed hoe boos ik jullie hierover zie worden.

Verder kan ik ook nog wel het plaatje in HD hierzetten zodat je alle namen goed kan zien. Zie je meteen dat NT en PiS meegenomen werden in de lijnen. Oja, nog iets, Heer Skils van Stress stond ook tussen de lijnen, maar naar zeggen van mijn contact werd zijn lijn vervangen door die van NT en PiS. Dus jullie waren eerst van plan om Heerskils te rekruteren terwijl je een samenwerking had met TWD :O ?
 
Reactiescore
71
Ja iedereen komt naar jullie toe... bekijk deze post nog maar eens goed.

Gelezen en nu? Mening is niet veranderd Pim, echt niet. Eens kijken wat Method doet, oja 5 stammen aanspreken om ons F5 aan te vallen, en nadat F5 weg is lekker alles opzeggen en dan je vriendjes edelen

5 stammen, 5 ja, het is bijna 100 leden tegen 15 max, kijk wie nou de overhand heeft noobje.
En dit gaat btw over een mb?

Naja niemand geloofde mij dat NT en Pis in de lijnen van F5 meegenomen werden. Ik wordt uitgemaakt voor leugenaar en als ik ze dan post worden jullie boos? Als je meteen had gezegd dat het waar was had ik niet met meer bewijzen moeten komen. En het doet me alleen maar heel goed hoe boos ik jullie hierover zie worden.

Verder kan ik ook nog wel het plaatje in HD hierzetten zodat je alle namen goed kan zien. Zie je meteen dat NT en PiS meegenomen werden in de lijnen. Oja, nog iets, Heer Skils van Stress stond ook tussen de lijnen, maar naar zeggen van mijn contact werd zijn lijn vervangen door die van NT en PiS. Dus jullie waren eerst van plan om Heerskils te rekruteren terwijl je een samenwerking had met TWD :O ?

Heer skills whaha dat is al maand terug man, hij stuurde zelf een sollicitatie, afgewezen , volgende?
 

Deleted User - 487710895

Guest
@The Minion Kan je F5 eens leren om niet te dubbelposten..? Wordt hier continu gedaan, zelfs een trippel post gezien.

Denk eerder dat je een heet hoofd hebt omdat je bent gepasseerd door F5 en je nu je ei al weken kwijt moest.
Krijg ik nog antwoord wanneer ik ben gepasseerd?



Gelezen en nu? Mening is niet veranderd Pim, echt niet. Eens kijken wat Method doet, oja 5 stammen aanspreken om ons F5 aan te vallen, en nadat F5 weg is lekker alles opzeggen en dan je vriendjes edelen

5 stammen, 5 ja, het is bijna 100 leden tegen 15 max, kijk wie nou de overhand heeft noobje.
En dit gaat btw over een mb?
Dus jij vind dat wanneer meerdere (kleine en in jullie woorden noob) stammen tegen jullie samen spelen. Dat je wel eens spelers van de vijand mag aanschrijven of ze voor jullie kunnen MBen? Met de rede dat jullie toch door zoveel leden van de vijand worden aangeschreven, dus dan kunnen jullie ook wel een paar die je niet aanschrijven contacteren om te joinen.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Naja niemand geloofde mij dat NT en Pis in de lijnen van F5 meegenomen werden. Ik wordt uitgemaakt voor leugenaar en als ik ze dan post worden jullie boos? Als je meteen had gezegd dat het waar was had ik niet met meer bewijzen moeten komen. En het doet me alleen maar heel goed hoe boos ik jullie hierover zie worden.

Verder kan ik ook nog wel het plaatje in HD hierzetten zodat je alle namen goed kan zien. Zie je meteen dat NT en PiS meegenomen werden in de lijnen. Oja, nog iets, Heer Skils van Stress stond ook tussen de lijnen, maar naar zeggen van mijn contact werd zijn lijn vervangen door die van NT en PiS. Dus jullie waren eerst van plan om Heerskils te rekruteren terwijl je een samenwerking had met TWD :O ?
Wat niet geloofd werd, was de recrutering. Die kun je hier ook niet uit halen, omdat het vanwege een pgb is, geeft gewoon verduidelijking over het waarom van de lijnen (lijkt me). Ik heb overigens nog wel een ander voorstel voor edellijnen. Mooi allemaal op rudy gericht, misschien gaat hij weg zodra hij weggeëdeld is :redface: lijkt me perfect als daar alle andere stammen ook in meegenomen worden, of wordt dan de hele wereld gerecruit nu door f5 omdat ik dit zeg?
 
Reactiescore
71
@The Minion Kan je F5 eens leren om niet te dubbelposten..? Wordt hier continu gedaan, zelfs een trippel post gezien.


Krijg ik nog antwoord wanneer ik ben gepasseerd?




Dus jij vind dat wanneer meerdere (kleine en in jullie woorden noob) stammen tegen jullie samen spelen. Dat je wel eens spelers van de vijand mag aanschrijven of ze voor jullie kunnen MBen? Met de rede dat jullie toch door zoveel leden van de vijand worden aangeschreven, dus dan kunnen jullie ook wel een paar die je niet aanschrijven contacteren om te joinen.

Kan ook een quad post doen voor je hoor?

Oja want dat doet Method natuurlijk niet he echt niet. Wij (Rec en Le roy) Hadden een samenwerking met Basketballertje , wat denkt Method even te doen, ja hoor even proberen de speler om te praten met allemaal beloftes. Heb nog screentjes van disc dat ie zegt dat hij Method gaat joinen, ook niet echt netjes he? Neutrale stammetje TP ook even omgepraat , dacht dat corru die ging edelen zei die, werd het te moeilijk? Stelletje hyopcrieten zijn jullie daar, jullie mogen alles doen wat god verbied en als de tegestander het doet, is het met huilen met de pet op.

Hoeveel samenwerkingen wil je nog? je kan er n og 100 nemen maar je komt er echt niet door heen, je hebt geluk dat je een mol gebruikt anders was t al klaar met jullie.

toevallig dat beide mass die we gedaan hebben niks hebben opgeleverd en de mass op Karo, waarop niks op forum stond wel slaagt, toen wisten jullie zeker niet welke dorpen jullie alvast moesten stacken zeker? En karo kan heus wel spelen.

En nee dat ligt niet aan onze aanvallen, dat heet t gebruiken van een spion, durf te wedden dat de dorpen voor 00:00 al bomvol stonden , niet door toren maar door je mol

Heb je nog niet genoeg samenwerkingen?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Kan ook een quad post doen voor je hoor?

Oja want dat doet Method natuurlijk niet he echt niet. Wij (Rec en Le roy) Hadden een samenwerking met Basketballertje , wat denkt Method even te doen, ja hoor even proberen de speler om te praten met allemaal beloftes. Heb nog screentjes van disc dat ie zegt dat hij Method gaat joinen, ook niet echt netjes he? Neutrale stammetje TP ook even omgepraat , dacht dat corru die ging edelen zei die, werd het te moeilijk? Stelletje hyopcrieten zijn jullie daar, jullie mogen alles doen wat god verbied en als de tegestander het doet, is het met huilen met de pet op.

Hoeveel samenwerkingen wil je nog? je kan er n og 100 nemen maar je komt er echt niet door heen, je hebt geluk dat je een mol gebruikt anders was t al klaar met jullie.

toevallig dat beide mass die we gedaan hebben niks hebben opgeleverd en de mass op Karo, waarop niks op forum stond wel slaagt, toen wisten jullie zeker niet welke dorpen jullie alvast moesten stacken zeker? En karo kan heus wel spelen.

En nee dat ligt niet aan onze aanvallen, dat heet t gebruiken van een spion, durf te wedden dat de dorpen voor 00:00 al bomvol stonden , niet door toren maar door je mol

Heb je nog niet genoeg samenwerkingen?
Ik heb al 100 keer de situatie met basketballer uitgelegd. Je kan hem ook een berichtje sturen, hij begint binnenkort op W75. Ik zal het speciaal, voor de speciale jou nog eens uitleggen. Ik zei tegen basket dat die vooral zelf moet kiezen voor wie die speelt. Hij wilde over method heen naar de rim toe en misschien ook voor F5 spelen. Toen zei ik, je kan niet in method zijn rim gaan jumpen en ook nog voor F5 spelen, daar was hij het mee eens. Verder had ik tegen heb gezegd dat wanneer die naar ons gaat hij de dorpen in F5 zijn cluster aan F5 moest geven, en de dorpen in die aan karo grensde ( die F5 ook had geclaimed via een PM nar basket) aan karo moest geven.

Verder heb ik geen mol, ben daar niet van gediend. Dat Karo wordt weggespeeld doordat die vanuit een 270 graden front wordt aangevallen zonder enige stam hulp is dan ook niet heel gek.

Verder weet ik niet over welke massa jij spreek. Over je faal massa op NapTime? met 4 dorpen als target waarvan er een al een prestack had en er dus eentje nog gestacked moest worden... Dat is niet heel moeilijk te verdedigen. Misschien voor jou die alleen kan spelen op torenwerelden.



Waar wil je antwoord op? Je bent salty omdat je niet in F5 mag en omdat F5 andere spelers recruit of mee samenwerkt.

End of story toch?
Ik zou nooit in F5 willen en heb dat ook nooit geprobeert. Kan je aan jullie MB chicago blackhawk vragen, want die heeft al een paar keer tegen me gezegd dat ik het moest proberen. Waarop ik zei dat ik dat niet zou doen, en zei dat jullie mij ook nooit zouden toelaten, wat fair enough is. Maar hier niet lopen te verkondigen dat ik naar jullie wil. Want ik ben geen stamhopper die zijn eigen hagje red om een wereld te winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487971803

Guest
Ik zou nooit in F5 willen en heb dat ook nooit geprobeert. Kan je aan jullie MB chicago blackhawk vragen, want die heeft al een paar keer tegen me gezegd dat ik het moest proberen. Waarop ik zei dat ik dat niet zou doen, en zei dat jullie mij ook nooit zouden toelaten, wat fair enough is. Maar hier niet lopen te verkondigen dat ik naar jullie wil. Want ik ben geen stamhopper die zijn eigen hagje red om een wereld te winnen.
Chicago blackhawk onze MB? Je bent door al je wilde fantasieën het spoor bijster geraakt.
Wij hebben namenlijk geen MB?

Je bewijst mijn punt al zelf. Voor wat heb je dan een antwoord van mij nodig? Je bent salty vanwege het feit dat je niet in F5 wordt toegelaten.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Chicago blackhawk onze MB? Je bent door al je wilde fantasieën het spoor bijster geraakt.
Wij hebben namenlijk geen MB?

Je bewijst mijn punt al zelf. Voor wat heb je dan een antwoord van mij nodig? Je bent salty vanwege het feit dat je niet in F5 wordt toegelaten.
Hij is weldegelijk MB van F5... misschien niet van jullie account maar daar doelde ik niet op. En zoals ik zei zal ik nooit in F5 willen, en heb ook nooit geprobeerd om er in te komen...
 

Deleted User - 487971803

Guest
Hij is weldegelijk MB van F5... misschien niet van jullie account maar daar doelde ik niet op. En zoals ik zei zal ik nooit in F5 willen, en heb ook nooit geprobeerd om er in te komen...
Omdat je weet dat je een afwijzing zal krijgen. Daarom ben je zo salty naar F5 toe omdat je die kans nooit heb gekregen.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Omdat je weet dat je een afwijzing zal krijgen. Daarom ben je zo salty naar F5 toe omdat je die kans nooit heb gekregen.
Mijn woorden toen frank vroeg dat ik naar F5 moest solliciteren:
"Nee ik vind het wel prima hier(method), en zij(F5) willen mij toch sowieso niet."
Ik geef 2 redens waarom ik niet naar F5 schrijf. Één, omdat ik er niet heen wil. Twéé, omdat ik er niet in kom. Is niet zo moeilijk te begrijpen toch? zeg dit nu al voor de derde keer.
@Chicago Blackhawks zeg het is.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Mijn woorden toen frank vroeg dat ik naar F5 moest solliciteren:
"Nee ik vind het wel prima hier(method), en zij(F5) willen mij toch sowieso niet."
Ik geef 2 redens waarom ik niet naar F5 schrijf. Één, omdat ik er niet heen wil. Twéé, omdat ik er niet in kom. Is niet zo moeilijk te begrijpen toch? zeg dit nu al voor de derde keer.
@Chicago Blackhawks zeg het is.
Dus dan ben je toch salty omdat je niet in F5 mag? Ik zou ook zeggen dat ik ergens niet in wil als ik niet eens de kans krijg om erin te komen.
 
Reactiescore
372
Ik kreeg laatst van iemand de mededeling dat F5 samen zou werken met NT en PiS, nu is een samenwerking an sich een hele normale zaak, maar zoals al vaker gebleken is, alles wat met F5 te maken heeft stinkt. Dus ik verwachtte dit ook. Dus ik ging maar eens mijn vermoedens op het AF plaatsen:

Tijdje erna kreeg ik een reactie van de persoon die verantwoordelijk is voor deze samenwerking.

Bij mijzelf haalde dit al alle twijfels weg, maar voor de leden van F5 was dit niet goed genoeg. Ze stelde althans dat heel TWD hier gewoon vanaf zou weten. Berichtje naar hun leider liet iets anders blijken:
Maar ook hierop vond F5 nog niet dat deze samenwerking was zoals ik stelde, er waren nog geen harde bewijzen geleverd dat F5 delen van hun lijnen zou inleveren om rekening te houden met NT en PiS. Dus ging ik maar weer voor meer info navraag doen bij de persoon die mij dit had toegestuurd. Daar kwam ik er achter dat dit toch echt wel zo, naar Illys eigen zeggen:

Waarom wordt het continu ontkent terwijl er dus weldegelijk gesprekken gaande zijn? Waarom wordt hier zo geheimzinnig over gedaan, maar stiekem door de zinnen heen ook recht gepraat voor het geval het in de toekomst wel zou gebeuren? F5 zal wel weer zeggen dat het allemaal aan mij ligt, en dat het niet waar is. Maar ik heb hier nu alle bewijzen die ik tot nu toe heb, en als het weer wordt ontkend zal ik er ook weer meerdere bij proberen te halen.
Merk op dat ik in eerste instantie niet eens om deze informatie heb gevraagd, maar toen het in me schoot geworpen kwam heb ik een klein zinnetje erover op het AF gezet. Waarna ik die PM kreeg en vervolgens alles hier werd ontkend, toen ben ik er pas actiever een zaak van gaan maken.

Aaaaaaaah en nu wordt alles duidelijk. Necrenomico is dus het smerige mannetje dat alles deelt. Deze wou joinen, dat zat er niet in en uit goed vertrouwen gingen we kijken of we op een andere manier konden samenwerken. Uit goed vertrouwen heb ik hem ook uitgelegd dat een join er niet in zit, zeker niet omdat Dorpsmafketels en ik samenwerken met NT & Prison. We praten trouwens over de Necrenomico die aanbood om info uit Stress door te spelen wanneer hij mocht joinen om vervolgens samen zijn (ex)stamgenoten aan te pakken. Deze persoon heb ik een deel van de ouwe edellijnen laten zien (niet up to date) om hem duidelijk te maken waarom een join er echt niet in zat. Nooit heb ik iets vermeld over dat NT of Prison ons zouden joinen, enkel dat ik en Dorps met hun samenwerken en dat daardoor uiteindelijk onze edellijnen smaller zouden worden en daardoor niet ruimte is voor nog een speler in dat gebied. Nooit hebben we met hun gezeten om samen edellijnen te maken, maar als je met iemand buiten je stam samenwerkt is het logisch dat je lijnen smaller worden.

Zo zie je maar vertrouwen is een bitch, ik dacht dat ik nog wel aardig netjes was geweest tegen deze speler, maar wauw. Iemand die zijn stam wil verlaten en info wil doorspelen aan een andere stam in ruil voor een join, vervolgens alle info van het gesprek doorstuurt naar meerdere personen op de wereld. Zelfs screenshots van (ouwe) edellijnen. Sorry hoor, maar voor zo'n persoon moet de schandpaal volgens mij echt gemaakt zijn. Bovendien spreekt het van bijzonder weinig klasse dat jij meewerkt aan zo'n smerige actie en hier screenshots gaat posten. Ik heb weinig stabbers meegemaakt maar jij gaat echt het boekje te buiten.

Zoals ik eerder zei, ik hoop da je gelijk hebt.

Maar wanneer je 2 account mee neemt in edellijnen en de rest van de Stam links laat liggen zou ik zeggen dat ze vroeg of laat gerekruut worden danwel voor MB of iets dergelijks, maar NT kennende gaat die niet MBen, en wilt die later ook zeker bij de winnende stam.

Zoals ik al zei, ze werden niet meegenomen in de edellijnen. Het is een samenwerking, waarvan het logisch wordt dat edellijnen dan krapper worden.
 
Bovenaan